Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Captain Howdy sanoi:
Ämpäri, räpylät, kynä, muistilehtiö... jne.
Missä iässä se pöntöstä hörppiminen yleensä alkaa? Miten asiaan olisi suhtauduttava? Kuinka se olisi paras ottaa esille pojan kanssa?
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
OoPee sanoi:
Heh, Microsoft :eek:

http://it.slashdot.org/it/07/09/24/2339203.shtml

Pitihän tota tottakai heti kokeilla, "toimii" :D

Ja lähti samantien meiltäkin ilmoa Microsoftille (mikä oli sikäli helppoa, että Microsoftin kundi istuu samassa kerroksessa), tokihan ne sen kyllä jo muutenkin ovat kerinneet kuulla. Veikkaanpa, että siellä äheltää jokunen kundi tällä hetkellä bug fixin kimpussa :rolleyes:
Saivat sitten Hotfixin tehtyä: http://support.microsoft.com/default.aspx/kb/943075

Epäilemättä tulee kyllä aikanaan automaattisestikkin levitykseen.
 

mjk

...
Liittynyt
6.10.2007
Viestit
2675
Olen juuri suorittanut kondomin käytön ajokortin, todistuksena ajokortti ja ehkäisyväline. Ehkäisyvälineen käyttökohde vielä hakusessa.

"Sain v.1876 ja heti perään 1877, sen jälkeen ollu hiljasempaa" :alppu:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Pitänee lähteä hakemaan talvirenkaat maaltamaalta, että voi vaihtaa (=vaihdattaa) ne hetkenä minä hyvänsä. Alkaa olla luvassa sellaisia kelejä. Aamulla lunta oli jo ihan mukavasti ja pakkasöitä on luvassa jatkossakin - puolen vuoden ajan.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Satuin muuten sohaisemaan vahingossa tämän toikin 14:nnelletoista sivulle ja Olga höpötti että renkaat on vaihdettu. Hetken jo ajattelin että olipas nopea varikkokäynti, kunnes tajusin tämän hulvattoman hauskan erheeni.
Niin, mulla on 40 viestiä/sivu.

Samat naamathan tuolla parin vuoden takaisessa historiassa näkyy juttelevan, ja aivan merkityksettömiä ilmoituksia kaikki tyynni.
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Eipä ole vielä kiirettä renkaiden vaihdon osalta. Ehkä kitkat sitten kun lumi tulee ja katsotaan sitten, olisiko aihetta hankkia nastalliset vai mennäänkö kitkoilla koko talvi. Nelivetoisella pärjännee hyvin ilman nastojakin.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
burb sanoi:
Satuin muuten sohaisemaan vahingossa tämän toikin 14:nnelletoista sivulle ja Olga höpötti että renkaat on vaihdettu. Hetken jo ajattelin että olipas nopea varikkokäynti, kunnes tajusin tämän hulvattoman hauskan erheeni.
Niin, mulla on 40 viestiä/sivu.

Samat naamathan tuolla parin vuoden takaisessa historiassa näkyy juttelevan, ja aivan merkityksettömiä ilmoituksia kaikki tyynni.
Hittolainen. Sama autokin ollut silloin. Pitäisiköhän jo harkita vaihtoa, kun tuota nykyistä jo katsastukseenkin kutsuttiin. :rolleyes:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Olga sanoi:
Hittolainen. Sama autokin ollut silloin. Pitäisiköhän jo harkita vaihtoa, kun tuota nykyistä jo katsastukseenkin kutsuttiin. :rolleyes:
Kannattaa vaihtaa auto ettei tarvii vaihtaa renkaita. :ahem:
 
Ylös