Knoukka
Well-known member
En oo soittanu!Juskanen sanoi:Kännipuhelut on kyllä jänniä.
En oo soittanu!Juskanen sanoi:Kännipuhelut on kyllä jänniä.
Lienetkö kännissäkään :doubtful:Knoukkari sanoi:En oo soittanu!
Tai et ainakaan muista soittaneesi.Knoukkari sanoi:En oo soittanu!
No en oo enkä ees muista millasta on olla. Perkele.Sam sanoi:Lienetkö kännissäkään :doubtful:
Keväällä sitten loput kait:ahem:S.A sanoi:Englantia vain. Alustavia pisteitä emme ole vielä kuuntelusta saaneet, mutta ei se nyt erityisen hyvin (odotuksiin nähden) mennyt.
Ruunari vähän oikaisi. Olisit käyttänyt paperia ensin hanurin kautta, ennen pönttöön viskaamista.Runar ja Kyllikki sanoi:Tiedetään.
Nimim. "Eilen huushollin viimisen vessapaperirullan pyttyyn pudottanut"
Keväällä näillä näkymin olisi tarkoitus kirjoittaa äidinkieli, ruotsi, ranska, matematiikka, fysiikka ja kemia.312T4 sanoi:Keväällä sitten loput kait:ahem:
Aika kova tahti keväällä! Lykkyä vain, itse tyydyin neljään + kahteen syksyllä.S.A sanoi:Keväällä näillä näkymin olisi tarkoitus kirjoittaa äidinkieli, ruotsi, ranska, matematiikka, fysiikka ja kemia.
Semmonen skriptihän sulla vissiin onkin jo ennestään, jolla saat nosteltua vanhoja toikkeja ylös ja laitettua ekan forum-sivun täyteen postauksia joissa olet viimeinen postaaja? Sellastahan ei kukaan täysjärkinen käsin tekisi kun konneetkin on keksitty.kouvotsvoni sanoi:Pistin Adblockin sallimaan F1-Forumin mainokset, niin johan alkaa mainosmiljoonia virrata!:ahem:
Mä taas pari päivää sitten jouduin aloittamaan blokkaamisen koska ad.fi.doubleclick.net aiheutti ongelmia.kouvotsvoni sanoi:Pistin Adblockin sallimaan F1-Forumin mainokset, niin johan alkaa mainosmiljoonia virrata!:ahem:
Montakos ikivanhaa toikkia olen nostanut? Sitten jos tekee samasta aiheesta uuden toikin, niin joku tulee kertomaan, että asiahan on jo selvitetty siinä ja siinä toikissa.Runar ja Kyllikki sanoi:Semmonen skriptihän sulla vissiin onkin jo ennestään, jolla saat nosteltua vanhoja toikkeja ylös ja laitettua ekan forum-sivun täyteen postauksia joissa olet viimeinen postaaja? Sellastahan ei kukaan täysjärkinen käsin tekisi kun konneetkin on keksitty.
Miullekin on joskus käyny noin. Nykyjänsä mulla on kaks kelloa soittamassa 5 minuutin välein, myöhäisempi niistä on sijoitettu toiselle puolelle huonetta jotta joutuu väkisinkin nousemaan jaloilleen sammuttamaan sen.lara sanoi:nukuin tanaan pommiin.. :thumbfh: kello kyl heratti seittemalta mut sit olin sulkenu torkun. herasin klo.9 kellojen soittoon ja juoksin.. onneksi asun tyopaikan lahella.. olin valmis leikkaamaan 9.15
mut se on niin ihme et miten sita heraa kuitenki "ajois eika kaks tuntia myohemmin".
kouvotsvoni sanoi:Montakos ikivanhaa toikkia olen nostanut? Sitten jos tekee samasta aiheesta uuden toikin, niin joku tulee kertomaan, että asiahan on jo selvitetty siinä ja siinä toikissa.