Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Tein suunnitelman. Aion tässä syödä eilisiä tähteitä. Sen jälkeen toimitan iltatoimet ja menen lukemaan itil-scheissea kunnes nukahdan. Aika hieno plääni.

Makkonen

Guest
:doubtful:

Tuossä lähistöllä tuo on ollut jo usean vuoden pressun alla.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Helvata että oli jännä tuo äskeinen MTV3:n elokuva. Taidan tulla nuoreksi taas :confused:

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Nukuin aivan käsittämättömän huonosti. En tiiä onko pahempi painajainen tollanen yö, jolloin heräilee kauhusta kankeana vähän väliä, vai ne itse painajaiset joita näkee niinä lyhyinä hetkinä valvomisen välillä. Ei ole ainakaan virkeä olo nyt :doubtful:

Huomenna pidän kyllä etäpäivän.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Juskanen sanoi:
Nukuin aivan käsittämättömän huonosti. En tiiä onko pahempi painajainen tollanen yö, jolloin heräilee kauhusta kankeana vähän väliä, vai ne itse painajaiset joita näkee niinä lyhyinä hetkinä valvomisen välillä. Ei ole ainakaan virkeä olo nyt :doubtful:
Mulla on ihan sama juttu..toissa yona nain unta etta joku valotti taskulampulla salekaihdinten valista katsoakseen asuntooni, kaihtimet on kaannetty hieman alas niin ettei sisalle nae.. eilen paivalla sain tasta unesta muistikuvan kun siivoilin ja kangistuin kauhusta etta nainko sen oikeasti vai oliko se unta, en pystynyt muistamaan. :thumbfh: Onneksi nain saman unen viimeyona ja herasin varmistamaan ettei siella kukaan ole. Jotenkin alkanut taas pelottamaan olla nain paljon yksin. Ei oikein juoksemaankaan huvita lahtea kun illat on niin pimeita. :nope: