Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Palkopoika sanoi:
No katos kun flaamiks tota ärrää ei kurlata silleen kun holskuks:thumbup:
Eikös tuollainen kurlaaminen ole vähän liioittelua? Niellään tai syljetään, mutta ei kurlata, jookos?
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Fortum(!) tarjosi puhelimitse tapaturma/henkivakuutusta:doubtful: Kunhan saan sopimuspaperit kotia, niin tuskinpa minä olen oikeutettu edes tuohon.. Muuten viuhuu seteliniput, kun lähetän heille korvausvaateita:D
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Käytin Golffia katsastuksessa. Ei mennyt läpi. Mutta ei ollut kuin yksi korjattava asia. Täytyy käydä hitsauttamassa vänkärinpuoleisen eturenkaan alatukivarren (tms en muista) kiinnitys runkoon kun oli vanha sen verran hapristunut jo. Siihen nähden aika vähän kun olin henkisesti varautunut >500€:n remppaan kuten edellisinä kesinä.
Tuskin tuommoisen kämmenen kokoisen alueen hitsauttaminen nyrkkipajalla montaa kymppiä maksaa...
Muuten katsastusmies kehui että on ikäisekseen pirun hyväkuntoinen. Golf siis, en minä.

Kävin myös parturissa.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
"Erääseen paikkaan" tuli taas uusi kansio. Ehkä siellä on parin päivän päästä jo niin paljon tavaraa että kannattaa mainita. :D
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Matxi sanoi:
Sanoi että näyttääpä olevan sen verran ruma pärstä että sama mitä tehdään tän letin kanssa niin paperipussia suosittelen.
Selkeesti asiansa osaava parturi :ahem:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Il Tempo Gigante sanoi:
Elämän totuuksia: Jos jokin esine, tarvike, hyödyke, tms. putoaa WC:ssa, niin se putoaa WC-pyttyyn.
Tiedetään. :mad:

Nimim. "Eilen huushollin viimisen vessapaperirullan pyttyyn pudottanut"
 

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Liittynyt
20.8.2000
Viestit
6979
Sijainti
Denver
Runar ja Kyllikki sanoi:
Tiedetään. :mad:

Nimim. "Eilen huushollin viimisen vessapaperirullan pyttyyn pudottanut"
Kesällä -97 tai -98 vai olikse -99 tiputin säkkijärven polkka-Nokian (2110?)vessanpönttöön. Vitutti. Sain pomolta sillon bränän Ericsonin, niitä ekoja pieniä. Sillä paskalla ei voinu lähettää tekstareita. Vitutti.
 
Ylös