Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Moe Szyslak sanoi:
Onko muurari vapaa vai töissä?
Siitä puolesta välistä eli eläköitynyt mutta tekee keikkaa. Just sopiva.

Vapaamuurarit kato ei mun katolle pääse.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Knoukkari sanoi:
Vapaamuurarit kato ei mun katolle pääse.
:thumbup: :ahem:

Mun entinen pomo oli rappari. Ja duuniin otettiin vain sen rapparikavereiden akkoja, jotka oli täysin taulapäitä tyyneensä.:jaska: :thumbfh: :mad_old:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Muurari kävi, homma sovittu, sain purku- ja tellinkien teko-ohjeet. Mennee lokakuun puolelle, mutta homma ei haittaa missään vaiheessa uunien ja saunan lämmittämistä.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
312T4 sanoi:
Ei kun maahan! Kolme kasaa, neljä pakettia päällekkäin ja kasilankkuja päälle, niin Voila!

Kirvesmiesten vanha keino...
Vai pitäiskö sanoa ENTISEN kirvesmiehen.:rolleyes: :eek:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
312T4 sanoi:
Aivan, siinä on vaaransa, jos paketit ovat kaltevalla tasolla: kannattaa asentaa ne tasaiselle maalle/betonille, niin kyllä ne ajavat asiansa:ahem:
Eli ensin valetaan laatta talon ympärille että saadaan 'helposti' telningit tehtyä styroksipaketeista!:ahem:
 

312T4

Lehtori
Liittynyt
2.2.2004
Viestit
14346
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
Moe Szyslak sanoi:
Eli ensin valetaan laatta talon ympärille että saadaan 'helposti' telningit tehtyä styroksipaketeista!:ahem:
Niin voihan sen noinkin tehdä:D . mutta jos vaikka villoittaa sisällä, niin kätsästi saat tolla periaatteella telineet nopeasti:ahem:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
312T4 sanoi:
Niin voihan sen noinkin tehdä:D . mutta jos vaikka villoittaa sisällä, niin kätsästi saat tolla periaatteella telineet nopeasti:ahem:
Juu.

Suosin kuitenkin Raimo-rentin vuokravehkeitä mielummin.:ahem:
 
Ylös