Miguel
beagle
Älä vänkää! Jos jätkä ilmoittaa ettei kiinnosta niin se on pareen uskoa! :mad_old:Ace17 sanoi:Taitaa vähän kiinnostaa.
Älä vänkää! Jos jätkä ilmoittaa ettei kiinnosta niin se on pareen uskoa! :mad_old:Ace17 sanoi:Taitaa vähän kiinnostaa.
Al says: Save early, save often.Ace17 sanoi:SimCity 4 päätti sulkeutua itsestään vain kymmenen minuuttia ennen kuin olin aikonut lopettaa.
Lienee kai turha mainita, että tallennus jäi näin ollen suorittamatta. :mad_old:
Syö miestä rotan lailla. :mad_old: :jaska: :thumbdown
Liikennesää
Ajokeli muuttuu erittäin huonoksi illalla ja yöllä maan pohjoisosassa lumisateen sekä sään lauhtumisen vuoksi. Ajokeli muuttuu huonoksi illalla ja yöllä Kymenlaakson, Etelä-Karjalan, Keski-Suomen, Etelä-Savon, Pohjois-Savon ja Pohjois-Karjalan maakunnassa lumi- tai räntäsateen sekä sään lauhtumisen vuoksi.
Kaikessa rauhassa vain, niin hyvä tulee. Pidetään peukkuja turvallisen matkan puolesta :thumbup:Olga sanoi:Ollaanpas aamulla lähdössä autolla Jojensuuhun ja tottakai tietenkin... :mad_old:
Minä laitoin sen heti kun sain duunipuhelimen, mikä moisen mahdollisti. Tosin tuohonkin asennukseen on eräskin uupee syyllinen :doubtful:Vellu sanoi:Latasin 6820-puhelimeen miinaharavan
Eli hyvin lyhyen ajan, ennen väkivaltaista kuolemaansa?Ace17 sanoi:Syö miestä rotan lailla. :mad_old: :jaska: :thumbdown
Tästä sisuuntuneena kävin uudelleen säätämässä kaupunkiani.Ace17 sanoi:SimCity 4 päätti sulkeutua itsestään vain kymmenen minuuttia ennen kuin olin aikonut lopettaa.
Lienee kai turha mainita, että tallennus jäi näin ollen suorittamatta. :mad_old:
Syö miestä rotan lailla. :mad_old: :jaska: :thumbdown
Hieman voin jo helpotusta antaa. Auto löytyi, kävin kaivelemassa esiin ja lakaisin lumet päältä. Liikkeellelähdöstä ei ole takeita. Raportti asiasta illemmalla.S.A sanoi:Vastaukset saamme ensijaksossa?
Ja täällä on sulanut viimeisetkin :jaska: :mad_old: :thumbdown :frown:Olga sanoi:Yön aikana on satanut 'metrin' lunta. Onneksi edessä on vain noin 500 km keikka. Löytyyköhän auto kinoksesta? Pääseeköhän pihasta lähtemään? Siinäpä vasta kymysyksiä. :doubtful:
Kuis lumilippa?Runar ja Kyllikki sanoi:Meillä on ollut sellanen tasanen talvisää joulukuun alusta asti. Ei mitään hirmuhankia, mutta ihan selkee luminen talvi. Tänä aamuna näyttäs lämpenevän, ainakin lumipenkat ovat sulaneet vähän matalammiksi yön aikana. Ei paljon, mutta selvästi. Piha näemmä peilijäässä.
ENTÄS LUMILIPPA??? :doubtful:Runar ja Kyllikki sanoi:Meillä on ollut sellanen tasanen talvisää joulukuun alusta asti. Ei mitään hirmuhankia, mutta ihan selkee luminen talvi. Tänä aamuna näyttäs lämpenevän, ainakin lumipenkat ovat sulaneet vähän matalammiksi yön aikana. Ei paljon, mutta selvästi. Piha näemmä peilijäässä.
hidas!OoPee sanoi:ENTÄS LUMILIPPA??? :doubtful:
No en kai mä nyt millään voinnu olettaa, että joku kysyis lumilippatilanteesta normaalifonteilla :thumbdownjaska sanoi:hidas!