Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Moe Szyslak sanoi:
:thumbup: :ahem:

Mun entinen pomo oli rappari. Ja duuniin otettiin vain sen rapparikavereiden akkoja, jotka oli täysin taulapäitä tyyneensä.:jaska: :thumbfh: :mad_old:

...ja sä pääsit sinne töihin. :doubtful:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Runar ja Kyllikki sanoi:
...ja sä pääsit sinne töihin. :doubtful:
Ei toi äijä mua sinne palkannut, peelo. Jos toi olis ollut johtajana jo silloin, niin tuskin olisin koskaan päässyt mahtavalle Helkama-uralle lain.:rolleyes:
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
oon hyvin lahella murhanhimoa kaasuyhtiota kohtaan. valehtelivat etta mulla on vaan joku paakytkin kotoa pois paalta.. menin vaantelemaan kaikki vivut. ei auttanu. varmaan mossahtaa palasiksi koko kamppa kun meen illalla tupakalle. :doubtful: sita ne varmaan toivoo..:ahem:
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
lara sanoi:
oon hyvin lahella murhanhimoa kaasuyhtiota kohtaan. valehtelivat etta mulla on vaan joku paakytkin kotoa pois paalta.. menin vaantelemaan kaikki vivut. ei auttanu. varmaan mossahtaa palasiksi koko kamppa kun meen illalla tupakalle. :doubtful: sita ne varmaan toivoo..:ahem:
Kai tiedät, että tupakointi tappaa :confused:
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
K.Yrjola sanoi:
Todennäkösesti just sitä ne toivoo.
epailen vahvasti samaa..:thumbfh: taman takia kaikilla naisilla pitais olla mies. ne vaan ei ota mua vakavasti kun yritan esittaa vihaista.
 

K.Yrjola

Well-known member
Liittynyt
11.2.2000
Viestit
27899
Sijainti
Thunder Road
lara sanoi:
ne vaan ei ota mua vakavasti kun yritan esittaa vihaista.
Tilanne on vielä hyvä. Vasta siinä vaiheessa kun NE ryhtyy ottamaan sut vakavasti ja kenties rupeavat itse esittämään vihaista, on syytä ottaa jalat alleen.
 

jenan

Kääkkä
Liittynyt
8.7.2002
Viestit
5402
Runar ja Kyllikki sanoi:
Vääntelit kaapeleita? Itse sain saman ilmiön aikaan kääntelemällä vääpeleitä.
Joo kun ne oli jo vääntyneitä.

Missä on käänneltäviä vääpeleitä?
 
Ylös