Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Meikä lähtee nyt mökille, Sulkavalle.

Perstaina sitten takas, teidän kiusaks. :alppu:
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Jacques sanoi:
Ootko säkin täällä duunissa?? :eek:
Jos kulkee A-junalla Valimoon, niin vois kuvitella että puoli pääkaupunkiseutua on siellä töissä. Tänään satuin taas vahingossa "just ennen kasia" junaan Pasilasta. Oli sattunu sit moni muukin. Ja Valimon asemalla juna tyhjeni lähes täysin.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Taas sai "Marjatta" (vaikkei sitä tuossa viestissä tällä kertaa luekaan, mutta just tältä v:n Maijalta on tullut "Marjatalle" viestejä) tekstiviestin. :mad: Tällä kertaa eilen yöllä 00:01.

Ski expo 2007. Miten on, tavataanko messuilla ja syömään? La Familgliasta on pöytä varattu la 3.11. klo 18.00. Välitä viestiä vanhalle porukalle ja ilmoittautumiset minulle. Perutuksia en ota vastaan. t. Maija


Vastasin.

Kyllähän päivällinen kävisi. Varsinkin hyvässä ja tutussa seurassa. Mutta, et Maija, ole minun tuttujani. Tarkista käyttämäsi puh.numero. t. Ei-marjatta


Miten itse olisitte vastaneet? Vai olisitteko vastaneet lainkaan?
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Formulanomi sanoi:
Taas sai "Marjatta" (vaikkei sitä tuossa viestissä tällä kertaa luekaan, mutta just tältä v:n Maijalta on tullut "Marjatalle" viestejä) tekstiviestin. :mad: Tällä kertaa eilen yöllä 00:01.

Ski expo 2007. Miten on, tavataanko messuilla ja syömään? La Familgliasta on pöytä varattu la 3.11. klo 18.00. Välitä viestiä vanhalle porukalle ja ilmoittautumiset minulle. Perutuksia en ota vastaan. t. Maija


Vastasin.

Kyllähän päivällinen kävisi. Varsinkin hyvässä ja tutussa seurassa. Mutta, et Maija, ole minun tuttujani. Tarkista käyttämäsi puh.numero. t. Ei-marjatta


Miten itse olisitte vastaneet? Vai olisitteko vastaneet lainkaan?
Mä olisin pilkuttanut tuon vähän toisella tavalla.
Tai sitten olisin käyttänyt vähän toisia sanoja.
Tai sitten en olis vastannut lain'.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Vellu sanoi:
Mä olisin pilkuttanut tuon vähän toisella tavalla.
Tai sitten olisin käyttänyt vähän toisia sanoja.
Tai sitten en olis vastannut lain'.
Sama. Paitsi tuo viimeinen kohta, olisin mä jotain luultavasti vastannut.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Mikä hittohan on tämä ikuinen väsytys. :doubtful:
Tänä iltana otan piiiiiiiiiiiitkät nokoset. :eek:
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Meni netti jumiin just siinä vaiheessa, kun pistit silmän kiinni.
 

Tolerantti

Well-known member
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
4704
Formulanomi sanoi:
Taas sai "Marjatta" (vaikkei sitä tuossa viestissä tällä kertaa luekaan, mutta just tältä v:n Maijalta on tullut "Marjatalle" viestejä) tekstiviestin. :mad: Tällä kertaa eilen yöllä 00:01.

Ski expo 2007. Miten on, tavataanko messuilla ja syömään? La Familgliasta on pöytä varattu la 3.11. klo 18.00. Välitä viestiä vanhalle porukalle ja ilmoittautumiset minulle. Perutuksia en ota vastaan. t. Maija


Vastasin.

Kyllähän päivällinen kävisi. Varsinkin hyvässä ja tutussa seurassa. Mutta, et Maija, ole minun tuttujani. Tarkista käyttämäsi puh.numero. t. Ei-marjatta


Miten itse olisitte vastaneet? Vai olisitteko vastaneet lainkaan?
Tärähdät sinne paikalle ja syömään. Jos ovat Ski expoon menossa, niin lienevät alan harrastajia ja siten kohtuu timmissä kunnossa. Viitekehys huomioon ottaen saanto voisi olla varma eikä suorituksena mitenkään vastentahtoinen, kai.

Toki voit varmistella esim. kukkaruukun takana ensin, millaista marjattaa pöytään pukkaa. Siis ennen ulostuloasi tai paremminkin sisääntuloa. Samalla tavannet sen Marjatan, jota niin suuresti muistutat.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
ettelbruck sanoi:
Yövuoron jälkeen nukuin yli seitsemän tuntia. Yleensä ei uni näin katkottomasti onnistu!
Tässä taloudessa tuo tapahtuu noin lähes joka kerta. Minulta moinen ei onnistuisi.
 
Ylös