Olga
.
Minä huuhtaisen samalla kuin omanikin. Odotas hetki.Juskanen sanoi:Pitäis huuhtasta silmälasit, mutta kun ei jaksais nousta tästä :frown:
Minä huuhtaisen samalla kuin omanikin. Odotas hetki.Juskanen sanoi:Pitäis huuhtasta silmälasit, mutta kun ei jaksais nousta tästä :frown:
Kas.Olga sanoi:Tuostapa tuli mieleen, että 72:lla on nimipäivä. Onnea. :ahem:
Eip tullu ei, ei edes tuonnepäinVellu sanoi:Tuliko Pirkko, Pirjo, Piritta, Pirita vai Birgitta?
Olen omiin etunimiini tyytyväinen. Onneksi tuli annettua pojallekin hyvät etunimet, tuntuu olevan tyytyväinen hänkin.Thunder sanoi:Nimen antaminen on kinkkinen homma ja usein tulee erimielisyyksiä, kunnes lopulta annetaan Essi-Eevartti tai Erja-Eemo.
Kiitos!Olga sanoi:Minä huuhtaisen samalla kuin omanikin. Odotas hetki.
Juskanen sanoi:Kiitos!
Ja nimpparionnittelut 72:lle :thumbup:
Toki.Il Tempo Gigante sanoi:Tiesittekö, ettei tämä elämä ole aina pelkkää ruusuin terälehtien päällä pomppimista.
Niinpä. :frown: Elämä ei ole pelkkää ruusuilla tanssimista. Se on myös kipua ja tuskaa.Il Tempo Gigante sanoi:Tiesittekö, ettei tämä elämä ole aina pelkkää ruusuin terälehtien päällä pomppimista.
Olin kirjoittanut tuolla tavalla yhteen työjuttuun tänä aamuna ennen ITG:n toivotusta. :ahem:Il Tempo Gigante sanoi:Huomenta kaikille tasapuolisesti.