kouvotsvoni
Banjottu
Kauhea meininki täällä khatissa!
samaa verta suonissain.. siis todellakin jos oikein muistan.Sam sanoi:Minulla taitaa olla B+
Ainakin tuollainen tulos tuli lukion bilsan tunnilla tehdyssä testissä. Jos nyt ihan oikein noin vanhoja asioita muistan.
Tuskin se veriryhmä on siitä miksikään muuttunut.Sam sanoi:Minulla taitaa olla B+
Ainakin tuollainen tulos tuli lukion bilsan tunnilla tehdyssä testissä. Jos nyt ihan oikein noin vanhoja asioita muistan.
Tommosia kriminaali-vehkeitä ne kaikki on!!!!!1Wilpuri sanoi:Selailin viime viikon Hesareita ja torstain lehdessä osui vastaan Veljekset Keskinen Oy:n ilmoitus Whizz Runner 50 -mönkijän korjaamisesta.
Ongelmina mm: pienimmän pykälän saa kuulemma varsin helposti päälle suoraan isommalta vaihteelta varsin kovassakin vauhdissa ja kauko-ohjaimella saa laitteen käyntiin tilanteessa, jossa vaihde on päällä.
Yritys kertoo, että laitteen korjaus suoritetaan tuon vaihdenongelman osalta siten, että vaihdepoljin poistetaan ja vaihde lukitaan pienimmälle vaihteelle . Kauko-ohjausmahdollisuus poistetaan poistamalla mönkijästä kauko-ohjaukseen liittyvä vastaanotinlaite.
Ai sä tykkäät olla alla?burb sanoi:Mulla on F1-Forumin t-paita päällä.
Alla? Kuka Alla? Ai Alla Pugatšova vai?AJ sanoi:Ai sä tykkäät olla alla?
Reilu parikybää. Yöaikaan.Juskanen sanoi:Paljonko maksaa taksi Helsingin keskustasta Pitäjänmäkeen/Valimoon?
Kuulostaa kalliilta :doubtful: Päivällä lienee vähä halvempi.Captain Howdy sanoi:Reilu parikybää. Yöaikaan.
No enmä varmaks laita totakaan... kun sen on aina suht'koht humalassa maksanu...Juskanen sanoi:Kuulostaa kalliilta :doubtful: Päivällä lienee vähä halvempi.
Joo, toi on aina tärkeetä muistaa lisätä, muuten erehtyvät vielä pitämään ylimielisenä besserwisserinä :frank:burb sanoi:Ja sitäpaitsi vaatimaton.
Kyllä, vaikkakin mun kohdalla ylimielistelevä besserwisseriyskin on vaan hyve.OoPee sanoi:Joo, toi on aina tärkeetä muistaa lisätä, muuten erehtyvät vielä pitämään ylimielisenä besserwisserinä :frank: