Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Flätt Aut sanoi:
Nyt lähti politiikanjarnaajat mr Natural ja Moe Stsyslsjals mikä vitun lakki iggeen.:mad_old:
Pääsisit helpommalla kun kävisit member list'in läpi ja laittaisit kaikki iggeen.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
K.Yrjola sanoi:
Ehdit kiireestä huolimatta piilottaa asunnossasi olevat avonaiset, lähes täydet bensakanisterit, rikkinäiset sähköjohdot sekä raivokkaan sekopäisesti käyttäytyvän tyypin?
joo mä asettelin ne bensakanisterit fiksusti tuohon takan viereen et näyttäis siistiltä ja harmoniselta. kaasu tais jäädä päälle ku haisi vähä siltä.. se katteli mun kynttilöitä ja kaasuhellaa vuoron perään. :) raivokkaan sekopäinen tyyppi ei oo viä ehtiny tulla kylään joten sekin oli ihan ok.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
jps sanoi:
Pääsisit helpommalla kun kävisit member list'in läpi ja laittaisit kaikki iggeen.
Ainoastaan tänne kirjoittavat kannattaa laittaa, niin pääsee Flättis helpommalla.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
help?

:thumbfh: tääl oli jossain vaiheessa kuva semmonen mustavalko kuva kahdesta punkkarista... nyt en löydä sitä millään..tietääkö/muistaako/osaako joku hakea paremmin ku mä.. se olis tosi kiva joka sen vois mulle kaivaa. :ahem:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
lara sanoi:
:thumbfh: tääl oli jossain vaiheessa kuva semmonen mustavalko kuva kahdesta punkkarista... nyt en löydä sitä millään..tietääkö/muistaako/osaako joku hakea paremmin ku mä.. se olis tosi kiva joka sen vois mulle kaivaa. :ahem:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
kiitti tiitti oopee... :thumbfh: höh...täähän tekee susta nyt mukavan ;)

huomasin just et on sit ollu perinteisesti t-paita väärin päin kun se vakuutusmies oli täällä. hyvää huomenta vaan :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
lara sanoi:
kiitti tiitti oopee... :thumbfh: höh...täähän tekee susta nyt mukavan ;)
Sikäli helppo nakki, että toi kuva oli täällä alunperinkin mun toimesta :wink:

Ai mukava? Älä nyt hyvä ihminen tee liian nopeita johtopäätöksiä :nope:

Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
lara sanoi:
huomasin just et on sit ollu perinteisesti t-paita väärin päin kun se vakuutusmies oli täällä. hyvää huomenta vaan :D
Ennen vai jälkeen vakuutusmiehen lähtemisen?:doubtful:

Jos meni vaikka hommien jälkeen väärinpäin päälle?:rolleyes:

Estate

Well-known member
Fordiin sitten vaihdettiin tyhjäkäynnin säätömoottori tai joku sellanen, minä näistä mitään ymmärrä. Eron kyllä huomasi ajaessa.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
OoPee sanoi:
Sikäli helppo nakki, että toi kuva olin täällä alunperinkin mun toimesta :wink:

Ai mukava? Älä nyt hyvä ihminen tee liian nopeita johtopäätöksiä :nope:

:idea: joo en..jos susta nyt ylipäätänsä minkään laisia johtopäätöksiä kannattaa ruveta vetämään.:frank: sinänsä merkityksetön ihminen.