ettelbruck
Well-known member
!
Viimeksi muokattu:
En mä oo enää siellä. Huomenna taas.Juskanen sanoi:Paljonko maksaa taksi Helsingin keskustasta Pitäjänmäkeen/Valimoon?
Mäkin oon yleensä Valimossa joka päivä, mutta valitettavasti en huomennaVellu sanoi:En mä oo enää siellä. Huomenna taas.
Ootko säkin täällä duunissa??Vellu sanoi:En mä oo enää siellä. Huomenna taas.
viis kertaa viikossa. Ollaan me tästä aiemminkin lyhyesti puhuttu.Jacques sanoi:Ootko säkin täällä duunissa??
Olen.Jacques sanoi:Ootko säkin täällä duunissa??
Jos kulkee A-junalla Valimoon, niin vois kuvitella että puoli pääkaupunkiseutua on siellä töissä. Tänään satuin taas vahingossa "just ennen kasia" junaan Pasilasta. Oli sattunu sit moni muukin. Ja Valimon asemalla juna tyhjeni lähes täysin.Jacques sanoi:Ootko säkin täällä duunissa??
Mites jos kulkee, jollain toisella junalla?Juskanen sanoi:Jos kulkee A-junalla Valimoon, niin vois kuvitella että puoli pääkaupunkiseutua on siellä töissä.
Aika huonosti varmaanjps sanoi:Mites jos kulkee, jollain toisella junalla?
Mä olisin pilkuttanut tuon vähän toisella tavalla.Formulanomi sanoi:Taas sai "Marjatta" (vaikkei sitä tuossa viestissä tällä kertaa luekaan, mutta just tältä v:n Maijalta on tullut "Marjatalle" viestejä) tekstiviestin. Tällä kertaa eilen yöllä 00:01.
Ski expo 2007. Miten on, tavataanko messuilla ja syömään? La Familgliasta on pöytä varattu la 3.11. klo 18.00. Välitä viestiä vanhalle porukalle ja ilmoittautumiset minulle. Perutuksia en ota vastaan. t. Maija
Vastasin.
Kyllähän päivällinen kävisi. Varsinkin hyvässä ja tutussa seurassa. Mutta, et Maija, ole minun tuttujani. Tarkista käyttämäsi puh.numero. t. Ei-marjatta
Miten itse olisitte vastaneet? Vai olisitteko vastaneet lainkaan?
Sama. Paitsi tuo viimeinen kohta, olisin mä jotain luultavasti vastannut.Vellu sanoi:Mä olisin pilkuttanut tuon vähän toisella tavalla.
Tai sitten olisin käyttänyt vähän toisia sanoja.
Tai sitten en olis vastannut lain'.
Anteeksi:frown:VR sanoi:Meni netti jumiin just siinä vaiheessa, kun pistit silmän kiinni.
Tärähdät sinne paikalle ja syömään. Jos ovat Ski expoon menossa, niin lienevät alan harrastajia ja siten kohtuu timmissä kunnossa. Viitekehys huomioon ottaen saanto voisi olla varma eikä suorituksena mitenkään vastentahtoinen, kai.Formulanomi sanoi:Taas sai "Marjatta" (vaikkei sitä tuossa viestissä tällä kertaa luekaan, mutta just tältä v:n Maijalta on tullut "Marjatalle" viestejä) tekstiviestin. Tällä kertaa eilen yöllä 00:01.
Ski expo 2007. Miten on, tavataanko messuilla ja syömään? La Familgliasta on pöytä varattu la 3.11. klo 18.00. Välitä viestiä vanhalle porukalle ja ilmoittautumiset minulle. Perutuksia en ota vastaan. t. Maija
Vastasin.
Kyllähän päivällinen kävisi. Varsinkin hyvässä ja tutussa seurassa. Mutta, et Maija, ole minun tuttujani. Tarkista käyttämäsi puh.numero. t. Ei-marjatta
Miten itse olisitte vastaneet? Vai olisitteko vastaneet lainkaan?
Tässä taloudessa tuo tapahtuu noin lähes joka kerta. Minulta moinen ei onnistuisi.ettelbruck sanoi:Yövuoron jälkeen nukuin yli seitsemän tuntia. Yleensä ei uni näin katkottomasti onnistu!