Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Gearloose

Member
Liittynyt
13.6.2003
Viestit
379
joku v*tun kus*pää on mennyt tunkemaan mun sähköpostiosoitteeni jonnekin vi*un elloksen sähköpostilistoille, sillä seurauksella ettei tuosta spammin lähettämisestä tule loppua millään. olen nyt lähettänyt sinne 4 kertaa postia, saaden kerran takaisin ystävällisen viestin missä asia luvataan korjata. sanomattakin lienee selvää ettei kuitenkaan mitään konkreettista tapahtunut. pitää kai tunkea koko domain jonnekin julkiselle blacklistille seuraavaksi. prkl.

kiitos, helpotti vähän.
 

Tomacu

Well-known member
Liittynyt
11.3.2006
Viestit
2760
Sijainti
Jyväskylä
S.A sanoi:
Ostin sitten kumminkin tällaista:
:yuck:
Söin pari viikkoa sitten ensimmäisen ja viimeisen kerran kyseistä suklaata ja en ole kyllä pahemman makuista maistanut. Ja yleensä jopa pidän tummasta suklaasta.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Tekis mieli imuroida, mutta ei taida tähän aikaan enää viitsiä kiusata naapureita :doubtful:
 

Doubtful

Banned
Liittynyt
4.8.2007
Viestit
1136
Juskanen sanoi:
Tekis mieli imuroida, mutta ei taida tähän aikaan enää viitsiä kiusata naapureita :doubtful:
Ihanko oikeasti tomuja ajattelit ruveta imroimaan vai vähän niinku Moe ja imelä koira?
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Vellu sanoi:
Onks kukaan muuten nähnyt Jason Voorheesiä pitkään aikaan? En edes muista, milloin oon viimeksi nähnyt sen postauksia.

Tietäisköhän Moe?
Just tulin Jyväskylästä Kuopion. On aika kusinen suolenpätkä toi Jyväskyläkin. Eli ihan vittu.:mad:
 

ettelbruck

Well-known member
Liittynyt
30.7.2000
Viestit
11219
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
Moe Szyslak sanoi:
Just tulin Jyväskylästä Kuopion. On aika kusinen suolenpätkä toi Jyväskyläkin. Eli ihan vittu.:mad:
Mitäs pahaa Jyväskylässä nyt on tehty? Ihan vaan sen valossa että mun kokemanani Kuopio on noista kahdesta se todellinen perseenreikä... Ei tosin mikään Iisalmi kuitenkaan.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
ettelbruck sanoi:
Mitäs pahaa Jyväskylässä nyt on tehty? Ihan vaan sen valossa että mun kokemanani Kuopio on noista kahdesta se todellinen perseenreikä... Ei tosin mikään Iisalmi kuitenkaan.
Oisko pällit asukkaat tai jotain?
 

Tomacu

Well-known member
Liittynyt
11.3.2006
Viestit
2760
Sijainti
Jyväskylä
Moe Szyslak sanoi:
Just tulin Jyväskylästä Kuopion. On aika kusinen suolenpätkä toi Jyväskyläkin. Eli ihan vittu.:mad:
:D
Kuopiossa en ole varmaan ikinä edes käynyt, mutta olen minä kyllä mukavammissakin kaupungeissa asunut kuin tämä Jyväskylä.

edit:

Tosin puolustukseksi sanottava että ei tämä huonoin paikkakunta ole missä olen asunut.
 
Viimeksi muokattu:

Doubtful

Banned
Liittynyt
4.8.2007
Viestit
1136
Tomacu sanoi:
:D
Kuopiossa en ole varmaan ikinä edes käynyt, mutta olen minä kyllä mukavammissakin kaupungeissa asunut kuin tämä Jyväskylä.
Jotenkin kauheen sisäsiittoista porukkaa siellä ja ihan liikaa jotain alta parikymppisiä räkänokkia.
 
Ylös