totta! Täysin ymmärrettävä moga!OoPee sanoi:No en kai mä nyt millään voinnu olettaa, että joku kysyis lumilippatilanteesta normaalifonteilla :thumbdown
*antaa anteeksi*
totta! Täysin ymmärrettävä moga!OoPee sanoi:No en kai mä nyt millään voinnu olettaa, että joku kysyis lumilippatilanteesta normaalifonteilla :thumbdown
Suotakoot S.A:llekin tuo muuten niin anteeksiantamaton virhe anteeksi, mutta vain asianomaisen iän, kokemuksen sekä ennenkaikkea sukupuolen vuoksi :frank:jaska sanoi:totta! Täysin ymmärrettävä moga!
*antaa anteeksi*
Rakkaalla lapsella on monta nimeä, Runarin lumilipalla kaks! :ahem:AJ sanoi:Eiks se ollutkaan jäälippa?
Jasusta on tullut oikea Lontoo friikki. :thumbup:jaska sanoi:
Et ole siis tblairin veroinen virtuoosi. :doubtful:lfb sanoi:Katkaisin viikonloppuna kitarasta kielen, joten kävin ostamassa uuden setin. Sitä sitten kuntoon viritellessä katkesi samantien uusi kieli :jaska: :thumbfh:
Varaa sitten matkabudjettiin about 100 rosenttia enemmän kuin omien laskelmiesi mukaan siihen koko paskaan kuluisMoe Szyslak sanoi:Itsehän suunnittelen EuroDisney+Pariisi retkeä kesäksi.
Laitetaanko täällä naisia eri kastiin? :mad_old:OoPee sanoi:Suotakoot S.A:llekin tuo muuten niin anteeksiantamaton virhe anteeksi, mutta vain asianomaisen iän, kokemuksen sekä ennenkaikkea sukupuolen vuoksi :frank:
Vain siihen kaikkein korkeimaan ja arvostettuunS.A sanoi:Laitetaanko täällä naisia eri kastiin? :mad_old:
Hyvä Sam, noin sitä pitää! *taputtaa päälaelle*Sam sanoi:Vain siihen kaikkein korkeimaan ja arvostettuun
Mä harrastan vain kalliita matkakohteita. Lontoo, Pariisi, Venetsia, Barcelona, New York, ...OoPee sanoi:Varaa sitten matkabudjettiin about 100 rosenttia enemmän kuin omien laskelmiesi mukaan siihen koko paskaan kuluis
Mutta on siellä hauskaa !
Kai sulla on kuitenkin telttaan vielä paikkaustarpeita olemassa?Moe Szyslak sanoi:Mä harrastan vain kalliita matkakohteita. Lontoo, Pariisi, Venetsia, Barcelona, New York, ...
Missään ei oo vielä rahat loppuneet :eek!: :ahem:
Mun teltat ja telttailut jäi sinne rippileirilleSam sanoi:Kai sulla on kuitenkin telttaan vielä paikkaustarpeita olemassa?
Entäs mokat ja mokailutMoe Szyslak sanoi:Mun teltat ja telttailut jäi sinne rippileirille
Niissä tää trendi taitaa olla nouseva.Sam sanoi:Entäs mokat ja mokailut