Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Runar ja Kyllikki sanoi:
Tiedetään. :mad:

Nimim. "Eilen huushollin viimisen vessapaperirullan pyttyyn pudottanut"
Ruunari vähän oikaisi. Olisit käyttänyt paperia ensin hanurin kautta, ennen pönttöön viskaamista.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
312T4 sanoi:
Keväällä sitten loput kait:ahem:
Keväällä näillä näkymin olisi tarkoitus kirjoittaa äidinkieli, ruotsi, ranska, matematiikka, fysiikka ja kemia.
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
nukuin tanaan pommiin.. :thumbfh: kello kyl heratti seittemalta mut sit olin sulkenu torkun. herasin klo.9 kellojen soittoon ja juoksin.. onneksi asun tyopaikan lahella.. olin valmis leikkaamaan 9.15 :D
mut se on niin ihme et miten sita heraa kuitenki "ajois eika kaks tuntia myohemmin".
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
kouvotsvoni sanoi:
Pistin Adblockin sallimaan F1-Forumin mainokset, niin johan alkaa mainosmiljoonia virrata!:ahem:
Semmonen skriptihän sulla vissiin onkin jo ennestään, jolla saat nosteltua vanhoja toikkeja ylös ja laitettua ekan forum-sivun täyteen postauksia joissa olet viimeinen postaaja? Sellastahan ei kukaan täysjärkinen käsin tekisi kun konneetkin on keksitty.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
kouvotsvoni sanoi:
Pistin Adblockin sallimaan F1-Forumin mainokset, niin johan alkaa mainosmiljoonia virrata!:ahem:
Mä taas pari päivää sitten jouduin aloittamaan blokkaamisen koska ad.fi.doubleclick.net aiheutti ongelmia.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Runar ja Kyllikki sanoi:
Semmonen skriptihän sulla vissiin onkin jo ennestään, jolla saat nosteltua vanhoja toikkeja ylös ja laitettua ekan forum-sivun täyteen postauksia joissa olet viimeinen postaaja? Sellastahan ei kukaan täysjärkinen käsin tekisi kun konneetkin on keksitty.
Montakos ikivanhaa toikkia olen nostanut? Sitten jos tekee samasta aiheesta uuden toikin, niin joku tulee kertomaan, että asiahan on jo selvitetty siinä ja siinä toikissa.
 

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4600
Sijainti
Kokkola
Piti lahjoittaa kansanterveydelle mutta kävikin toisinpäin. Samalla voitin takaisin kaurahiutalepakettiin menneet rahat. Tuplapotille kiitos. Hemmetti kun viimeiselle käynnistykselle otin vain pari voittolinjaa, sitten pätkähti vinottasin 3 ristiä ja oikeaan ylänurkkaan mansikka. Olisi tullut vissiin 16 (?) euroa tai jotain mutta pätkähtikin vain 8..
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
lara sanoi:
nukuin tanaan pommiin.. :thumbfh: kello kyl heratti seittemalta mut sit olin sulkenu torkun. herasin klo.9 kellojen soittoon ja juoksin.. onneksi asun tyopaikan lahella.. olin valmis leikkaamaan 9.15 :D
mut se on niin ihme et miten sita heraa kuitenki "ajois eika kaks tuntia myohemmin".
Miullekin on joskus käyny noin. Nykyjänsä mulla on kaks kelloa soittamassa 5 minuutin välein, myöhäisempi niistä on sijoitettu toiselle puolelle huonetta jotta joutuu väkisinkin nousemaan jaloilleen sammuttamaan sen.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
kouvotsvoni sanoi:
Montakos ikivanhaa toikkia olen nostanut? Sitten jos tekee samasta aiheesta uuden toikin, niin joku tulee kertomaan, että asiahan on jo selvitetty siinä ja siinä toikissa.
:D
Nostas pari toikkia välillä niin se muistikin vois parantua. :ahem:
 
Ylös