Estate
Well-known member
Oli ihan jännää.S.A sanoi:Lähden tästä pyörimään Otaniemeen.
Iski kyllä välillä vähän sellainen fiilis, että tuonneko mä muka oikeasti haluan opiskelemaan...
Oli ihan jännää.S.A sanoi:Lähden tästä pyörimään Otaniemeen.
No et sä halua. Susta on vaikka mihin.S.A sanoi:Iski kyllä välillä vähän sellainen fiilis, että tuonneko mä muka oikeasti haluan opiskelemaan...
Vittuiletsä mulle? :doubtful:PekPoy sanoi:No et sä halua. Susta on vaikka mihin.
En.S.A sanoi:Vittuiletsä mulle? :doubtful:
1.07Sam sanoi:Olin juuri puhelimessa tunnin ja seitsemän minuuttia
Sekunnin ja seitsemän sadasosaa?Micael sanoi:
Tunnin ja 7 minuuttia, mutta Toisessa Maailmassahan tuollaista ei edes tunneta.AJ sanoi:Sekunnin ja seitsemän sadasosaa?
Saman työtoverin?Tolerantti sanoi:Eilenaamulla kustannuspaikalle mennessä tapasin kaksi viehättävää työtoverirouvaa.
Siis niinku 1:07?Micael sanoi:Tunnin ja 7 minuuttia, mutta Toisessa Maailmassahan tuollaista ei edes tunneta.
:ahem: :thumbup:AJ sanoi:Siis niinku 1:07?
Poika kattoo aamulla Juniorilta Hoplaata 10 minuuttia.Il Tempo Gigante sanoi:Hopláá.
Just... "huoltomies" ja "öljyämässä". Sun betonireidet on vaan herättäneet naapurin mielenkiinnon!Jacques sanoi:aamulla vein ekaksi roskapussit roskikseen ja huomasin, että sateen takia parempi mennä fillarilla.. menin takaisin rappuun, avasin oven ja kuinkas ollakaan avain juuttui kiinni. :mad_old: :mad_old: :mad_old:
Riuhdoin sitä varmaan 2 minuuttia kunnes se avain sitten lopulta irtosi. Oli ihan öljyssä se avain, joten ilmeisesti joku huoltomies käynyt juuri "huoltamassa" lukon.. saatana..
:thumbfh: perkeleen intianmatka...Vellu sanoi:Vois käydä luovuttaan verta.
Kyllä, sen polvisukkaisen. Rouvia oli/on siis kaksi. Tätä kollegansa puolesta paikkoa yrittänyttä en enää päivän mittaan nähnyt.S.A sanoi:Saman työtoverin?