AJ
Well-known member
kouvotsvoni sanoi:En mä jaksa enää tätä leikkimistä
kouvotsvoni sanoi:En mä jaksa enää tätä leikkimistä
Samaan syssyyn voisi kysyä, että miten käärmettä ajetaan?AJ sanoi:Tässähän ajetaan käärmettä pyssyyn.
kouvotsvoni sanoi:Samaan syssyyn voisi kysyä, että miten käärmettä ajetaan?
):AJ sanoi:
kouvotsvoni sanoi:
AJ sanoi:Hepillä.
kouvotsvoni sanoi:
Mä en tunne hahmoa lain.Mr Natural sanoi:Olin eilen bileissä, jossa vieraista valtaosa oli minullekin vieraita. Tein havainnon että ihmistyyppi, jota voisi kuvailla käsitteellä "keravalainen poliisi" alkaa ennemmin tai myöhemmin saada ihottumaa mun jutuista.
Enkä mä, hahmon perimmäiset pohjavireet jäivät arvoitukseksi.ml sanoi:Mä en tunne hahmoa lain.
Mahtaakohan kyseessä olla sama heebo, joka rääkyy telkkarissa lailla kituvan kissan Kuuluu valitettavan hyvin olkkarista tänne keittiöön :nope:Moe Szyslak sanoi:Ilkan 'esitystä' katsoessa tuli niin kauhee myötähäpeän tunne että oli pakko tulla tv:n äärestä pois :nope:
Tuossa vaiheessa mourusi Pete.Sam sanoi:Mahtaakohan kyseessä olla sama heebo, joka rääkyy telkkarissa lailla kituvan kissan Kuuluu valitettavan hyvin olkkarista tänne keittiöön :nope:
Edellistä rääkyjää tarkoitinkin, mutta mulla ei ole aavistustakaan siitä kuka esim. nyt mouruaaOlga sanoi:Tuossa vaiheessa mourusi Pete.
Taitaa vähän kiinnostaa.Sam sanoi:Eikä kiinnosta.
Jos minulla olisi päätäntävaltaa asiassa, laittaisin telkun välittömästi kiinni. Nyt en uskallaAce17 sanoi:Taitaa vähän kiinnostaa.