Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
On muuten fysiologinen mahdottomuus raapia hurmoksessa palleja, samalla kun yrittää kaivaa elämänsä räkäpalloa nenästä. Jompi kumpi haukkaa aina paskaa, joko hurmos ja maailmanennätysräkäpallo. =(
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Dominic sanoi:
On muuten fysiologinen mahdottomuus raapia hurmoksessa palleja, samalla kun yrittää kaivaa elämänsä räkäpalloa nenästä. Jompi kumpi haukkaa aina paskaa, joko hurmos ja maailmanennätysräkäpallo. =(
:thumbup: Mukavaa haasteellisuutta loppupäiväksi! Olinkin muutaman tunnin ulkona järkyttävässä viimassa: räkäpallot kehittyy ja räkäpallit vaativat huomiota.
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Mehe Rienarsuo sanoi:
Kyllä mun palleja on joskus rapsutellu ihan ajattelevatkin naiset :doubtful:
Kyllä mä kyseisen koneen edessä teen paljon muutakin. :ahem: kaikki vaan ei osaa ottaa iloa irti! :rolleyes:
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
OoPee sanoi:
Kertakaikkiaan uskomatonta mitä kaikkea ihmiset tekevät samanaikaisesti, kun kirjoittavat f1-forumille :eek!:
Siis edelline vastaushan piti tulla tähän! :eek!: ;)
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Moe Szyslak sanoi:
Mä taas rupeen seljällään maatessa kuorsaamaan kun pallit peittää ilmanottoaukon.:eek: :(
jätkällä varmaan kohtuun paskanhajuinen aamuhengitys jos se noin päin menee..:doubtful:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Moe Szyslak sanoi:
Mä taas rupeen seljällään maatessa kuorsaamaan kun pallit peittää ilmanottoaukon.:eek: :(
Puhumattakaan siitä, että jos vielä näkee eroottisia unia, lyö itteltään vaihingossa nenäluun murskaks :(
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
lara sanoi:
Kyllä mä kyseisen koneen edessä teen paljon muutakin. :ahem: kaikki vaan ei osaa ottaa iloa irti! :rolleyes:
Sä tarkoitat varmaan nenänkaivuuta ja karvojen nyppimistä sieraimista, eiks vaan? :rolleyes:
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
OoPee sanoi:
Puhumattakaan siitä, että jos vielä näkee eroottisia unia, lyö itteltään vaihingossa nenäluun murskaks :(
:D :D :D
just sain onneksi nielaistua, olis muuten ollu rintamus pesun tarpeessa! :D :D :D :D :D
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
OoPee sanoi:
Sä tarkoitat varmaan nenänkaivuuta ja karvojen nyppimistä sieraimista, eiks vaan? :rolleyes:
:frank: nii no jos se helpottaa sun elämää niin sanotaan nyt sitten vaikka niin..:eek:
ja teen tuon kaiken vielä jalat niskan takana.:alppu:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
lara sanoi:
:frank: nii no jos se helpottaa sun elämää niin sanotaan nyt sitten vaikka niin..:eek:
Ei tolla mun elämän kannalta oo kovinkaan suurta merkitystä, mutta yritin ihan puhdasta hyvyyttäni säästää monen pienen kusihousunörtin mielenrauhan johdattalemella keskustelun hieman arkisimmille raiteille :frank:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
OoPee sanoi:
Puhumattakaan siitä, että jos vielä näkee eroottisia unia, lyö itteltään vaihingossa nenäluun murskaks :(
Niin, ja on se vaaraa että jos se ei kaadukkaan nenän päälle niin kaatuu sängyn viereen ja tipahtaa lattialle koko miäs.:( Tai jos kaatuu oikealle niin akka herää, ellei vaivu samantien koomaan.
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Moe Szyslak sanoi:
Niin, ja on se vaaraa että jos se ei kaadukkaan nenän päälle niin kaatuu sängyn viereen ja tipahtaa lattialle koko miäs.:( Tai jos kaatuu oikealle niin akka herää, ellei vaivu samantien koomaan.
nauratti ihan sikana! :thumbup:
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
OoPee sanoi:
Ei tolla mun elämän kannalta oo kovinkaan suurta merkitystä, mutta yritin ihan puhdasta hyvyyttäni säästää monen pienen kusihousunörtin mielenrauhan johdattalemella keskustelun hieman arkisimmille raiteille :frank:
joo siis ehdottomasti. karvoja ja räkää päivät pitkät. :ahem:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Tämä osoite vaikenee vähäksi aikaa. Lähitulevaisuudessa on parin tunnin tirsat. Pakko maksaa univelkoja.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Täytyy kyllä kertoa, että amiksessa ollessani, joku kuvankaunis nainen oli täysin luonnollinen isojen säärikarvojen kanssa liikuntasalissa, oli kauhee himo päästä koklaamaan säärikarvaista naista. Lähellä oli onnistua kunnes jotkut pirut himoitsivat samasta syystä ja kenties nainen kääntyi lestod...siis lesboksi?
 
Ylös