kouvotsvoni
Banjottu
Sama vika.Matxi sanoi:Ahaa..
Mites jos on kaljut hiukset?
Sama vika.Matxi sanoi:Ahaa..
siinä taas kommentti WTF!?!Matxi sanoi:Ahaa..
Minkäs ikäsiä sun siskot tuolloin oli?Matxi sanoi:Joskus, varmaankin jo 25 vuotta sitten, kun isosiskoni olivat pieniä niin olivat Saksassa käydessään isälle tokaissut :
Kato isä, tuolla miehellä on kaljut hiukset!
Siitä toi sanonta sitten on jäänyt.
En tiedä tarkkaan mutta alle kouluikäisiä kuitenniin. Lienee tapahtunut 70-luvun lopulla ja siskot on syntynyt 76 ja 77...Doubtful sanoi:Minkäs ikäsiä sun siskot tuolloin oli?
Kyseisellä miehellä oli vain muodin mukaisesti nappanahkainen tukka. Oliko tää muuten nyt tapahtunut 25 vuotta sitten vai 70-luvun lopulla?Matxi sanoi:Joskus, varmaankin jo 25 vuotta sitten, kun isosiskoni olivat pieniä niin olivat Saksassa käydessään isälle tokaissut :
Kato isä, tuolla miehellä on kaljut hiukset!
Siitä toi sanonta sitten on jäänyt.
En tiedä.AJ sanoi:Oliko tää muuten nyt tapahtunut 25 vuotta sitten vai 70-luvun lopulla?
Yllättävää miten monta kirjoitusvirhettä noinkin lyhyeen sanaan saa mahtumaanJuskanen sanoi:Naisilleninen nimenomaan :ahem:
Toi oli sen verran kiva, että lainasin sua vähänOoPee sanoi:Yllättävää miten monta kirjoitusvirhettä noinkin lyhyeen sanaan saa mahtumaan
Ei kai täällä vaan pidetä hauskaa mun nauravien nakkien kustannuksella?Juskanen sanoi:Toi oli sen verran kiva, että lainasin sua vähän
Kyllä Kiitos vaan, tää piristi mun aamua mukavasti :thumbup:OoPee sanoi:Ei kai täällä vaan pidetä hauskaa mun nauravien nakkien kustannuksella?
Ilo ei ollut välttämättä kokonaan mun puolellani :doubtful:Juskanen sanoi:Kyllä Kiitos vaan, tää piristi mun aamua mukavasti :thumbup:
Ahaa, nythän tuokin selvisi miten Mooses sen teki. :frank:Mehe Rienarsuo sanoi:Syysilmoilla kandee kaljuihin hiuksiin vetää sitä Ruunarin 5sateesta ihmemömmöä. Pysyy tukka kuivana. Vesi lähtee ku hanhen selästä. Mut uimaan ei kandee hypätä pää edellä. Menee tsuikkana kaakeliin kun vesi puolittuu ku moosekselle. Tiukkaa tavaraa.
Matxilla ollut taas lady domina -päivystys.Teemu-84 sanoi:Hitto kun on selkä kipeä. Tuli mesetettyä yli 2 tuntia yhden nätin ja mukavan tytön kanssa :thumbup:
Hittolainen. Tuli pari leffaa katsottua, niin unohtui.yussi sanoi:Kas vain Penn & Teller alkaa. Ja sen jälkeen on top gear! Joten moi!
:frown: :nope: :thumbdownjps sanoi:Poika oli eilen tapansa mukaan mennyt mopolla kouluun. Takaisin ei sillä tullut, koska öljyt olivat syystä tai toisesta tulleet pihalle. Tänään poika sitten meni kouluun lenkkiavainten ja öljytötterön kanssa tarkoituksenaan kiristaa koneen alta pultit ja lisätä öljyt. Soitteli tovi sitten, että kyseiset toimet ovat hiukka hankalia, koska mopo on yön aikana varastettu.