Meni. Ja paljon muutakin meniS.A sanoi:Menikö myöhään?
Meni. Ja paljon muutakin meniS.A sanoi:Menikö myöhään?
Hipsterit :tongue:Juskanen sanoi:Hipsters-malliset alushousut on tehty lattaperseille. Tämä on fakta.
googletin.. nuo on varmaan aika sexyt pyöräilijätyttösen kiinteillä pakaroilla. :ahem:Juskanen sanoi:Hipsters-malliset alushousut on tehty lattaperseille. Tämä on fakta.
Millaisethan sitten soveltuvat sellaiselle Afrikkalaistyyppiselle räystäälle?Juskanen sanoi:Hipsters-malliset alushousut on tehty lattaperseille. Tämä on fakta.
Jacques sanoi:googletin.. nuo on varmaan aika sexyt pyöräilijätyttösen kiinteillä pakaroilla. :ahem:
Tä? Jopehan tuolla. Minä olin ihan pihalla.Il Tempo Gigante sanoi:Uutisvuodossa on Olga !
Juuh, epäselvän alustuksen takia ovat ehkä ohjelmat menneet hieman 'ristiin'.Olga sanoi:Tä? Jopehan tuolla. Minä olin ihan pihalla.
Ei.J.Hunt sanoi:Joko sulla on kone pystyssä?
:yuck: :yuck: :yuck:72 sanoi:muovisen joulukuusen
No eipähän ainakaan varise neulaset lattialle... Mutta yhdyn kuitenkin tuohon: :yuck: :yuck: :yuck:OoPee sanoi::yuck: :yuck: :yuck:
Jaa-a, mitäpä jos korjaat tärkeät tiedostot talteen ja asennat koko paskan alusta uusiksi ilman korjauksia. Saattais meinaan olla niin, että säästyy niin aika kuin hermotkin. Vaikuttaa meinaan aika risalta tuo sun systeemis.Il Tempo Gigante sanoi:Ei.
CCleanerin ajaminen helpotti tilannetta jonkin verran, mutta vieläkin on murhetta, ja paljon.
Tänään olen yrittänyt korjata XP:tä uudellen asentamalla/korjaamalla alkuperäiseltä XP-CD:ltä.
XP:n asennusohjelma ei pysty luomaan C:\Windows\Resources-kansiota, joka lienee XP:n kannalta tuiki tarpeellinen vahingoittunutta XP-asennusta korjattaessa.
Yrtin luoda ko. kansiota XP:n ollessa 'käynnissä'. Ei onnistunut. Windows kertoi, että kyseinen kansio on jo olemassa. Kuitenkin, C:\Windows sisältää tällä hetkellä pelkästään $Uninstalxxx ja $ervicepack2xxx- alkuisia kansioita. Eli jotain lienee pahasti vialla.
Yritin luoda ns. DOS-tilassa Windowsin 'juureen' Resources-kansiota käskyllä: mkdir resources. Vastaus: 'Kansiota ei voitu luoda.'
Viimeisin tapaus on näytön siirtyminen 640x480-tilaan. Työpöydän 'rightklick'-ei toimi.
Jatkan aiheesta huomenna täällä.