Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
AJ sanoi:
Kuulokkeiden piuhaan on insinööri sijoittanut äänenvoimakkuuden säädön sillä tapaa sopivalle etäisyydelle, että se sujahtaa työtuolin käsinojan alle ja sitten kun sopivasti kääntyy se jumittuu sinne ja nykäisee kuulokkeet melkein päästä. Ärsytää!
Nyt kävi näiden luurien kanssa niin, että kun olin nousemassa ylös tästä tuolista, niin astuin ton johdon päälle ja taas meinas luurit lentää päästä. Ärsytää! :mad_old:
 

Doubtful

Banned
Liittynyt
4.8.2007
Viestit
1136
AJ sanoi:
Nyt kävi näiden luurien kanssa niin, että kun olin nousemassa ylös tästä tuolista, niin astuin ton johdon päälle ja taas meinas luurit lentää päästä. Ärsytää! :mad_old:
Oliskohan käyttäjässä jotain vikaa :D
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Runar ja Kyllikki sanoi:
Lotto on nyt pettänyt pahemman kerran. :( Jo neljäs viikkoarvonta peräkkäin kun ei tullut voittoa. Yleensä niitä pikkuvoittoja sentään tulee 2-3 viikon välein.
Ei yhtään ainoaa voittoa ole tullut tuonkaan jälkeen. Lopetin toistaiseksi koko lottoamisen.
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
JES!

ilmoitus nro 1. en räjähtänyt kun menin eilen tupakalle. eikä kämppä. kaasuyhtiö oli armollinen..:ahem:

ilmotus nro 2. LÄMMINTÄ VETTÄ!!!!! JES!!! aamulla taas koitin laittaa boilerin päälle ja hah! se "sytty" meinas itku tulla! :p eli tänään lotraan suihkussa ainakin tunnin.. en oo käyny kahteen viikkoon lämpimäs suihkus.. jäinen vesi ei oo mairittelevaaa mut siihenki jo tottu..JEE.
 

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Liittynyt
20.8.2000
Viestit
6979
Sijainti
Denver
Jacques sanoi:
tolla tiellä ei fillarilla pahemmin ajella :nope: (paitsi jos haluaa päästä hengestään)
Eikös toi lasketa moottoritieksi Ruotsissa? Siellä ei kai pahemmin mennä fillarilla vaikka mahtuiskin.
 

haju

Banned
Liittynyt
5.2.2006
Viestit
3208
Micael sanoi:
Muistaakseni myös 5 -tielle välille Varkaus - Leppävirta olisi yhtenä vaihtoehtona keskikaiteellinen tie. Jos saavat lisärahoituksen hankkeelle niin siihen kai tulisi moottoritienomainen keskikaiteellinen osuus, joka olisi tietenkin parempi kuin se, että vuoroin toinen puoli olisi yksikaistainen ja toisella puolella ohituskaistallinen pätkä.
5-tiellä tuollainen jo onkin.

 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Palkopoika sanoi:
Eikös toi lasketa moottoritieksi Ruotsissa? Siellä ei kai pahemmin mennä fillarilla vaikka mahtuiskin.
En mä sitä tiedä (eikä tartte).. Tiedän vain, mikä mun silmään pisti tuosta kuvasta ekana. ei muuta.. :)
 
Ylös