Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
K.Yrjola sanoi:
Milläs aiot saada ne alas sieltä?
Ne jää sinne sua oottamaan. Sähän lupauduit viikonloppuna humalapäissäsi muuraamaan mulle savupiipun.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
K.Yrjola sanoi:
S.A:lla on kato vielä sitä teini-iän levottomuutta, ei malta olla paikoillaan jne.
Mähän en muuta teekään kuin makaan paikallani.
 

K.Yrjola

Well-known member
Liittynyt
11.2.2000
Viestit
27899
Sijainti
Thunder Road
Knoukkari sanoi:
Ne jää sinne sua oottamaan. Sähän lupauduit viikonloppuna humalapäissäsi muuraamaan mulle savupiipun.
VIttumaista muurailla humalapäissään mut ei auta jos oon luvannu. Hommaatsä juomat?
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Knoukkari sanoi:
Ei mahdu seisomaan sisätiloissa eikä taloa ympäröivässä tiheässä kuusikossa!

Mutta nostinpa perkele yksin lapetikkaat katolle! Setä oli eilen sitä mieltä, että kolme miestä tarvitaan niitä nostamaan! Hähhähää! Jumalauta että oli raskaat, veikkaisin että 70-80 kiloa, ja hankalassa paikassa viedä!
Minä jouduin ekaan ok-taloon raahaamaan pihalta 300 litran lämminvesivaraajan yksin sisälle. Painoa 100 kiloa. Joutui hetken miettimään miten saan helpoiten rappusista.
 

K.Yrjola

Well-known member
Liittynyt
11.2.2000
Viestit
27899
Sijainti
Thunder Road
Sam sanoi:
Minä jouduin ekaan ok-taloon raahaamaan pihalta 300 litran lämminvesivaraajan yksin sisälle. Painoa 100 kiloa. Joutui hetken miettimään miten saan helpoiten rappusista.
Sitten muistit ja potkaisit sen vierimään niitä alas.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
No nyt on tellinkien pohjat valmiina! Huomenna sahaan alhaalla ja kopistelen katolla paikoille pystyt ja työalustat.

Pääasiahan tässäkin urakassa oli ettei jouru naapurilta tai sukulaiselta apua pyytämään! :D :rolleyes: :eek:
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Huomenna ekaa kertaa tama tytto esitelmoi uutta hius leikkaustaan lavalla.. jannittaa ihan perkeleesti ja viela englanniksi.. apua!:eek:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
lara sanoi:
Huomenna ekaa kertaa tama tytto esitelmoi uutta hius leikkaustaan lavalla.. jannittaa ihan perkeleesti ja viela englanniksi.. apua!:eek:
"Hellou evripadi, ai hääv piutivul heökat laik juu kän sii!" :ahem:
 
Ylös