K.Yrjola
Well-known member
Mutta ei hätää, oothan sä sellasiin tottunut.Knoukkari sanoi:Tulee jännä reissu!
Mutta ei hätää, oothan sä sellasiin tottunut.Knoukkari sanoi:Tulee jännä reissu!
Snadisti kyllä hämmästelen sitä mitä Kapu on puuhaillut, kun tommoset ovat pääseet puraisemaan häntä kassien taakse perseen puolelle, mutta toisaalta mitäpä ne Kapun tekemiset oikeestaan meille muille kuuluu, antaa kaikkien kukkien vaan kukkiaMehe Rienarsuo sanoi:On ihme ryhmää. Välillä ne vaan chillailee ja vetää kessua ja keittoo.
Tee kompromissi ja osta joko vaaleeta tai peräti valkoista suklaata! :ahem:S.A sanoi:Käyn tässä nyt tiukkaa taistelua itseni kanssa siitä, käynkö ostamassa tummaa suklaata vai jätänkö väliin.
Kalliossa, epämääräisessä virkamiesseurassa, useastikin. Kaikenlaisia juttuja on tullut nähtyä.K.Yrjola sanoi:Mutta ei hätää, oothan sä sellasiin tottunut.
Nuo vaihtoehdot on keskustelussa suljettu pois jo ajat sitten.OoPee sanoi:Tee kompromissi ja osta joko vaaleeta tai peräti valkoista suklaata! :ahem:
No sit jätät ostamatta :frank:S.A sanoi:Nuo vaihtoehdot on keskustelussa suljettu pois jo ajat sitten.
Mua ei kyllä ihmetytä mitä Kapu on puuhastellut.OoPee sanoi:Snadisti kyllä hämmästelen sitä mitä Kapu on puuhaillut, kun tommoset ovat pääseet puraisemaan häntä kassien taakse perseen puolelle, mutta toisaalta mitäpä ne Kapun tekemiset oikeestaan meille muille kuuluu, antaa kaikkien kukkien vaan kukkia
Ymmärsinkö mä nyt oikein? Olit piereskelly koko yön, mistä johtuen aamulla oli kämpässä melkoinen katku. Tästäpä innostuit ostamaan kaalia ja luumuja, jotka sitten myöhemmin valmistit ateriaksi ja söit? :doubtful:jupla sanoi:Jostakin syystä pierettää! Aamulla oli melkoinen katku kämpässä. Siispä marssin kauppaan ja ostin kaalin ja tein kaalilaatikkoa uunintäydeltä. Söin outokummun piukaksi ja jälkkäriksi luumuja. Nyt olen pari tuntia ankarasti tuulettanut (ns. alatuuletteinen) - vieraita pitäisi tulla kohtapuolin...
Kyllä :ahem: Ajattelin kokeilla miten pahoihin hajuihin pääsee. Saa naapurin parveketupakoitsijakin osansa.OoPee sanoi:Ymmärsinkö mä nyt oikein? Olit piereskelly koko yön, mistä johtuen aamulla oli kämpässä melkoinen katku. Tästäpä innostuit ostamaan kaalia ja luumuja, jotka sitten myöhemmin valmistit ateriaksi ja söit? :doubtful:
Tätä informaatiopläjäystä joutuu kyllä nyt hetkisen sulattelemaan :dunno:jupla sanoi:Kyllä :ahem: Ajattelin kokeilla miten pahoihin hajuihin pääsee. Saa naapurin parveketupakoitsijakin osansa.
Täällä ollaan.Vellu sanoi:Onks kukaan muuten nähnyt Jason Voorheesiä pitkään aikaan? En edes muista, milloin oon viimeksi nähnyt sen postauksia.
Tietäisköhän Moe?