Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
ei jaksais kyllä olgana näitä päiviä lain.:nope: jos uni tunnit jää alle kuuteen huomaa jo työkaveritkin et oon nukkunut huonosti..

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
OoPee sanoi:
Onks sulla Olga ihan oikeesti jokin pakoittava syykin tohon sangen epäterveelliseen unirytmiin? :dunno:
Viime yön valvomiseen oli erittäin hyvä syy. :wink: Parannan tapani tulevaisuudessa - tai sitten en. :confused:

Tänään oli erittäin tärkeä juttu koko aamupäivän ajan 8.45 - 12.30 yhtä putkea. Meinasi tulla uni ihan väkisin. :cool:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Juskanen sanoi:
Mä olisin Olgan unirytmillä raatona alle kahdessa viikossa.

Omakohtista kokemusta on, että nukkuminen on tosi tärkeä asia. Kun siitä on kerran tullut ISO ongelma, hyviä unia on vaikea saada takaisin enää koskaan. Ei tulis mieleenkään leikkiä nukkumisen kanssa, sen verran osaan nykyisin arvostaa kunnon yöunta (vaikka se minulle harvinaista herkkua edelleen onkin).
Minä olen aina ollut tällainen kukkuja. Milloinkaan ei ole ollut ongelmia nukahtamisen kanssa ja siksi kai on ollut helppo 'pelata' nukkumisaikatauluilla. Tunnustan, että viime aikoina ei vartin päikkärit ole onnistuneet, menee väkisin enemmän.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Mulla on mennyt unirytmit taas ihan erilaisiksi kuin on ollut jo vuosikausia. Nyt nukun joka vuorokausi lähes säännöllisen aikaan yli 10 tuntia!! :eek!: :eek!: Eli menen siinä puoliltaöin nukkumaan ja herään kymmeneltä tms.
Jotenkin se vaan keikahti yhtäkkiä tohon, enkä ole moneen viikkoon valvonut yhtään monen vuorokauden putkea. Saapa nähdä kauanko se pysyy tällaisena. Kesällä se viimeistään keikahtanee taas valvomiseksi kun ei raaski mennä nukkumaan kauniina kesäöinä lainkaan vaan on pakko hutkuttaa pitkin Suomea.

Edit: Se oli kait tommonen, mutta mun mielestä se demona esillä ollut malli ois ollut vähän leveempi ja musta väriltään: http://www.webhallen.com/prod.php?id=72615

Viimeksi muokattu:

Minka67

Satunnainen jahkailija
Sijainti
Kuopio
Onneksi hoitajat ei jääneet pois töistä! Äidille tehtiin juuri äsken sydämeen 2 pallolaajennusta ja nyt alkaa sitten uusi elämä!

Nyt pitää mennä nukkumaan niin jaksaa mennä yövuoroon.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Minka67 sanoi:
Onneksi hoitajat ei jääneet pois töistä! Äidille tehtiin juuri äsken sydämeen 2 pallolaajennusta ja nyt alkaa sitten uusi elämä!

Nyt pitää mennä nukkumaan niin jaksaa mennä yövuoroon.
:thumbup:

Mun mutsihan sai pacemakerin eli tahistimen elokuussa. Taas nousee jalka.:ahem:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Olga sanoi:
Viime yön valvomiseen oli erittäin hyvä syy. :wink: Parannan tapani tulevaisuudessa - tai sitten en. :confused:
Juu, mutta en kai mä olis kysynykkään, jos kyse olis vain poikkeuksesta, jotenkin mulle on syntynyt semmonen käsitys, että sä nukut harvoin pidempiä yhtenäisiä pätkiä putkeen.

P.S. Olis kivaa? :eek:

burb

.
yussi sanoi:
Jaahas, on näemmä Heikki Kovalainen ostanut isukilleen Hummerin.
Eikös hän hommannut sellaisen ihan vaan itselleen?
Jospa isukkinsa on vain lainannut sitä näppärää pikkukinneriä kauppareissulle..?

K.Yrjola

Well-known member
Sijainti
Thunder Road
burb sanoi:
Jospa isukkinsa on vain lainannut sitä näppärää pikkukinneriä kauppareissulle..?
Tai jos se osti kauppareissullaan HUMMERIN!!!! HÄHÄHÄHÄHÄHÄH!!!! KALATISKILTÄ!!!!! HÄHÄHHÄHÄHÄHÄHÄH!!!!! TUO OUTO MERENELÄVÄ!!! HÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄH!!!! :D:D:D !!!!! AvutonTAAAAAAANNNAHHHH!!!

burb

.
Hummerin!!!1 AIJAIJAIJAIJAAAAAIIII!!!!1 Kalatiskiltä, jumankekka!!! ÄHÄÄHÄÄÄÄ!!!!

burb

.
Kapu mätkäisee kohta sladdin pöytään! Eiku tarkotin että Sladdi poksauttaa kohta kymppädonan tost' noin! Ilotulitusta! Tsamppanjan poksauttelua! Tserpenttiinejä! Hauskoja puheita! Hilpeitä naamoja! Tunnista ne! Ylilentoja! Käsiä lippoihin! Lippuja salkoihin!