kouvotsvoni
Banjottu
Entäs ottaa po...?S.A sanoi:Tootte kauheita. Mäkin taidan kyllä olla. Ei ollut kyllä suunnitelmissa tässsä lähiaikoina antaa kellekään.
Entäs ottaa po...?S.A sanoi:Tootte kauheita. Mäkin taidan kyllä olla. Ei ollut kyllä suunnitelmissa tässsä lähiaikoina antaa kellekään.
Ei ollut sattumiakaan siinä. :ahem:AJ sanoi:Puhdas sattuma.
kouvotsvoni sanoi:Ei ollut sattumiakaan siinä. :ahem:
Tarkoitin jottei ollut pölyä tai muitakaan likaisia yksityiskohta-sattumia :ahem:AJ sanoi:Oliko siinä sitten yhtään mitään?
Mä vaan poltan metsiä kuules.kouvotsvoni sanoi:Entäs ottaa po...?
kouvotsvoni sanoi:Tarkoitin jottei ollut pölyä tai muitakaan likaisia yksityiskohta-sattumia :ahem:
S.A sanoi:Mä vaan poltan metsiä kuules.
No se itse hilavitkutin oli ja patterit sisällä. Vai meneekö jo liian likaisiksi yksityiskohdiksi?AJ sanoi:Mutta oliko mitään muuta?
Itse en polta metsiäkään :dunno:S.A sanoi:Mä vaan poltan metsiä kuules.
kouvotsvoni sanoi:No se itse hilavitkutin oli ja patterit sisällä. Vai meneekö jo liian likaisiksi yksityiskohdiksi?
kouvotsvoni sanoi:Itse en polta metsiäkään :dunno:
Duracell-paristot, kuten moiseen laitteeseen kuuluukin.AJ sanoi:Oliko paristot vai ladattavat akut?
En omista pyssyä.AJ sanoi:Entäs myssyä?
Kanilleko se olikin?kouvotsvoni sanoi:Duracell-paristot, kuten moiseen laitteeseen kuuluukin.
kouvotsvoni sanoi:En omista pyssyä.
Eikun se laite on kuin Duracell-pupu, jaksaa ja jaksaa.AJ sanoi:Kanilleko se olikin?
kouvotsvoni sanoi:Eikun se laite on kuin Duracell-pupu, jaksaa ja jaksaa.
En tiedä heidän sielunelämästään.AJ sanoi:Tais mennä puurot ja vellit sekaisin.
kouvotsvoni sanoi:En tiedä heidän sielunelämästään.
En mä jaksa enää tätä leikkimistäAJ sanoi:Jaksamisia. :frown: