Ned Flanders
Diddlido springfielder
:ahem:kouvotsvoni sanoi:Elämäni on nyt paljon huonompi, kun päädyin Flätt autin igge-listalle.![]()
:ahem:kouvotsvoni sanoi:Elämäni on nyt paljon huonompi, kun päädyin Flätt autin igge-listalle.![]()
Aika lapsellista estää kirjoittelu vapaan puolelle.:nope:Flätt Aut sanoi:Nyt lähti politiikanjarnaajat mr Natural ja Moe Stsyslsjals mikä vitun lakki iggeen.:mad_old:
Pääsisit helpommalla kun kävisit member list'in läpi ja laittaisit kaikki iggeen.Flätt Aut sanoi:Nyt lähti politiikanjarnaajat mr Natural ja Moe Stsyslsjals mikä vitun lakki iggeen.:mad_old:
joo mä asettelin ne bensakanisterit fiksusti tuohon takan viereen et näyttäis siistiltä ja harmoniselta. kaasu tais jäädä päälle ku haisi vähä siltä.. se katteli mun kynttilöitä ja kaasuhellaa vuoron perään.K.Yrjola sanoi:Ehdit kiireestä huolimatta piilottaa asunnossasi olevat avonaiset, lähes täydet bensakanisterit, rikkinäiset sähköjohdot sekä raivokkaan sekopäisesti käyttäytyvän tyypin?
Ainoastaan tänne kirjoittavat kannattaa laittaa, niin pääsee Flättis helpommalla.jps sanoi:Pääsisit helpommalla kun kävisit member list'in läpi ja laittaisit kaikki iggeen.
lara sanoi::thumbfh: tääl oli jossain vaiheessa kuva semmonen mustavalko kuva kahdesta punkkarista... nyt en löydä sitä millään..tietääkö/muistaako/osaako joku hakea paremmin ku mä.. se olis tosi kiva joka sen vois mulle kaivaa. :ahem:
Sikäli helppo nakki, että toi kuva oli täällä alunperinkin mun toimesta :wink:lara sanoi:kiitti tiitti oopee... :thumbfh: höh...täähän tekee susta nyt mukavan![]()
Ennen vai jälkeen vakuutusmiehen lähtemisen?:doubtful:lara sanoi:huomasin just et on sit ollu perinteisesti t-paita väärin päin kun se vakuutusmies oli täällä. hyvää huomenta vaan![]()
Moe Szyslak sanoi:Ennen vai jälkeen vakuutusmiehen lähtemisen?:doubtful:
Jos meni vaikka hommien jälkeen väärinpäin päälle?![]()
OoPee sanoi:Sikäli helppo nakki, että toi kuva olin täällä alunperinkin mun toimesta :wink:
Ai mukava? Älä nyt hyvä ihminen tee liian nopeita johtopäätöksiä :nope:
Lontoosta toi kuva? :doubtful:OoPee sanoi:Sikäli helppo nakki, että toi kuva olin täällä alunperinkin mun toimesta :wink:
ja knoukkari.Knoukkari sanoi:Punkkarit on kauniita.
Valkoisissa kengissään ja wannabee vaatteissaan.lara sanoi:ja knoukkari.