Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Moe Szyslak sanoi:
Eskimoille kouvon verta.:doubtful: Promillemäärä niin korkea, ettei jäädy edes arktisissa olosuhteissa.:D
Äläs nyt rienaile:mad_old: Yhden siiderin join eilen saunan jälkeen, niin tuskinpa promilleja on, jollei maksa poksunut..

Niin kaipaavat siis sitä verityyppiä, mitä minulta löytyy..ehkä ne promillet tekee verestäni halutun. Tai sit ei.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
kouvotsvoni sanoi:
Äläs nyt rienaile:mad_old: Yhden siiderin join eilen saunan jälkeen, niin tuskinpa promilleja on, jollei maksa poksunut.
:eek:

Sä olet niin kova MAINOSTAMAAN sitä lipittämistä.:ahem: Puolet 'känni treadissä' on sun postauksia.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
kouvotsvoni sanoi:
Järskyttävää. ggol.. on tuo burb "vähän" parempi nikki kyllä:eek:
Itseäni viisaammat otaksuivat että olen ekalla kerralla mennyt sisään muina miehinä, eli ggol:na, ja siksi tuo näkyy noin. En muista kuitenkaan käyttäneeni tollaista nimmaria ikuna.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Moe Szyslak sanoi:
Niin, toiset ei arvostele vaan arvostaa olutta.:ahem:

Sä se jaksat rutista jokaisesta lestistä.:nope: :thumbfh:
:thumbfh: Ikävää puuhaa tuo kyllä on. Kaikki oluet (-budweiser yms) ovat kyllä hyviä, mutta jotenkin pistää niitä riviin halki poikv kiov ja cölä-..
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
burb sanoi:
Itseäni viisaammat otaksuivat että olen ekalla kerralla mennyt sisään muina miehinä, eli ggol:na, ja siksi tuo näkyy noin. En muista kuitenkaan käyttäneeni tollaista nimmaria ikuna.
Luulivat tietenkin Stig Helmeriksi.. Josta tuli mieleen, että arzipuppy irkkikalleriaan lisääntynyt:p
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
burb sanoi:
Itseäni viisaammat otaksuivat että olen ekalla kerralla mennyt sisään muina miehinä, eli ggol:na, ja siksi tuo näkyy noin. En muista kuitenkaan käyttäneeni tollaista nimmaria ikuna.
Mä näyn kans aina statseissa pienellä alkukirjaimella ja väittävät syyksi samaa. Vaikka aina oon isolla ollu! :frank:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Juskanen sanoi:
Mä näyn kans aina statseissa pienellä alkukirjaimella ja väittävät syyksi samaa. Vaikka aina oon isolla ollu! :frank:
Eli on mahdollista että se en olekaan mä joka sekoilee vaan sätti... :ahem: :ahem: :ahem:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Mulla on muutenkin niin valtava klyyvari että mä vedän tollasta kampanjaa ihan 24/7.
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Juskanen sanoi:
Mä näyn kans aina statseissa pienellä alkukirjaimella ja väittävät syyksi samaa. Vaikka aina oon isolla ollu! :frank:
Etkä ole. Todiste!

[05-02-2006, 18:02.54] <juskanen> hei pojat!
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Kännykän ennakoiva tekstinsyöttö ei tuntenut sanaa päätit, joten päätin opettaa sen sille. Mutta onnistuinkin opettamaan sanan päätiu.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
burb sanoi:
Kännykän ennakoiva tekstinsyöttö ei tuntenut sanaa päätit, joten päätin opettaa sen sille. Mutta onnistuinkin opettamaan sanan päätiu.
Joo, onhan toi jalkatusinan ohella yksi useimmin tarvituista sanoista.
 
Ylös