Runar ja Kyllikki
Next door to Alice
Jos olisin mies, olisin hetero.
Eiku hetkinen.. :doubtful: :idea: Niinhän mä olenkin!!
Eiku hetkinen.. :doubtful: :idea: Niinhän mä olenkin!!
EI onnistunut!!!Vesku sanoi:Värkkäsin metsänomistajastipendin hakemuksen ja siihen liittyviä oheisjuttuja...
Saas nähdä onnistuuko 2000 euron nappaaminen!?!?!
Juskanen sanoi:Tein erheen ja kävin näyttämässä kättä työterveyshoitajalle. Sain kuussatasta buranaa ja käskyn mennä lääkäriin :jaska:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaauts!Juskanen sanoi:Märkä asfaltti on liukasta :jaska: Kaaduin aamulla ja käteen tuli pipi. Vertakin valui sen verran, että tippui housuille saakka. Haavaa pestessä katsoin, että siinä on joku vaalea roska ja nykäisin, mutta se olikin jotain jännettä tai muuta sidekudosta. Tuntui muuten hyvin jännältä lihassa se nykäisy Nyt särkee kättä koko ajan. Ärsyttää.
Sama :eek!: :eek!: :eek!: :eek!: :eek!:Olga sanoi:Aaaaaaaaaaaaaaaaaaauts!
Korkkareillako menit kävelemään?:doubtful:Juskanen sanoi:Märkä asfaltti on liukasta :jaska: Kaaduin aamulla ja käteen tuli pipi. Vertakin valui sen verran, että tippui housuille saakka. Haavaa pestessä katsoin, että siinä on joku vaalea roska ja nykäisin, mutta se olikin jotain jännettä tai muuta sidekudosta. Tuntui muuten hyvin jännältä lihassa se nykäisy Nyt särkee kättä koko ajan. Ärsyttää.
joo..Olga sanoi:Aaaaaaaaaaaaaaaaaaauts!
Juskanen sammunu sun vessaan ja unohtanu humalapäissään lähtiessään veskansa?Jacques sanoi:joo..
Mä olin vissiin aamulla niin unenpöpperössä kun juskanen käväisi hakemassa laukkunsa ja samalla desinfioi tuon haavan. Ei mulle silloin tullut tuollaista reaktioa, kun hän näytti mulle kättään (ja mainitsi tuosta jänteestä), mutta nyt kun luin tuon niin tuli jotenkin takautuvasti sellainen "ai pirulauuta"-fiilis ja kylmät väreet päälle. :eek!: hrrrr
Toivottavasti tuo paranee nopeasti.
En muuten sammunut (tällä kertaa) Jacquesin vessaan lain! :thumbup: Unohtui muuten sit se pizzaraha antaa Jacquesille.Knoukkari sanoi:Juskanen sammunu sun vessaan ja unohtanu humalapäissään lähtiessään veskansa?
Ei unohtunut. Tarjosit sen edestä baarissa, että ollaan kyllä sujut.Juskanen sanoi:En muuten sammunut (tällä kertaa) Jacquesin vessaan lain! :thumbup: Unohtui muuten sit se pizzaraha antaa Jacquesille.
Sitä se teettää.K.Yrjola sanoi:Matkustin tänä aamuna välillä 8-10:30 yhteensä VIIDELLÄ linja-autolla.
Totta.Captain Howdy sanoi:Sitä se teettää.
Siispä?K.Yrjola sanoi:Totta.
EI ÄRRÄLLE!!!!Captain Howdy sanoi:Siispä?