Tarkemmin vielä PepsiMax-vinkuintia-audi-runkkari.Matxi sanoi:Mä en ole punkkari vaan runkkari.
Tarkemmin vielä PepsiMax-vinkuintia-audi-runkkari.Matxi sanoi:Mä en ole punkkari vaan runkkari.
en tiijjä ku en oo nähny..Moe Szyslak sanoi:Valkoisissa kengissään ja wannabee vaatteissaan.
Wannabillu vaatteissaan, korjaan.Moe Szyslak sanoi:Valkoisissa kengissään ja wannabee vaatteissaan.
Beibelläni on irokeesi ja lävistyksiäKnoukkari sanoi:Punkkarit on kauniita.
Ja viisas!lara sanoi:ja knoukkari.
Ai MITEN NIIN?Knoukkari sanoi:Wannabillu vaatteissaan, korjaan.
Moehan kulkee wannaheadache -vaatteissa. Jotka vieläpä toimii.
En tiedä, olkootkin, että Lontooseeen mäkin tuon automaattisesti assosioin. Huolimatta Foster's tölkistä.Juskanen sanoi:Lontoosta toi kuva? :doubtful:
Kiitos näistä rohkaisevista sanoista.lara sanoi:sinänsä merkityksetön ihminen.
Serkuksia. Vähintäänni perse- tai sokeriserkkuja. Mylliksen parrankasvun nähneenä veikkasin sukutaustasta, että osa nukkuu vieläkin puussa.Moe Szyslak sanoi:Laran ja Mylliksen avattaressa on yhdennäköisyyttä. Ovatkohan sukua keskenään?:doubtful:
Knoukkari sanoi:Serkuksia. Vähintäänni perse- tai sokeriserkkuja. Mylliksen parrankasvun nähneenä veikkasin sukutaustasta, että osa nukkuu vieläkin puussa.
Ja onhan se Myllis itekkin aika innoskas kiipeilemään.
eipa kesta.:thumbup:OoPee sanoi:Kiitos näistä rohkaisevista sanoista.
On, haluutko banaanin?lara sanoi:ps.eiks ookki mun avatar sopo?
Semmoinen ongelma vain nyt, että radiossa vilkkuu teksti "code", enkä löydä ohjekirjasta mistään. Satunnaisella nappuloitten painenulla ei tapahtunut mitään.S.A sanoi:Fordiin sitten vaihdettiin tyhjäkäynnin säätömoottori tai joku sellanen, minä näistä mitään ymmärrä. Eron kyllä huomasi ajaessa.
S.A sanoi:Semmoinen ongelma vain nyt, että radiossa vilkkuu teksti "code", enkä löydä ohjekirjasta mistään. Satunnaisella nappuloitten painenulla ei tapahtunut mitään.
Tai sit voi kokeilla nolla-nolla-nolla-nollaa. Yllättävän usea jättää pin-koodit muuttamatta tosta yleisestä tehdasasetuksesta.Sam sanoi:
Fordin radiossa on pin-lukitus. Selaa radion manuska läpi, josko alkuperäinen omistaja olisi laittanut koodin sinne.
OoPee taas oma herttainen itsensä.OoPee sanoi:On, haluutko banaanin?
Oletan tuossa olevan vain mahdollista käyttää numeroita 1-6Knoukkari sanoi:Tai sit voi kokeilla nolla-nolla-nolla-nollaa. Yllättävän usea jättää pin-koodit muuttamatta tosta yleisestä tehdasasetuksesta.