OoPee
Nuori ikäisekseen
Olisko sitten Olga?burb sanoi:Vaikka tossa ei naama näykään niin väitän että se en ole mä.
Olisko sitten Olga?burb sanoi:Vaikka tossa ei naama näykään niin väitän että se en ole mä.
Ekaksi mulla tuli mieleen eräs kirjastotät... setä, mutta hiustyylinsä ei sovi kuvaan lain, ellei joku sitten ole ennen kuvanottoa ollut samaisessa kaakelihuoneessa kera hiustenleikkuukoneen.OoPee sanoi:Olisko sitten Olga?
Niin ja kuten hyvin tiedämme, ei Kyrtsi hörppää pisuaarista lain! :nope:Micael sanoi:Ekaksi mulla tuli mieleen eräs kirjastotät... setä, mutta hiustyylinsä ei sovi kuvaan lain, ellei joku sitten ole ennen kuvanottoa ollut samaisessa kaakelihuoneessa kera hiustenleikkuukoneen.
jupla sanoi:Nuori nainen kyseli päiväkahville, mutta miehekkäästi ilmaisin, että kiitos ei, just join. Nyt alitajunnassa joku kaivelee ja alakerrassa pikkuveikka yrittää avata vetskaria sisältäpäin.
Not mii. :doubtful:OoPee sanoi:Olisko sitten Olga?
Hieno teoria, jossa varmasti osatotuus:alppu:Gorbatsovin raittiusvouhotus tuhosi Neuvostoliiton. Budjetti ei kestänyt alkoholitulojen romahdusta. Kansa osti halpaa juomaa (kun ruplilla ei juuri muuta saanut) ja juoppoutui laajalti, mutta maa myös aseistettiin. Maanpuolustus koheni ryypäten.
mulle kävi eilen ihan samoin, paitsi, että olin töissä, ja en ollut nokosilla, enkä herännyt. Eikä fiiliksessäkään ollut suuremmin muutoin valittamista.Olga sanoi:Mahtava fiilis, kun heräsin kesken nokosten puheluun, jossa tarjottiin PlusTV:n palveluja. :doubtful:
Niin ajattelinkin. Äänesi kuulosti tänään vain tavallistakin tyttömäisemmältä. :wink:kouvotsvoni sanoi:Päivieni huipennukset olleet, kun olen saanut soitella ja herätellä ihmisiä PlusTV-tarjouksilla.
*kihihiii!!!111*/Olga sanoi:Niin ajattelinkin. Äänesi kuulosti tänään vain tavallistakin tyttömäisemmältä. :wink:
Soitappas tännekin, numero on tässä: 0000446999kouvotsvoni sanoi:Päivieni huipennukset olleet, kun olen saanut soitella ja herätellä ihmisiä PlusTV-tarjouksilla.
Maailma ilman markkinatutkimusta
Olisi varmasti hieman omituinen paikka. Kuvittele tilannetta, jossa tuotteiden valmistajat eivät olisi selvittäneet kuluttajien mielipiteitä vaan tekisivät tuotteita pelkästään omien mielihalujensa mukaan tai tuotannollis-taloudellisista lähtökohdista. Maitopurkeista voisi puuttua kaatonokat, saippuoita olisi vain yhtä mallia, samoin polkupyöriä ja autoja, bussit ajaisivat vain pääteitä pitkin klo 9 ja 16 välillä, keneltäkään ei kysyttäisi mitään. Joku vaan päättäisi asioistamme.
Minka67 sanoi:Pitäis kai lähteä käyttään koirat ulkona tossa kohtapuoliin kun vaan jaksais