Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Il Tempo Gigante sanoi:
Itsehän vapauduin verenluovutuspannasta jokin aika sitten. SPR:n veripalvelu tulee keräämään verta sopivasti ensi viikolla.
Minkälainen tuo panta lienee? :eek:

Minun vereni ei viimeksi tarjotessani kelvannut. Ei ollut tarpeeksi tehoja. Olin pettynyt. :frown: Tuli mieleen, että miten minä voin tulla sillä toimeen, jos se ei kelpaa edes lisukkeeksi jollekin hädässä olevalle.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Olga sanoi:
Minkälainen tuo panta lienee? :eek:

Minun vereni ei viimeksi tarjotessani kelvannut. Ei ollut tarpeeksi tehoja. Olin pettynyt. :frown: Tuli mieleen, että miten minä voin tulla sillä toimeen, jos se ei kelpaa edes lisukkeeksi jollekin hädässä olevalle.
"Yhellä tutulla" oli tollanen kielto Suomeen palattuaan, kun oli ollut töissä Lontoossa eräällä klinikalla. Joku samantyyppinen homma oli noiden MRSA-juttujen suhteen. Tosin siitä seuras joku karanteeniaika työntekoon tms.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Mulle piti tulla vieraita klo 11.30 tänne töihin mutta ei näy, ei kuulu.
Surffaillaan nyt sitten.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
burb sanoi:
Mulle piti tulla vieraita klo 11.30 tänne töihin mutta ei näy, ei kuulu.
Surffaillaan nyt sitten.
No tulihan ne. Ja lähtivät.
Nyt voin taas keskittyä surphphaamaan.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
2 x ITG tänään!!!!

Juu, aamulla Pieksämäen ja Haukivuoren välillä Skoda Octavia ja iltapäivällä Kuopion konetiellä Peugeot 206.:ahem:
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Moe Szyslak sanoi:
Juu, aamulla Pieksämäen ja Haukivuoren välillä Skoda Octavia ja iltapäivällä Kuopion konetiellä Peugeot 206.:ahem:
Oliko hopean värinen kolmiovinen takasiivellä varustettu..? :doubtful:
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Teeman 70-luvun sekahaku -ohjelma on koukuttava! Nytkin piti vaan vähän vilkaista ja tapitin koko ohjelman. Mainiosti tehty sarja. :ahem:
 
Ylös