Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Jussi sanoi:
Sanontahan kuuluu "hajoo aamuihis, mopo" eli tässä vinkki...

Tuommoisenhan mä puran ja kokoan silmät sidottuna pääalaspäin katosta roikkuen vasemmalla kädellä reilusti alta minuutissa! :frank:
 

K.Yrjola

Well-known member
Liittynyt
11.2.2000
Viestit
27899
Sijainti
Thunder Road
OoPee sanoi:
Tuommoisenhan mä puran ja kokoan silmät sidottuna pääalaspäin katosta roikkuen vasemmalla kädellä reilusti alta minuutissa! :frank:
Miksi? Eiks sulla parempaa tekemistä oo? :eek!:
 

Örfil

Guest
OoPee sanoi:
Tuommoisenhan mä puran ja kokoan silmät sidottuna pääalaspäin katosta roikkuen vasemmalla kädellä reilusti alta minuutissa! :frank:
Mistä moinen hoppu?
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
K.Yrjola sanoi:
Miksi? Eiks sulla parempaa tekemistä oo? :eek!:
Olis, mutta aina silloin tällöin tarttee ottaa vähän aikalisää ainaiselta floodaamiselta ja perheen laiminlyönniltä, toi on kato semmonen mukavan rentouttava harrastus :ahem:
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Huomenna pitäis lähtee kisa-aseiden laillisuutta tuomitsemaan. Mitään perkeleen toleransseja ei sitten tunneta. Kylmästi heilahtaa banjo jos vähänkään on väärässä, niin saatana!

Huomenna myös Vekaran minimöötte 2/2007, sikäli kun ennakkotiedot pitää kutinsa. Tykäreiden kyseessä ollessa asia voi olla silleen tai voi olla olemattakin, niistä ei aina ota tolkkua..
 

jenan

Kääkkä
Liittynyt
8.7.2002
Viestit
5402
Sain ruotsin sivuaineoikeuden. Nyt ei pitäis olla hetkeen ongelmia sen suhteen, mitä opiskelee, kun pääaineen lisäksi on opinto-oikeus pedagogisiin ja kolmeen muuhun kieleen :)
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
jenan sanoi:
Sain ruotsin sivuaineoikeuden. Nyt ei pitäis olla hetkeen ongelmia sen suhteen, mitä opiskelee, kun pääaineen lisäksi on opinto-oikeus pedagogisiin ja kolmeen muuhun kieleen :)
Saksaan ja ranskaan?
 
Ylös