Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
OoPee sanoi:
Olisko sitten Olga? :confused:
Ekaksi mulla tuli mieleen eräs kirjastotät... setä, mutta hiustyylinsä ei sovi kuvaan lain, ellei joku sitten ole ennen kuvanottoa ollut samaisessa kaakelihuoneessa kera hiustenleikkuukoneen.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Micael sanoi:
Ekaksi mulla tuli mieleen eräs kirjastotät... setä, mutta hiustyylinsä ei sovi kuvaan lain, ellei joku sitten ole ennen kuvanottoa ollut samaisessa kaakelihuoneessa kera hiustenleikkuukoneen.
Niin ja kuten hyvin tiedämme, ei Kyrtsi hörppää pisuaarista lain! :nope:
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Nuori nainen kyseli päiväkahville, mutta miehekkäästi ilmaisin, että kiitos ei, just join. Nyt alitajunnassa joku kaivelee ja alakerrassa pikkuveikka yrittää avata vetskaria sisältäpäin. :confused:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
jupla sanoi:
Nuori nainen kyseli päiväkahville, mutta miehekkäästi ilmaisin, että kiitos ei, just join. Nyt alitajunnassa joku kaivelee ja alakerrassa pikkuveikka yrittää avata vetskaria sisältäpäin. :confused:
:eek: :eek: :eek:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Ilmari Susiluoto kertoilee tän suuntaista kirjassaan Vilpittömän ilon valtakunta. Viina ja Venäjä:
Gorbatsovin raittiusvouhotus tuhosi Neuvostoliiton. Budjetti ei kestänyt alkoholitulojen romahdusta. Kansa osti halpaa juomaa (kun ruplilla ei juuri muuta saanut) ja juoppoutui laajalti, mutta maa myös aseistettiin. Maanpuolustus koheni ryypäten.
Hieno teoria, jossa varmasti osatotuus:alppu:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Mahtava fiilis, kun heräsin kesken nokosten puheluun, jossa tarjottiin PlusTV:n palveluja. :doubtful:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Mahtava fiilis, kun pitäis kohta jo säntäillä ja pomo tulee ensimmäistä kertaa ikinä nakittamaan "välittömästi" suoritettavalla toimella.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Olga sanoi:
Mahtava fiilis, kun heräsin kesken nokosten puheluun, jossa tarjottiin PlusTV:n palveluja. :doubtful:
mulle kävi eilen ihan samoin, paitsi, että olin töissä, ja en ollut nokosilla, enkä herännyt. Eikä fiiliksessäkään ollut suuremmin muutoin valittamista.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
kouvotsvoni sanoi:
Päivieni huipennukset olleet, kun olen saanut soitella ja herätellä ihmisiä PlusTV-tarjouksilla.
Niin ajattelinkin. Äänesi kuulosti tänään vain tavallistakin tyttömäisemmältä. :wink:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Olga sanoi:
Niin ajattelinkin. Äänesi kuulosti tänään vain tavallistakin tyttömäisemmältä. :wink:
*kihihiii!!!111*/

Kaveri kertoili, jotta ainaskin Lahden ABC:lla Lasolin menekki on kasvanut tuntuvasti, mistä lie johtunee:D
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
kouvotsvoni sanoi:
Päivieni huipennukset olleet, kun olen saanut soitella ja herätellä ihmisiä PlusTV-tarjouksilla.
Soitappas tännekin, numero on tässä: 0000446999
numerot kun laittaa oikeaan järjestykseen niin kohta pitäis tuon SE800i:n soida.
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Surffasin tuonne ja sieltä löyty tekstinpätkä, joka hauskuutti hetken, muttei enää sen jälkeen.

Maailma ilman markkinatutkimusta

Olisi varmasti hieman omituinen paikka. Kuvittele tilannetta, jossa tuotteiden valmistajat eivät olisi selvittäneet kuluttajien mielipiteitä vaan tekisivät tuotteita pelkästään omien mielihalujensa mukaan tai tuotannollis-taloudellisista lähtökohdista. Maitopurkeista voisi puuttua kaatonokat, saippuoita olisi vain yhtä mallia, samoin polkupyöriä ja autoja, bussit ajaisivat vain pääteitä pitkin klo 9 ja 16 välillä, keneltäkään ei kysyttäisi mitään. Joku vaan päättäisi asioistamme.
 

Minka67

Satunnainen jahkailija
Liittynyt
14.12.2000
Viestit
1861
Sijainti
Kuopio
Pitäis kai lähteä käyttään koirat ulkona tossa kohtapuoliin kun vaan jaksais
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Minka67 sanoi:
Pitäis kai lähteä käyttään koirat ulkona tossa kohtapuoliin kun vaan jaksais

Siis onko teillä enemmänkin kuin se yksi?

Tulin just firman pikkujouluista.
 
Ylös