kouvotsvoni
Banjottu
Veripalvelu kaipaa minua.
Eskimoille kouvon verta.:doubtful: Promillemäärä niin korkea, ettei jäädy edes arktisissa olosuhteissa.kouvotsvoni sanoi:Veripalvelu kaipaa minua.
Kuulemma meikäläinen, vaikka olin kyllä ihan burb-nimellä tuolla huutelemassa rivouksia.kouvotsvoni sanoi:ja kuka tuo ggol on?
Äläs nyt rienaile:mad_old: Yhden siiderin join eilen saunan jälkeen, niin tuskinpa promilleja on, jollei maksa poksunut..Moe Szyslak sanoi:Eskimoille kouvon verta.:doubtful: Promillemäärä niin korkea, ettei jäädy edes arktisissa olosuhteissa.![]()
kouvotsvoni sanoi:Äläs nyt rienaile:mad_old: Yhden siiderin join eilen saunan jälkeen, niin tuskinpa promilleja on, jollei maksa poksunut.
Järskyttävää. ggol.. on tuo burb "vähän" parempi nikki kylläburb sanoi:Kuulemma meikäläinen, vaikka olin kyllä ihan burb-nimellä tuolla huutelemassa rivouksia.
Olutarvostelutoikissa 9/10 ja ja..Moe Szyslak sanoi:![]()
Sä olet niin kova MAINOSTAMAAN sitä lipittämistä.:ahem: Puolet 'Tulipahan oltua kännissä' toikissa on sun postauksia.
Itseäni viisaammat otaksuivat että olen ekalla kerralla mennyt sisään muina miehinä, eli ggol:na, ja siksi tuo näkyy noin. En muista kuitenkaan käyttäneeni tollaista nimmaria ikuna.kouvotsvoni sanoi:Järskyttävää. ggol.. on tuo burb "vähän" parempi nikki kyllä![]()
Niin, toiset ei arvostele vaan arvostaa olutta.:ahem:kouvotsvoni sanoi:Olutarvostelutoikissa 9/10 ja ja..
:thumbfh: Ikävää puuhaa tuo kyllä on. Kaikki oluet (-budweiser yms) ovat kyllä hyviä, mutta jotenkin pistää niitä riviin halki poikv kiov ja cölä-..Moe Szyslak sanoi:Niin, toiset ei arvostele vaan arvostaa olutta.:ahem:
Sä se jaksat rutista jokaisesta lestistä.:nope: :thumbfh:
Luulivat tietenkin Stig Helmeriksi.. Josta tuli mieleen, että arzipuppy irkkikalleriaan lisääntynytburb sanoi:Itseäni viisaammat otaksuivat että olen ekalla kerralla mennyt sisään muina miehinä, eli ggol:na, ja siksi tuo näkyy noin. En muista kuitenkaan käyttäneeni tollaista nimmaria ikuna.
Mä näyn kans aina statseissa pienellä alkukirjaimella ja väittävät syyksi samaa. Vaikka aina oon isolla ollu! :frank:burb sanoi:Itseäni viisaammat otaksuivat että olen ekalla kerralla mennyt sisään muina miehinä, eli ggol:na, ja siksi tuo näkyy noin. En muista kuitenkaan käyttäneeni tollaista nimmaria ikuna.
Eli on mahdollista että se en olekaan mä joka sekoilee vaan sätti... :ahem: :ahem: :ahem:Juskanen sanoi:Mä näyn kans aina statseissa pienellä alkukirjaimella ja väittävät syyksi samaa. Vaikka aina oon isolla ollu! :frank:
Etkä ole. Todiste!Juskanen sanoi:Mä näyn kans aina statseissa pienellä alkukirjaimella ja väittävät syyksi samaa. Vaikka aina oon isolla ollu! :frank:
Joo, onhan toi jalkatusinan ohella yksi useimmin tarvituista sanoista.burb sanoi:Kännykän ennakoiva tekstinsyöttö ei tuntenut sanaa päätit, joten päätin opettaa sen sille. Mutta onnistuinkin opettamaan sanan päätiu.
Virheeni harmittaa niin että kännykkä menee vaihtoon. :thumbdownOoPee sanoi:Joo, onhan toi jalkatusinan ohella yksi useimmin tarvituista sanoista.