kc4197
Polliarvonnassa voittanut
Eikäkö nyhämmä hogasin, että mää olinkin kahdeskymmenestuhannessadas vastaaja tähän toikkiin.AJ sanoi:Micaelin mukaan sä oot laskenut väärin.
Eikäkö nyhämmä hogasin, että mää olinkin kahdeskymmenestuhannessadas vastaaja tähän toikkiin.AJ sanoi:Micaelin mukaan sä oot laskenut väärin.
Seli seli, sanois Micael. :ahem:kc4197 sanoi:Eikäkö nyhämmä hogasin, että mää olinkin kahdeskymmenestuhannessadas vastaaja tähän toikkiin.
Eiks koskaan yhtään vituta, kun toinen paijaa ja lääppii siinä, kun ite yrittää tiskata?ettelbruck sanoi:Kun nykyinen vaimoni reilut yhdeksän vuotta sitten, kolmen päivän seurustelun jälkeen, muutti kämppääni niin sovimme että mä tiskaan ja hän silittää.
Sen koommin en ole koskenut silitysrautaan kuin jotain muuta siivouskomerosta etsiessäni.
Olen erittäin tyytyväinen.
VOI VITTUMehe Rienarsuo sanoi:Eiks koskaan yhtään vituta, kun toinen paijaa ja lääppii siinä, kun ite yrittää tiskata?
:doubtful:Mehe Rienarsuo sanoi:Eiks koskaan yhtään vituta, kun toinen paijaa ja lääppii siinä, kun ite yrittää tiskata?
Ihan tosi? Moelle aukes sujuvasti.ettelbruck sanoi::doubtful:
Hankit liian pienen kaapin?Il Tempo Gigante sanoi:Vaatekaapin päivityksen seurauksena poistan lopullisesti käytöstä 14 kpl kauluspaitoja.
Eikä ku päivitän lähinnä kaapin sisältöä.Mehe Rienarsuo sanoi:Hankit liian pienen kaapin?
Just ton takia kannattaa tulla sieltä vihdoinkin ulos :frank:Mehe Rienarsuo sanoi:Hankit liian pienen kaapin?
Mulle aukee AJ:n ja Knoukkarinkin jutut.:ahem:Mehe Rienarsuo sanoi:Ihan tosi? Moelle aukes sujuvasti.
Aivan. Ja ne vasta vaikeita onkin! Eikä ne jututkaan aina niin helppoja ole. :ahem:Moe Szyslak sanoi:Mulle aukee AJ:n ja Knoukkarinkin jutut.:ahem:
Sinäpä sen sanoit, veliseni, sinäpä sen sanoit.Mehe Rienarsuo sanoi:Aivan. Ja ne vasta vaikeita onkin! Eikä ne jututkaan aina niin helppoja ole. :ahem:
Hienoa!Il Tempo Gigante sanoi:Tohmajärven Kotipizza on avoinna maanantaista sunnuntaihin klo 9-20.
Ihan hirveetä :nope:Olga sanoi:Hirvikärpäsen p*rulaiset ovat taas täällä. :mad_old: Eikä ne lähde hengiltä millään.