Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

DFiaA

I told you so
Jippiin Classic pommipelissä jos räjäytät ukkelisi 129 kertaa, saat läjäpäin pisteitä.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Olin eilen bileissä, jossa vieraista valtaosa oli minullekin vieraita. Tein havainnon että ihmistyyppi, jota voisi kuvailla käsitteellä "keravalainen poliisi" alkaa ennemmin tai myöhemmin saada ihottumaa mun jutuista.

Ace17

Acenteella
SimCity 4 päätti sulkeutua itsestään vain kymmenen minuuttia ennen kuin olin aikonut lopettaa.

Lienee kai turha mainita, että tallennus jäi näin ollen suorittamatta. :mad_old:

Syö miestä rotan lailla. :mad_old: :jaska: :thumbdown

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Mr Natural sanoi:
Olin eilen bileissä, jossa vieraista valtaosa oli minullekin vieraita. Tein havainnon että ihmistyyppi, jota voisi kuvailla käsitteellä "keravalainen poliisi" alkaa ennemmin tai myöhemmin saada ihottumaa mun jutuista.
Mä en tunne hahmoa lain.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ilkan 'esitystä' katsoessa tuli niin kauhee myötähäpeän tunne että oli pakko tulla tv:n äärestä pois :nope:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Moe Szyslak sanoi:
Ilkan 'esitystä' katsoessa tuli niin kauhee myötähäpeän tunne että oli pakko tulla tv:n äärestä pois :nope:
Mahtaakohan kyseessä olla sama heebo, joka rääkyy telkkarissa lailla kituvan kissan :confused: Kuuluu valitettavan hyvin olkkarista tänne keittiöön :nope:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Ace17 sanoi:
Taitaa vähän kiinnostaa.
Jos minulla olisi päätäntävaltaa asiassa, laittaisin telkun välittömästi kiinni. Nyt en uskalla :(

Lähdenkin tästä pesemään lasten hampaat ja sitten heitän heidät sänkyyn :ahem: