Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Sam sanoi:
Minulla taitaa olla B+
Ainakin tuollainen tulos tuli lukion bilsan tunnilla tehdyssä testissä. Jos nyt ihan oikein noin vanhoja asioita muistan. :eek:
samaa verta suonissain.. siis todellakin jos oikein muistan.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Sam sanoi:
Minulla taitaa olla B+
Ainakin tuollainen tulos tuli lukion bilsan tunnilla tehdyssä testissä. Jos nyt ihan oikein noin vanhoja asioita muistan. :eek:
Tuskin se veriryhmä on siitä miksikään muuttunut.
 

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
Selailin viime viikon Hesareita ja torstain lehdessä osui vastaan Veljekset Keskinen Oy:n ilmoitus Whizz Runner 50 -mönkijän korjaamisesta.

Ongelmina mm: pienimmän pykälän saa kuulemma varsin helposti päälle suoraan isommalta vaihteelta varsin kovassakin vauhdissa ja kauko-ohjaimella saa laitteen käyntiin tilanteessa, jossa vaihde on päällä.

Yritys kertoo, että laitteen korjaus suoritetaan tuon vaihdenongelman osalta siten, että vaihdepoljin poistetaan ja vaihde lukitaan pienimmälle vaihteelle :D. Kauko-ohjausmahdollisuus poistetaan poistamalla mönkijästä kauko-ohjaukseen liittyvä vastaanotinlaite.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Wilpuri sanoi:
Selailin viime viikon Hesareita ja torstain lehdessä osui vastaan Veljekset Keskinen Oy:n ilmoitus Whizz Runner 50 -mönkijän korjaamisesta.

Ongelmina mm: pienimmän pykälän saa kuulemma varsin helposti päälle suoraan isommalta vaihteelta varsin kovassakin vauhdissa ja kauko-ohjaimella saa laitteen käyntiin tilanteessa, jossa vaihde on päällä.

Yritys kertoo, että laitteen korjaus suoritetaan tuon vaihdenongelman osalta siten, että vaihdepoljin poistetaan ja vaihde lukitaan pienimmälle vaihteelle :D. Kauko-ohjausmahdollisuus poistetaan poistamalla mönkijästä kauko-ohjaukseen liittyvä vastaanotinlaite.
Tommosia kriminaali-vehkeitä ne kaikki on!!!!!1
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Pyöräilin ihan turhia täysiä ja vastassa oli vainen suljettu baari. Olis pitänyt olla janojuoma mukana.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Taas opin uuden asian töissä. Kohta mä osaan tuurata ihan ketä vaan meidän osastolla.
Koska mä osaan tuurata melkeinpä täydellisesti muita ja toisaalta mulla itselläni on sellaista osaamista mitä muilla ei, olen korvaamaton ja firman tärkein mies. :ahem: :thumbup:
Ja sitäpaitsi vaatimaton.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
OoPee sanoi:
Joo, toi on aina tärkeetä muistaa lisätä, muuten erehtyvät vielä pitämään ylimielisenä besserwisserinä :frank:
Kyllä, vaikkakin mun kohdalla ylimielistelevä besserwisseriyskin on vaan hyve.
 
Ylös