Runar ja Kyllikki
Next door to Alice
Onks Sillanpään mutsi ees elossa? Sitäpaitti Pjuurströmmin nimi kirjotetaan c:llä, ei k-kirjaimella, "Marko".Olga sanoi:Enpä ollut tuota ennen kuullut tai lukenut.
Onks Sillanpään mutsi ees elossa? Sitäpaitti Pjuurströmmin nimi kirjotetaan c:llä, ei k-kirjaimella, "Marko".Olga sanoi:Enpä ollut tuota ennen kuullut tai lukenut.
:thumbup:Runar ja Kyllikki sanoi:Onks Sillanpään mutsi ees elossa? Sitäpaitti Pjuurströmmin nimi kirjotetaan c:llä, ei k-kirjaimella, "Marko".
Viikko olisi paketissa töiden osalta. Tulinpas kotiin parisen tuntia sitten.Il Tempo Gigante sanoi:Onpas hauskaa, kun työpäivien ja palaverien alkamisia muutetaan puhelimitse lyhyellä varoitusajalla muutaman kerran viikossa.
Nyt kävi näiden luurien kanssa niin, että kun olin nousemassa ylös tästä tuolista, niin astuin ton johdon päälle ja taas meinas luurit lentää päästä. Ärsytää! :mad_old:AJ sanoi:Kuulokkeiden piuhaan on insinööri sijoittanut äänenvoimakkuuden säädön sillä tapaa sopivalle etäisyydelle, että se sujahtaa työtuolin käsinojan alle ja sitten kun sopivasti kääntyy se jumittuu sinne ja nykäisee kuulokkeet melkein päästä. Ärsytää!
Oliskohan käyttäjässä jotain vikaaAJ sanoi:Nyt kävi näiden luurien kanssa niin, että kun olin nousemassa ylös tästä tuolista, niin astuin ton johdon päälle ja taas meinas luurit lentää päästä. Ärsytää! :mad_old:
No mitäs luulisit?Doubtful sanoi:Oliskohan käyttäjässä jotain vikaa
Ei yhtään ainoaa voittoa ole tullut tuonkaan jälkeen. Lopetin toistaiseksi koko lottoamisen.Runar ja Kyllikki sanoi:Lotto on nyt pettänyt pahemman kerran. Jo neljäs viikkoarvonta peräkkäin kun ei tullut voittoa. Yleensä niitä pikkuvoittoja sentään tulee 2-3 viikon välein.
Moen avatar on sairas, äkkiä lääkäriin!AJ sanoi:Mites toi Moen naama näyttää avatarissa tavallistakin kellertävämmältä?
Tuo on ihan normaalia kehitystä koppimulkulleThunder sanoi:Moen avatar on sairas, äkkiä lääkäriin!
Ja sählätä sisäänkirjautumisen kanssa. Hurraaa.Il Tempo Gigante sanoi:Varminta on lähettää vähänkin tärkeät viestit vähintään kahteen kertaan.
Ja lähettää se viesti kolmanteen kertaan. Jepu jee.Il Tempo Gigante sanoi:Ja sählätä sisäänkirjautumisen kanssa. Hurraaa.
:doubtful: :doubtful:Sam sanoi:On sulla leveet ajolinjat :eek!:
Eikös toi lasketa moottoritieksi Ruotsissa? Siellä ei kai pahemmin mennä fillarilla vaikka mahtuiskin.Jacques sanoi:tolla tiellä ei fillarilla pahemmin ajella :nope: (paitsi jos haluaa päästä hengestään)
5-tiellä tuollainen jo onkin.Micael sanoi:Muistaakseni myös 5 -tielle välille Varkaus - Leppävirta olisi yhtenä vaihtoehtona keskikaiteellinen tie. Jos saavat lisärahoituksen hankkeelle niin siihen kai tulisi moottoritienomainen keskikaiteellinen osuus, joka olisi tietenkin parempi kuin se, että vuoroin toinen puoli olisi yksikaistainen ja toisella puolella ohituskaistallinen pätkä.
En mä sitä tiedä (eikä tartte).. Tiedän vain, mikä mun silmään pisti tuosta kuvasta ekana. ei muuta..Palkopoika sanoi:Eikös toi lasketa moottoritieksi Ruotsissa? Siellä ei kai pahemmin mennä fillarilla vaikka mahtuiskin.