Palkopoika
Juntti-Urpo & kateellinen
Pitäis lähtee kauppaan, samalla voisinkin noukkia eukon asemalta.
noh mahan tulin tanne "koulittavaksi" mestarikampaajan virkaan niin siihen sitten kuuluu myos lavalla leikkaamista ja kouluttamista. eli se luo mulle pohjaa esitella uusia ideoita tekniikoita tms. muille kampaajille. enka ma nyt oikeesti itteani aio nolata ku ajattelin tas et olisinki ihan sika hyva. (pikku itsensa tsemppaamista havaittavissa?)OoPee sanoi:Mikä ittensänolausjuttu kera näpsäkän hiusleikkauksen tää muuten oikein on, jos saa udella?
Kevyesti:ahem: Tai enhän mä noista mitään tiedä:frank:Matxi sanoi:No nythän tuota jäi käyttämättä Golffin remppaan budjetoituja euroja niin eiköhän tuolla 400€:llä huoran illaksi saisi! :thumbup: :thumbup:
WTF?!?!lara sanoi:mestarikampaajan virka
:eek!: :eek!: :eek!:Palkopoika sanoi:Kevyesti:ahem: Tai enhän mä noista mitään tiedä:frank:
No siinä mielessä kyllä, että päin persettä ovatburb sanoi:Onks nää arvaukset edes sinne päin?
:thumbup: :thumbup: :thumbup:Matxi sanoi:No nythän tuota jäi käyttämättä Golffin remppaan budjetoituja euroja niin eiköhän tuolla 400€:llä huoran illaksi saisi! :thumbup: :thumbup:
Soon varmaan toi sun naisilleninen intuitiosi :frank:Juskanen sanoi:Potalle? Kuin mulla on sellanen tunne, että tää liittyy vessassa asiointiin? :doubtful:
Naisilleninen nimenomaan :ahem:OoPee sanoi:Soon varmaan toi sun naisilleninen intuitiosi :frank:
En rahoita projekteja joilla ylläpidetään patonkiautoja.burb sanoi:Autosta hajos pakoputki. :jaska:
Tää on jo toinen kerta mulle, tosin viimeksi oli alla "Ferrari" Uno, nyt Pösö 206.
Matxi vois ne autoremppabudjetista yli jääneet rahat nyt sijoittaa mun autoon, eiks jeh?
Pliis.Matxi sanoi:En rahoita projekteja joilla ylläpidetään patonkiautoja.
mun kouluttaja on voittanu maailman mestaruuden (kyllä sellaisiakin kisoja järjestetään) ja on kolminkertainen voittaja hairdresser of the year täällä hollandiassa.. se homma toimii silleen et kampaajan pitää tehdä kokoelma hiuskuvia eli kampauksia, leikkauksia, värjäyksiä tms. ja ne lähetetään isolle raadille englantiin ja sit voit päästä ehdolle/voittaa eri kategorioissa.. tästä nimeke mestari kampaaja joka on myös ollut joskus aiemmin jonkinlainen "arvo" suomessa, mihin vaadittiin tietty määrä koulutusta ja vuosia alalla, mutta jäänyt jo pois käytöstä..Matxi sanoi:WTF?!?!
Ahaa..lara sanoi:mun kouluttaja on voittanu maailman mestaruuden (kyllä sellaisiakin kisoja järjestetään) ja on kolminkertainen voittaja hairdresser of the year täällä hollandiassa.. se homma toimii silleen et kampaajan pitää tehdä kokoelma hiuskuvia eli kampauksia, leikkauksia, värjäyksiä tms. ja ne lähetetään isolle raadille englantiin ja sit voit päästä ehdolle/voittaa eri kategorioissa.. tästä nimeke mestari kampaaja joka on myös ollut joskus aiemmin jonkinlainen "arvo" suomessa, mihin vaadittiin tietty määrä koulutusta ja vuosia alalla, mutta jäänyt jo pois käytöstä..
Mut... mit... KALJUT HIUKSET?Matxi sanoi:Ahaa..
Mites jos on kaljut hiukset?
Nyt kyllä screenshottia kehiin!!!111Matxi sanoi:Ahaa..
Mites jos on kaljut hiukset?