Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Märkä asfaltti on liukasta :jaska: Kaaduin aamulla ja käteen tuli pipi. Vertakin valui sen verran, että tippui housuille saakka. Haavaa pestessä katsoin, että siinä on joku vaalea roska ja nykäisin, mutta se olikin jotain jännettä tai muuta sidekudosta. Tuntui muuten hyvin jännältä lihassa se nykäisy :rolleyes: Nyt särkee kättä koko ajan. Ärsyttää.
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Vesku sanoi:
Värkkäsin metsänomistajastipendin hakemuksen ja siihen liittyviä oheisjuttuja...
Saas nähdä onnistuuko 2000 euron nappaaminen!?!?!:eek: :cool: :p
EI onnistunut!!!:cool:
Panivat puoliksi eli tonni tuli!:)
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Tein erheen ja kävin näyttämässä kättä työterveyshoitajalle. Sain kuussatasta buranaa ja käskyn mennä lääkäriin :jaska:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Juskanen sanoi:
Tein erheen ja kävin näyttämässä kättä työterveyshoitajalle. Sain kuussatasta buranaa ja käskyn mennä lääkäriin :jaska:
:(

No mut hyvä että menit, että saat asianmukaista hoitoa siihen. Näyttihän se aika ilkeältä.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Juskanen sanoi:
Märkä asfaltti on liukasta :jaska: Kaaduin aamulla ja käteen tuli pipi. Vertakin valui sen verran, että tippui housuille saakka. Haavaa pestessä katsoin, että siinä on joku vaalea roska ja nykäisin, mutta se olikin jotain jännettä tai muuta sidekudosta. Tuntui muuten hyvin jännältä lihassa se nykäisy :rolleyes: Nyt särkee kättä koko ajan. Ärsyttää.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaauts! :eek:
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Juskanen sanoi:
Märkä asfaltti on liukasta :jaska: Kaaduin aamulla ja käteen tuli pipi. Vertakin valui sen verran, että tippui housuille saakka. Haavaa pestessä katsoin, että siinä on joku vaalea roska ja nykäisin, mutta se olikin jotain jännettä tai muuta sidekudosta. Tuntui muuten hyvin jännältä lihassa se nykäisy :rolleyes: Nyt särkee kättä koko ajan. Ärsyttää.
Korkkareillako menit kävelemään?:doubtful:
Joo, jos se on jänne, niin se täytyy parsia kuntoon, ei ole kiva jos se jänne katkeaa ja päätyy jonnekin kyynärpään tienoille ja täytyy sitten avata koko käsi, että saadaan vedettyä jänne sieltä takaisin paikoilleen.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Olga sanoi:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaauts! :eek:
joo..

Mä olin vissiin aamulla niin unenpöpperössä kun juskanen käväisi hakemassa laukkunsa ja samalla desinfioi tuon haavan. Ei mulle silloin tullut tuollaista reaktioa, kun hän näytti mulle kättään (ja mainitsi tuosta jänteestä), mutta nyt kun luin tuon niin tuli jotenkin takautuvasti sellainen "ai pirulauuta"-fiilis ja kylmät väreet päälle. :eek!: hrrrr

Toivottavasti tuo paranee nopeasti. :)
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Jacques sanoi:
joo..

Mä olin vissiin aamulla niin unenpöpperössä kun juskanen käväisi hakemassa laukkunsa ja samalla desinfioi tuon haavan. Ei mulle silloin tullut tuollaista reaktioa, kun hän näytti mulle kättään (ja mainitsi tuosta jänteestä), mutta nyt kun luin tuon niin tuli jotenkin takautuvasti sellainen "ai pirulauuta"-fiilis ja kylmät väreet päälle. :eek!: hrrrr

Toivottavasti tuo paranee nopeasti. :)
Juskanen sammunu sun vessaan ja unohtanu humalapäissään lähtiessään veskansa?
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Kiitokset myötätunnosta. Ei ollut murtumaa, mikä nyt ei ollut mikään yllätys. Sain särkylääkereseptin ja nipun jotain spessulaastareita. Kuulema ruhje paranee ok, jos ei vaan pääse pöpöt tulehduttamaan sitä. Saikkuakin tarjosi, mutta en nyt tollasen takia kehdannut... :rolleyes:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Mitenkä minusta tuntuu, että F1-puolelle kirjoitushanakkuus on moninverroin pienempi kuin Vapaalla? Nytkin siellä 4 kertainen porukka kuikuilemassa, mutta tänne tulee tuplaten postauksia.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Knoukkari sanoi:
Juskanen sammunu sun vessaan ja unohtanu humalapäissään lähtiessään veskansa?
En muuten sammunut (tällä kertaa) Jacquesin vessaan lain! :thumbup: Unohtui muuten sit se pizzaraha antaa Jacquesille.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Juskanen sanoi:
En muuten sammunut (tällä kertaa) Jacquesin vessaan lain! :thumbup: Unohtui muuten sit se pizzaraha antaa Jacquesille.
Ei unohtunut. Tarjosit sen edestä baarissa, että ollaan kyllä sujut. :)
 
Ylös