Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Runar ja Kyllikki sanoi:
Jaahas, pitäs lähtee pikasesti käymään Salossa asioilla naapurin Suskin kanssa. Ei kyllä yhtään huvittais, mutta kun pyysi eilen niin nätisti niin menin lupautumaan.
Käytiin. Oli ihan kiva reissu sittenkin kun ei tarttenut melkeesti mitään muuta tehdä kuin käydä edestakaisin Salossa.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Il Tempo Gigante sanoi:
Meidänkin naapurissa asuu Suski. En ole kyllä kanssaan Salossa käynyt.
Kannattaa niitä Suskien kanssa ajeluja välttää. Vanhanenkin on lirissä nyt, kun innostui vähän liikaa. :wink:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Olga sanoi:
Eiku mä ajattelen sen postiivisena asiana ja siten, että nuoremmilla ei oo niin tarvetta tollasiin tilityksiin, kuin Kurosella jolla on selkeesti joku ikään liittyvä kriisi päällänsä.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Koulusta soitettiin. Poika ollut tappelussa. Nää on just näitä vanhemmuuden kohokohtia :rolleyes:
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
:thumbup: palasin eilen illalla Italiasta. Hyvä oli reissu.Auringon paistetta nyt jo ikävä..pidennetty viikonloppu on ihan liian lyhyt italiassa vierailuun. :nope:
 

Thyella

þýðingafræðingur
Liittynyt
28.3.2004
Viestit
3500
Sijainti
Ciutat Comtal
lara sanoi:
:thumbup: palasin eilen illalla Italiasta. Hyvä oli reissu.Auringon paistetta nyt jo ikävä..pidennetty viikonloppu on ihan liian lyhyt italiassa vierailuun. :nope:
argh, oisit kertonu mulle ni oisin tullu mukaan!
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Thyella sanoi:
argh, oisit kertonu mulle ni oisin tullu mukaan!
ens kerralla kerron. Monzassa oli hyvin hyvin kaunis puisto suuren sumun keskellä, jossa kävin kävelyllä. Ja milanossa ihan ykkös yökerho. V.I.P puolella tietenkin. :thumbup:
 
Ylös