OoPee
Nuori ikäisekseen
Mäpä osaan kuunnella niitä peräti sujuvasti.Knoukkari sanoi:Mä osaan kuunnella kaikkia kieliä.
Mäpä osaan kuunnella niitä peräti sujuvasti.Knoukkari sanoi:Mä osaan kuunnella kaikkia kieliä.
Ne jää sinne sua oottamaan. Sähän lupauduit viikonloppuna humalapäissäsi muuraamaan mulle savupiipun.K.Yrjola sanoi:Milläs aiot saada ne alas sieltä?
Mähän en muuta teekään kuin makaan paikallani.K.Yrjola sanoi:S.A:lla on kato vielä sitä teini-iän levottomuutta, ei malta olla paikoillaan jne.
Tämä tiedoksi siis Jakkeuksella ja Matxille.S.A sanoi:Mähän en muuta teekään kuin makaan paikallani.
VIttumaista muurailla humalapäissään mut ei auta jos oon luvannu. Hommaatsä juomat?Knoukkari sanoi:Ne jää sinne sua oottamaan. Sähän lupauduit viikonloppuna humalapäissäsi muuraamaan mulle savupiipun.
Näinhän se on tapana. Vettä ajattelin hommata.K.Yrjola sanoi:VIttumaista muurailla humalapäissään mut ei auta jos oon luvannu. Hommaatsä juomat?
Ei, vaan näkyy kauemmas.K.Yrjola sanoi:*match* Mutta siellä sen saa tehtyä salaa.
Minä jouduin ekaan ok-taloon raahaamaan pihalta 300 litran lämminvesivaraajan yksin sisälle. Painoa 100 kiloa. Joutui hetken miettimään miten saan helpoiten rappusista.Knoukkari sanoi:Ei mahdu seisomaan sisätiloissa eikä taloa ympäröivässä tiheässä kuusikossa!
Mutta nostinpa perkele yksin lapetikkaat katolle! Setä oli eilen sitä mieltä, että kolme miestä tarvitaan niitä nostamaan! Hähhähää! Jumalauta että oli raskaat, veikkaisin että 70-80 kiloa, ja hankalassa paikassa viedä!
Sitten muistit ja potkaisit sen vierimään niitä alas.Sam sanoi:Minä jouduin ekaan ok-taloon raahaamaan pihalta 300 litran lämminvesivaraajan yksin sisälle. Painoa 100 kiloa. Joutui hetken miettimään miten saan helpoiten rappusista.
Joo, alhaalta ylös :thumbup:K.Yrjola sanoi:Sitten muistit ja potkaisit sen vierimään niitä alas.
Onks siellä jo lunta? :eek!: :eek!: :eek!:Jussi sanoi:Päivä alkaa olla pulkassa.
BANAANIPOTKU!!!Sam sanoi:Joo, alhaalta ylös :thumbup:
Ideaparkin hiihtoputkessa kyllä,OoPee sanoi:Onks siellä jo lunta? :eek!: :eek!: :eek!:
Tuttu fiilis muutamasta aiemmasta hommastaniKnoukkari sanoi:Pääasiahan tässäkin urakassa oli ettei jouru naapurilta tai sukulaiselta apua pyytämään!
Mm. lämminvesivaraajan inessiiviin saattaminen?Sam sanoi:Tuttu fiilis muutamasta aiemmasta hommastani
Miten jännittää 'englanniksi'?lara sanoi:Huomenna ekaa kertaa tama tytto esitelmoi uutta hius leikkaustaan lavalla.. jannittaa ihan perkeleesti ja viela englanniksi.. apua!
"Hellou evripadi, ai hääv piutivul heökat laik juu kän sii!" :ahem:lara sanoi:Huomenna ekaa kertaa tama tytto esitelmoi uutta hius leikkaustaan lavalla.. jannittaa ihan perkeleesti ja viela englanniksi.. apua!