Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
OoPee sanoi:
Mikä ittensänolausjuttu kera näpsäkän hiusleikkauksen tää muuten oikein on, jos saa udella? :confused:
noh mahan tulin tanne "koulittavaksi" mestarikampaajan virkaan niin siihen sitten kuuluu myos lavalla leikkaamista ja kouluttamista. eli se luo mulle pohjaa esitella uusia ideoita tekniikoita tms. muille kampaajille. enka ma nyt oikeesti itteani aio nolata ku ajattelin tas et olisinki ihan sika hyva. (pikku itsensa tsemppaamista havaittavissa?)
samalla siin oppii selittamaan asiakkaille mita tekee ja miksi koska lavalla kaikki pitaa perustella. taa huominen videoidaan ja analysoidaan sit myohemmin. :eek!:
 

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Liittynyt
20.8.2000
Viestit
6979
Sijainti
Denver
Matxi sanoi:
No nythän tuota jäi käyttämättä Golffin remppaan budjetoituja euroja niin eiköhän tuolla 400€:llä huoran illaksi saisi! :thumbup: :thumbup:
Kevyesti:ahem: Tai enhän mä noista mitään tiedä:frank:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Matxi sanoi:
No nythän tuota jäi käyttämättä Golffin remppaan budjetoituja euroja niin eiköhän tuolla 400€:llä huoran illaksi saisi! :thumbup: :thumbup:
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Autosta hajos pakoputki. :jaska:
Tää on jo toinen kerta mulle, tosin viimeksi oli alla "Ferrari" Uno, nyt Pösö 206.

Matxi vois ne autoremppabudjetista yli jääneet rahat nyt sijoittaa mun autoon, eiks jeh?
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
burb sanoi:
Autosta hajos pakoputki. :jaska:
Tää on jo toinen kerta mulle, tosin viimeksi oli alla "Ferrari" Uno, nyt Pösö 206.

Matxi vois ne autoremppabudjetista yli jääneet rahat nyt sijoittaa mun autoon, eiks jeh?
En rahoita projekteja joilla ylläpidetään patonkiautoja.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Matxi sanoi:
En rahoita projekteja joilla ylläpidetään patonkiautoja.
Pliis.
Ajattele sitä ennemminkin kaksi mestaruutta suomalaisille tuoneena autona eikä ranskiksena.
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Matxi sanoi:
mun kouluttaja on voittanu maailman mestaruuden (kyllä sellaisiakin kisoja järjestetään) ja on kolminkertainen voittaja hairdresser of the year täällä hollandiassa.. se homma toimii silleen et kampaajan pitää tehdä kokoelma hiuskuvia eli kampauksia, leikkauksia, värjäyksiä tms. ja ne lähetetään isolle raadille englantiin ja sit voit päästä ehdolle/voittaa eri kategorioissa.. tästä nimeke mestari kampaaja joka on myös ollut joskus aiemmin jonkinlainen "arvo" suomessa, mihin vaadittiin tietty määrä koulutusta ja vuosia alalla, mutta jäänyt jo pois käytöstä..
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
lara sanoi:
mun kouluttaja on voittanu maailman mestaruuden (kyllä sellaisiakin kisoja järjestetään) ja on kolminkertainen voittaja hairdresser of the year täällä hollandiassa.. se homma toimii silleen et kampaajan pitää tehdä kokoelma hiuskuvia eli kampauksia, leikkauksia, värjäyksiä tms. ja ne lähetetään isolle raadille englantiin ja sit voit päästä ehdolle/voittaa eri kategorioissa.. tästä nimeke mestari kampaaja joka on myös ollut joskus aiemmin jonkinlainen "arvo" suomessa, mihin vaadittiin tietty määrä koulutusta ja vuosia alalla, mutta jäänyt jo pois käytöstä..
Ahaa..
Mites jos on kaljut hiukset?
 
Ylös