OoPee
Nuori ikäisekseen
Entäpä jos emme?K.Yrjola sanoi:Joillakin käyttäjillä taas... noh... kyllä te tiedätte...
Entäpä jos emme?K.Yrjola sanoi:Joillakin käyttäjillä taas... noh... kyllä te tiedätte...
Sitten teidän on syytä hajota aamuihinne.OoPee sanoi:Entäpä jos emme?
Ok, kerrokko vielä miten aamuihin hajotaan?K.Yrjola sanoi:Sitten teidän on syytä hajota aamuihinne.
Ihan hyvin.OoPee sanoi:Ok, kerrokko vielä miten aamuihin hajotaan?
No sitten eikun tuumasta toimeen!K.Yrjola sanoi:Ihan hyvin.
Tuommoisenhan mä puran ja kokoan silmät sidottuna pääalaspäin katosta roikkuen vasemmalla kädellä reilusti alta minuutissa! :frank:Jussi sanoi:Sanontahan kuuluu "hajoo aamuihis, mopo" eli tässä vinkki...
Miksi? Eiks sulla parempaa tekemistä oo? :eek!:OoPee sanoi:Tuommoisenhan mä puran ja kokoan silmät sidottuna pääalaspäin katosta roikkuen vasemmalla kädellä reilusti alta minuutissa! :frank:
Mistä moinen hoppu?OoPee sanoi:Tuommoisenhan mä puran ja kokoan silmät sidottuna pääalaspäin katosta roikkuen vasemmalla kädellä reilusti alta minuutissa! :frank:
Olis, mutta aina silloin tällöin tarttee ottaa vähän aikalisää ainaiselta floodaamiselta ja perheen laiminlyönniltä, toi on kato semmonen mukavan rentouttava harrastus :ahem:K.Yrjola sanoi:Miksi? Eiks sulla parempaa tekemistä oo? :eek!:
No ootsä koskaan kokeillu roikkua katosta pää alaspäin? Aivan!Jussi sanoi:Mistä moinen hoppu?
Olen, vaimolla on eriskummallisia seksifantasioita!OoPee sanoi:No ootsä koskaan kokeillu roikkua katosta pää alaspäin? Aivan!
Saksaan ja ranskaan?jenan sanoi:Sain ruotsin sivuaineoikeuden. Nyt ei pitäis olla hetkeen ongelmia sen suhteen, mitä opiskelee, kun pääaineen lisäksi on opinto-oikeus pedagogisiin ja kolmeen muuhun kieleen
Jepjep. Tosin luultavasti en nyt näillä näkymin lue sitä saksaa, mutta ainakin voisin jos tahtoisin.S.A sanoi:Saksaan ja ranskaan?
Panttaan vastaustani vielä tovin.Il Tempo Gigante sanoi:Erinomaisen vaikea kuvativa tulossa.
Jokos tää sit tuli vai?Il Tempo Gigante sanoi:Erinomaisen vaikea kuvativa tulossa.