PekPoy
oik. yo.
OoPee sanoi:*pärskähdys*
OoPee sanoi:*pärskähdys*
Moe Szyslak sanoi::thumbup: :ahem:
Mun entinen pomo oli rappari. Ja duuniin otettiin vain sen rapparikavereiden akkoja, jotka oli täysin taulapäitä tyyneensä.:jaska: :thumbfh: :mad_old:
Runar ja Kyllikki sanoi:...ja sä pääsit sinne töihin. :doubtful:
Mutta Moehan on "rapparikaverin akka". Ja kuulemma kiihkee sellanen!Runar ja Kyllikki sanoi:...ja sä pääsit sinne töihin. :doubtful:
Juo light-mehuja ja/tai Pepsi Matxi yms. Tappaa kyllä makeennälän. :thumbup:S.A sanoi:Tekis mieli makeaa.
Miten ois suklaa?S.A sanoi:Tekis mieli makeaa.
Älä yllytä!K.Yrjola sanoi:Miten ois suklaa?
Ei toi äijä mua sinne palkannut, peelo. Jos toi olis ollut johtajana jo silloin, niin tuskin olisin koskaan päässyt mahtavalle Helkama-uralle lain.Runar ja Kyllikki sanoi:...ja sä pääsit sinne töihin. :doubtful:
Ei teillä kanssa toi ajatus kulje lain.:nope: :thumbfh:Knoukkari sanoi:Mutta Moehan on "rapparikaverin akka". Ja kuulemma kiihkee sellanen!
Sama vika.:nope: :thumbfh:OoPee sanoi:
Todennäkösesti just sitä ne toivoo.lara sanoi:sita ne varmaan toivoo..:ahem:
Kai tiedät, että tupakointi tappaalara sanoi:oon hyvin lahella murhanhimoa kaasuyhtiota kohtaan. valehtelivat etta mulla on vaan joku paakytkin kotoa pois paalta.. menin vaantelemaan kaikki vivut. ei auttanu. varmaan mossahtaa palasiksi koko kamppa kun meen illalla tupakalle. :doubtful: sita ne varmaan toivoo..:ahem:
epailen vahvasti samaa..:thumbfh: taman takia kaikilla naisilla pitais olla mies. ne vaan ei ota mua vakavasti kun yritan esittaa vihaista.K.Yrjola sanoi:Todennäkösesti just sitä ne toivoo.
Tilanne on vielä hyvä. Vasta siinä vaiheessa kun NE ryhtyy ottamaan sut vakavasti ja kenties rupeavat itse esittämään vihaista, on syytä ottaa jalat alleen.lara sanoi:ne vaan ei ota mua vakavasti kun yritan esittaa vihaista.
Vääntelit kaapeleita? Itse sain saman ilmiön aikaan kääntelemällä vääpeleitä.jenan sanoi:Hahaa, vääntelin kaapeleita ja netti pelittää taas
Joo kun ne oli jo vääntyneitä.Runar ja Kyllikki sanoi:Vääntelit kaapeleita? Itse sain saman ilmiön aikaan kääntelemällä vääpeleitä.