Vissiin toi pallien raapiminen sulkee pois ajattelun mahdollisuudenOoPee sanoi:Tuo jälkimmäinen lienee kuitenkin suhtkoht harvinaista? :doubtful:
Vissiin toi pallien raapiminen sulkee pois ajattelun mahdollisuudenOoPee sanoi:Tuo jälkimmäinen lienee kuitenkin suhtkoht harvinaista? :doubtful:
Kyllä mun palleja on joskus rapsutellu ihan ajattelevatkin naiset :doubtful:Juskanen sanoi:Vissiin toi pallien raapiminen sulkee pois ajattelun mahdollisuuden
:thumbup: Mukavaa haasteellisuutta loppupäiväksi! Olinkin muutaman tunnin ulkona järkyttävässä viimassa: räkäpallot kehittyy ja räkäpallit vaativat huomiota.Dominic sanoi:On muuten fysiologinen mahdottomuus raapia hurmoksessa palleja, samalla kun yrittää kaivaa elämänsä räkäpalloa nenästä. Jompi kumpi haukkaa aina paskaa, joko hurmos ja maailmanennätysräkäpallo. =(
Kyllä mä kyseisen koneen edessä teen paljon muutakin. :ahem: kaikki vaan ei osaa ottaa iloa irti!Mehe Rienarsuo sanoi:Kyllä mun palleja on joskus rapsutellu ihan ajattelevatkin naiset :doubtful:
Siis edelline vastaushan piti tulla tähän! :eek!:OoPee sanoi:Kertakaikkiaan uskomatonta mitä kaikkea ihmiset tekevät samanaikaisesti, kun kirjoittavat f1-forumille :eek!:
Mä taas rupeen seljällään maatessa kuorsaamaan kun pallit peittää ilmanottoaukon.OoPee sanoi:Tuo jälkimmäinen lienee kuitenkin suhtkoht harvinaista? :doubtful:
jätkällä varmaan kohtuun paskanhajuinen aamuhengitys jos se noin päin menee..:doubtful:Moe Szyslak sanoi:Mä taas rupeen seljällään maatessa kuorsaamaan kun pallit peittää ilmanottoaukon.
Puhumattakaan siitä, että jos vielä näkee eroottisia unia, lyö itteltään vaihingossa nenäluun murskaksMoe Szyslak sanoi:Mä taas rupeen seljällään maatessa kuorsaamaan kun pallit peittää ilmanottoaukon.
Sä tarkoitat varmaan nenänkaivuuta ja karvojen nyppimistä sieraimista, eiks vaan?lara sanoi:Kyllä mä kyseisen koneen edessä teen paljon muutakin. :ahem: kaikki vaan ei osaa ottaa iloa irti!
OoPee sanoi:Puhumattakaan siitä, että jos vielä näkee eroottisia unia, lyö itteltään vaihingossa nenäluun murskaks
:frank: nii no jos se helpottaa sun elämää niin sanotaan nyt sitten vaikka niin..OoPee sanoi:Sä tarkoitat varmaan nenänkaivuuta ja karvojen nyppimistä sieraimista, eiks vaan?
Ei tolla mun elämän kannalta oo kovinkaan suurta merkitystä, mutta yritin ihan puhdasta hyvyyttäni säästää monen pienen kusihousunörtin mielenrauhan johdattalemella keskustelun hieman arkisimmille raiteille :frank:lara sanoi::frank: nii no jos se helpottaa sun elämää niin sanotaan nyt sitten vaikka niin..
Niin, ja on se vaaraa että jos se ei kaadukkaan nenän päälle niin kaatuu sängyn viereen ja tipahtaa lattialle koko miäs. Tai jos kaatuu oikealle niin akka herää, ellei vaivu samantien koomaan.OoPee sanoi:Puhumattakaan siitä, että jos vielä näkee eroottisia unia, lyö itteltään vaihingossa nenäluun murskaks
nauratti ihan sikana! :thumbup:Moe Szyslak sanoi:Niin, ja on se vaaraa että jos se ei kaadukkaan nenän päälle niin kaatuu sängyn viereen ja tipahtaa lattialle koko miäs. Tai jos kaatuu oikealle niin akka herää, ellei vaivu samantien koomaan.
joo siis ehdottomasti. karvoja ja räkää päivät pitkät. :ahem:OoPee sanoi:Ei tolla mun elämän kannalta oo kovinkaan suurta merkitystä, mutta yritin ihan puhdasta hyvyyttäni säästää monen pienen kusihousunörtin mielenrauhan johdattalemella keskustelun hieman arkisimmille raiteille :frank: