Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

ettelbruck

Well-known member
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
jupla sanoi:
Oma terveys repsahti. Ei ollut Turkin vika, kisa oli hieno katsoa 8. mutkassa!
Itse saman matkalla kokeneena toivon voimien palautumista. Tarkempia yksityiskohtia tietämättä voin myös rohkaista että tuo on se oikea hetki panna elämäntavat remonttiin, jos tarvis on.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
ettelbruck sanoi:
Itse saman matkalla kokeneena toivon voimien palautumista. Tarkempia yksityiskohtia tietämättä voin myös rohkaista että tuo on se oikea hetki panna elämäntavat remonttiin, jos tarvis on.
Jep.
Nimim. Todella tukevan ryyppäämisen jälkeen puhjennut vatsahaava keskellä Eurooppaa.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Jep.
Nimim. Todella tukevan ryyppäämisen jälkeen puhjennut vatsahaava keskellä Eurooppaa.
Kesällä 2000, eiks vaan?

Et kyllä arvaa mistä muistin :frank:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
No mistä muistit? :doubtful:
Siittä, että mä olin vuonna 2000 A1-Ringillä vormuloita kattomassa ja me tehtiin Varikolla hyvin epävarmat rehvit A1-ringille, jos satut niille kulmille Eurooppaa kiertäessäsi. Myöhemmin sitten selvis, että et ollu tuolla hetkellä lähimaillakaan vaan sairaalassa.

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Tänään voitettu 2 euroa Jassossa. Panoksena oli yhteensä 40 senttiä joten ihan kivasti tuli voittoa.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Jason Voorhees sanoi:
Tänään voitettu 2 euroa Jassossa. Panoksena oli yhteensä 40 senttiä joten ihan kivasti tuli voittoa.
Mä voitin viime yönä euron alotuspanoksella 8 euroa ja toissapäivänä euron alotuspanoksella 6 euroa.
Olenkin ajatellut ilmoittaa ammatikseni seuraavaan veroilmoitukseen "Kolikkopelien pelaaja", että saan vähentää kaikki peliautomaatteihin sijoittamani rahat verotuksesta. Forumillakin esiintyneen logiikan mukaan, ne täytyy saada vähentää tulonhankkimisvähennyksinä. :D

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
Siittä, että mä olin vuonna 2000 A1-Ringillä vormuloita kattomassa ja me tehtiin Varikolla hyvin epävarmat rehvit A1-ringille, jos satut niille kulmille Eurooppaa kiertäessäsi. Myöhemmin sitten selvis, että et ollu tuolla hetkellä lähimaillakaan vaan sairaalassa.
En ois muuten muistanut tätä. Mutta kun muistutit, niin muistanpa erittäin hyvin kun tuosta sovimme. Ja alko uudestaan harmittaa että se ei toteutunut. Se ois ollut mahtava möötte tavata ulkomaanpelle ihan pellen luonnollisessa elinympäristössä.

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
Jason Voorhees sanoi:
Itsellä kävi tänään tuplapotissa inhottava tsäkä. Kolmas risti lipsahti sen YHDEN pykälän liikaa, kuinkas muuten. Vielä kun mansikka olisi siinä alla nostanut voiton ainakin 8 euroon.. Sinne upposi sitten 4,80.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
En ois muuten muistanut tätä. Mutta kun muistutit, niin muistanpa erittäin hyvin kun tuosta sovimme. Ja alko uudestaan harmittaa että se ei toteutunut. Se ois ollut mahtava möötte tavata ulkomaanpelle ihan pellen luonnollisessa elinympäristössä.
Joo no sehän nyt oli vaan semmonen "katotaan, jos kerkeen" juttu, ei mikään sen varmempi rehvi.

Ekkä sä mua varmaan olis löytänykkään, koska muistaakseni unohdin kokonaan kertoa, millä sektorilla mun paikka oli, kerroin vain paikan numeron ja niitä löytyi samalla numerolla joka helvetin sektorilla :D

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
Joo no sehän nyt oli vaan semmonen "katotaan, jos kerkeen" juttu, ei mikään sen varmempi rehvi.

Ekkä sä mua varmaan olis löytänykkään, koska muistaakseni unohdin kokonaan kertoa, millä sektorilla mun paikka oli, kerroin vain paikan numeron ja niitä löytyi samalla numerolla joka helvetin sektorilla :D

No mä olisin tietty pyytänyt kuuluttamaan Olavi Perkiönmäkeä! :idea:

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
burb sanoi:
Saako kysyä jotta mitäs tapahtui?
Saa kysyä, ei tämä nyt niin salaista ole.

Pumpusta otti, mutta itse en sitä tajunnut! Luulin, että närästää ja kun ei närästyslääke auttanut luulin, että kovan flunssan jälkipyykkinä keuhkopätkässä ja/tai keuhkoissa on jotain, joka hidastaa liikkumista. Ajattelinkin Suomeen tullessa käydä hakemassa antibioottia, mutta huomasin "pian" olevani varjoainekuvauksissa ja pallolaajennuksessa (Misanon 250cc aikaan, tana!). Sepelvaltimotauti siis, loppuelo menee lääketeollisuutta tukien. Oli lyhyt 90% tukos. Mutta hyvä että tuli ilmi näin pehmeästi eikä infarktina tahi halvaantumisena.

Taudin riskitekijöistä en ole polttanut tupakkaa (ehkä nyt aloitan!), verenpaine ja kolesteroliarvot ok, vain lievä ylipaino (171cm/71kg), kunto aika hyvä, alkoholinkäyttö kohtuullista. Ja ikää 44 v - katkeruutta ilmassa! Mutta ne geenit...

Olo on nyt ihan normaali ja mielialakin kohentunut.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
jupla sanoi:
Taudin riskitekijöistä en ole polttanut tupakkaa (ehkä nyt aloitan!), verenpaine ja kolesteroliarvot ok, vain lievä ylipaino (171cm/71kg), kunto aika hyvä, alkoholinkäyttö kohtuullista. Ja ikää 44 v - katkeruutta ilmassa! Mutta ne geenit...

Huh, aika nuorena nappas.
Mulla oli kaveripiirissä vähän vastaava tapaus viime vuonna. Kundilla ikää nippanappa 35 ja iski vastaava tukos kuin sullakin, eli sepelvaltimotauti iski. Ei voitu tehdä pallolaajennusta ja nyt on koko ikänsä lääkityksellä. Hänelläkin vissiin geeneistä kiinni, isällään iski myös tukos mutta aivoihin ja kuoli siihen kun kaveri oli vielä lapsi.

Kaverin tapauksessa kävi niin, että tuttavapiiri joutui hätistämään lääkärille, kun monessakin paikassa oli kaverin mukaan lukenut, että tollasen kyllä varmasti tuntee jos pumppuun vika iskee. Ei tuntunut kuulemma ollenkaan sydämen kieppeillä. Kaveri luuli, että hänellä on vikaa selässä. Lapaluiden välissä oli kuulemma kova kipu ja tuli kuulemma kuin isku vasten kasvoja kun lekuri oli todennut että kundi oli saanut infarktin.

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mä voitin viime yönä euron alotuspanoksella 8 euroa ja toissapäivänä euron alotuspanoksella 6 euroa.
Olenkin ajatellut ilmoittaa ammatikseni seuraavaan veroilmoitukseen "Kolikkopelien pelaaja", että saan vähentää kaikki peliautomaatteihin sijoittamani rahat verotuksesta. Forumillakin esiintyneen logiikan mukaan, ne täytyy saada vähentää tulonhankkimisvähennyksinä. :D
Sitten vain Monacoon pakoon verokarhuja kun tyyppi voittaa miljoonia Pajatsossa. :ahem:

burb

.
Päikkärit meni 'olgaksi'. Puolituntinen venyi kahteen ja puoleen tuntiin.
Ilmeisesti alitajunta meni alitajuttomaksi ettei tarttis tiskata.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
burb sanoi:
Päikkärit meni 'olgaksi'. Puolituntinen venyi kahteen ja puoleen tuntiin.
Ilmeisesti alitajunta meni alitajuttomaksi ettei tarttis tiskata.
No mutta. Avaa minkä toikin tahansa, niin aina on IN. :rolleyes: