Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Mehe Rienarsuo sanoi:
On ihme ryhmää. Välillä ne vaan chillailee ja vetää kessua ja keittoo.
Snadisti kyllä hämmästelen sitä mitä Kapu on puuhaillut, kun tommoset ovat pääseet puraisemaan häntä kassien taakse perseen puolelle, mutta toisaalta mitäpä ne Kapun tekemiset oikeestaan meille muille kuuluu, antaa kaikkien kukkien vaan kukkia :eek:
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Käyn tässä nyt tiukkaa taistelua itseni kanssa siitä, käynkö ostamassa tummaa suklaata vai jätänkö väliin.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
S.A sanoi:
Käyn tässä nyt tiukkaa taistelua itseni kanssa siitä, käynkö ostamassa tummaa suklaata vai jätänkö väliin.
Tee kompromissi ja osta joko vaaleeta tai peräti valkoista suklaata! :ahem:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
K.Yrjola sanoi:
Mutta ei hätää, oothan sä sellasiin tottunut.
Kalliossa, epämääräisessä virkamiesseurassa, useastikin. Kaikenlaisia juttuja on tullut nähtyä.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
OoPee sanoi:
Tee kompromissi ja osta joko vaaleeta tai peräti valkoista suklaata! :ahem:
Nuo vaihtoehdot on keskustelussa suljettu pois jo ajat sitten. :eek:
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Jos Haudi on varma, että se on punkki, jos raapi orastavaa peräpukamaansa:D ?
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
OoPee sanoi:
Snadisti kyllä hämmästelen sitä mitä Kapu on puuhaillut, kun tommoset ovat pääseet puraisemaan häntä kassien taakse perseen puolelle, mutta toisaalta mitäpä ne Kapun tekemiset oikeestaan meille muille kuuluu, antaa kaikkien kukkien vaan kukkia :eek:
Mua ei kyllä ihmetytä mitä Kapu on puuhastellut.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Jostakin syystä pierettää! Aamulla oli melkoinen katku kämpässä. Siispä marssin kauppaan ja ostin kaalin ja tein kaalilaatikkoa uunintäydeltä. Söin outokummun piukaksi ja jälkkäriksi luumuja. Nyt olen pari tuntia ankarasti tuulettanut (ns. alatuuletteinen) - vieraita pitäisi tulla kohtapuolin... :D
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
jupla sanoi:
Jostakin syystä pierettää! Aamulla oli melkoinen katku kämpässä. Siispä marssin kauppaan ja ostin kaalin ja tein kaalilaatikkoa uunintäydeltä. Söin outokummun piukaksi ja jälkkäriksi luumuja. Nyt olen pari tuntia ankarasti tuulettanut (ns. alatuuletteinen) - vieraita pitäisi tulla kohtapuolin... :D
Ymmärsinkö mä nyt oikein? Olit piereskelly koko yön, mistä johtuen aamulla oli kämpässä melkoinen katku. Tästäpä innostuit ostamaan kaalia ja luumuja, jotka sitten myöhemmin valmistit ateriaksi ja söit? :doubtful:
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
OoPee sanoi:
Ymmärsinkö mä nyt oikein? Olit piereskelly koko yön, mistä johtuen aamulla oli kämpässä melkoinen katku. Tästäpä innostuit ostamaan kaalia ja luumuja, jotka sitten myöhemmin valmistit ateriaksi ja söit? :doubtful:
Kyllä :ahem: Ajattelin kokeilla miten pahoihin hajuihin pääsee. Saa naapurin parveketupakoitsijakin osansa.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Onks kukaan muuten nähnyt Jason Voorheesiä pitkään aikaan? En edes muista, milloin oon viimeksi nähnyt sen postauksia.

Tietäisköhän Moe?
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
jupla sanoi:
Kyllä :ahem: Ajattelin kokeilla miten pahoihin hajuihin pääsee. Saa naapurin parveketupakoitsijakin osansa.
Tätä informaatiopläjäystä joutuu kyllä nyt hetkisen sulattelemaan :dunno:
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Off-Topic

TÄRKEÄ ILMOITUS:

Pidän päivän paussin tältä forumilta. Palaan perjantaina takaisin.

Good Bye!
 

Mediaprofeetta

Well-known member
Liittynyt
6.3.2007
Viestit
3579
Sijainti
____________
Pidän itsekin kohtalaisen pitkän tauon. Ei nyt oikein jaksa kiinnostaa enää nämä formulat.

Palaillaan 5 minuutin kuluttua.
 
Ylös