Jesh !Moe Szyslak sanoi:Juu, aamulla Pieksämäen ja Haukivuoren välillä Skoda Octavia ja iltapäivällä Kuopion konetiellä Peugeot 206.:ahem:
Kuulostaa lupaavalta, ilmahan on kuulas ja eteerinen, kuin luotu kirpeille ja kipakoille syysreffeille:thumbup:Juskanen sanoi:Alanpa tässä tehdä pikkuhiljaa lähtöä, treffeille nimittäin :thumbup:
Tomacu sanoi:Sain "mä tykkään susta todella paljon, mutta sä olet liian hyvä mulle, ehkä jossain toisessa tilanteessa. Mun elämä on nyt muutenkin niin hankalaa" -kortin eilen.
Ihan tuollaista yhdistelmää ei vielä kokoelmista löytynytkään. :thumbfh:
Näin on. Eipä noita kannata jäädä murehtimaan. :thumbup:Doubtful sanoi:No elämää tää vaan on
Oli kivaaJuskanen sanoi:Alanpa tässä tehdä pikkuhiljaa lähtöä, treffeille nimittäin :thumbup:
Toi hymiö kuuluu ihan toiseen toikkiin. Kysy tarkemmat ohjeet Haudilta.IJV sanoi:Oli kivaa
Mutta ei niitä pidä jokaisen kerran jälkeen käyttää tai tulee forumille hymiökielto :ahem:Knoukkari sanoi:Toi hymiö kuuluu ihan toiseen toikkiin. Kysy tarkemmat ohjeet Haudilta.
Nuha lähtee...nu....nuhalääkkeellä!Palkopoika sanoi:Eukko tuli tänne keittiöön tekemään kaakaota. Sillon nuha.
Jep, kävinkin kauppareissulla apteekissa. Pääsin kun koira veräjästä siintäkin:ahem:Runar ja Kyllikki sanoi:Nuha lähtee...nu....nuhalääkkeellä!
Lucky you!! Eiku....! :doubtful:Palkopoika sanoi:Jep, kävinkin kauppareissulla apteekissa. Pääsin kun koira veräjästä siintäkin:ahem:
Noh, voinhan vaikka imutella jonkun leffan ja sit, noh, ei sittenkään mitään. Toisaalta, jotkut välillä kusettaa ja laittaa esmes mapin nimeltä PONROA jakoon, ja siellä ei kuitenkaan oo mitään. Paheksun.:mad_old:Runar ja Kyllikki sanoi:Lucky you!! Eiku....! :doubtful:
Palkopoika sanoi:Noh, voinhan vaikka imutella jonkun leffan ja sit, noh, ei sittenkään mitään. Toisaalta, jotkut välillä kusettaa ja laittaa esmes mapin nimeltä PONROA jakoon, ja siellä ei kuitenkaan oo mitään. Paheksun.:mad_old:
Ja eukko lähtee koskenkorvalla!Runar ja Kyllikki sanoi:Nuha lähtee...nu....nuhalääkkeellä!