Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Lähdin eilen yhdentoista aikaan Helsingistä Turun pikavuorolla enkä voinut matkalla omalle rakkaalle pysäkilleni (~7 km meiltä kotoa) välttyä kuulemasta, kuinka joku, ehkäpä hivenen päihtynyt, nainen keskusteli bussikuskin kanssa. Keskustelusta kävi muun muassa ilmi, että nainen oli, ei ainoastaan jäämässä pois samalla pysäkillä kuin minä, vaan vieläpä kanssani saman kylän asukas. Hän siinä sitten pohdiskeli, kuinkahan kauan Saukkolassa joutuu odottamaan taksia tai jotain siihen suuntaan.

Minä itse olin jo tietenkin soittanut äidilleni ja pyytänyt tätä tulemaan hakemaan. Kysyin sitten bussista pois jäädessäni, haluaako tämä kanssakyläläinen kyydin. Itse en välttämättä ihan heti lähtisi täysin vieraitten ihmisten kyytiin, mutta äitini ja minä emme tainneet kovin epäilyttäviltä vaikuttaa, kun kyyti kelpasi. Selvisi siinä sitten, että nainen oli vasta kesästä asunut täällä. Sen vuoksi ei ollut tullut aiemmin tutustuttua.

Näin meillä maalla.
 
Viimeksi muokattu:

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Tuli ostettua ilmeisesti vuoden viimeiset suppilovahverot. Viime viikolla ostin 6 litraa ja nyt vielä 3 litraa. Pitäis riittää talven ja kevään ajaksi. :ahem:
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

J.Hunt sanoi:
Joko sulla on kone pystyssä? :p
Ei.


CCleanerin ajaminen helpotti tilannetta jonkin verran, mutta vieläkin on murhetta, ja paljon.

Tänään olen yrittänyt korjata XP:tä uudellen asentamalla/korjaamalla alkuperäiseltä XP-CD:ltä.

XP:n asennusohjelma ei pysty luomaan C:\Windows\Resources-kansiota, joka lienee XP:n kannalta tuiki tarpeellinen vahingoittunutta XP-asennusta korjattaessa.

Yrtin luoda ko. kansiota XP:n ollessa 'käynnissä'. Ei onnistunut. Windows kertoi, että kyseinen kansio on jo olemassa. Kuitenkin, C:\Windows sisältää tällä hetkellä pelkästään $Uninstalxxx ja $ervicepack2xxx- alkuisia kansioita. Eli jotain lienee pahasti vialla.

Yritin luoda ns. DOS-tilassa Windowsin 'juureen' Resources-kansiota käskyllä: mkdir resources. Vastaus: 'Kansiota ei voitu luoda.'

Viimeisin tapaus on näytön siirtyminen 640x480-tilaan. Työpöydän 'rightklick'-ei toimi.

Jatkan aiheesta huomenna täällä.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Hankin eilen muovisen joulukuusen, siellä se on partsilla nyt.
Jyskistä n.25€, korkeus 180cm. Sen sijaan Prismassa 150cm ois maksanut melkein 60€, en edes tiedä paljonko 180cm ois ollut. Toi Jyskin 180cm on ihan tarpeeksi hyvä, siinä oli jouluvalotkin mukana.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Il Tempo Gigante sanoi:
Ei.


CCleanerin ajaminen helpotti tilannetta jonkin verran, mutta vieläkin on murhetta, ja paljon.

Tänään olen yrittänyt korjata XP:tä uudellen asentamalla/korjaamalla alkuperäiseltä XP-CD:ltä.

XP:n asennusohjelma ei pysty luomaan C:\Windows\Resources-kansiota, joka lienee XP:n kannalta tuiki tarpeellinen vahingoittunutta XP-asennusta korjattaessa.

Yrtin luoda ko. kansiota XP:n ollessa 'käynnissä'. Ei onnistunut. Windows kertoi, että kyseinen kansio on jo olemassa. Kuitenkin, C:\Windows sisältää tällä hetkellä pelkästään $Uninstalxxx ja $ervicepack2xxx- alkuisia kansioita. Eli jotain lienee pahasti vialla.

Yritin luoda ns. DOS-tilassa Windowsin 'juureen' Resources-kansiota käskyllä: mkdir resources. Vastaus: 'Kansiota ei voitu luoda.'

Viimeisin tapaus on näytön siirtyminen 640x480-tilaan. Työpöydän 'rightklick'-ei toimi.

Jatkan aiheesta huomenna täällä.
Jaa-a, mitäpä jos korjaat tärkeät tiedostot talteen ja asennat koko paskan alusta uusiksi ilman korjauksia. Saattais meinaan olla niin, että säästyy niin aika kuin hermotkin. Vaikuttaa meinaan aika risalta tuo sun systeemis.

c:\windows\resources on systeemihakemisto, jos sulla ei ole explorer-asetukset oikein, et näe niitä.

Explorer > Tools > Folder Options > View > Display the contents of system folders, samalla keikalla sitten "show hidden files and folders"
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Kun enemmän tai vähemmän tietoisesti yrittää vältellä kotitöitä, niinkuin mä nyt, niin sitä alkaa suorittamaan mukatärkeitä vaihtoehtotoimintoja. Äsken kuukletin kriketin sääntöjä vaikka pitäis tiskata.
 
Ylös