Viime yön valvomiseen oli erittäin hyvä syy. :wink: Parannan tapani tulevaisuudessa - tai sitten en.OoPee sanoi:Onks sulla Olga ihan oikeesti jokin pakoittava syykin tohon sangen epäterveelliseen unirytmiin? :dunno:
Minä olen aina ollut tällainen kukkuja. Milloinkaan ei ole ollut ongelmia nukahtamisen kanssa ja siksi kai on ollut helppo 'pelata' nukkumisaikatauluilla. Tunnustan, että viime aikoina ei vartin päikkärit ole onnistuneet, menee väkisin enemmän.Juskanen sanoi:Mä olisin Olgan unirytmillä raatona alle kahdessa viikossa.
Omakohtista kokemusta on, että nukkuminen on tosi tärkeä asia. Kun siitä on kerran tullut ISO ongelma, hyviä unia on vaikea saada takaisin enää koskaan. Ei tulis mieleenkään leikkiä nukkumisen kanssa, sen verran osaan nykyisin arvostaa kunnon yöunta (vaikka se minulle harvinaista herkkua edelleen onkin).
Sissus, nyt muistin ostaneeni sellaisen syksyllä. En ole edes avannut.burb sanoi:Ottakaamme käyttöön Ankkalinnan laki!
:thumbup:Minka67 sanoi:Onneksi hoitajat ei jääneet pois töistä! Äidille tehtiin juuri äsken sydämeen 2 pallolaajennusta ja nyt alkaa sitten uusi elämä!
Nyt pitää mennä nukkumaan niin jaksaa mennä yövuoroon.
Juu, mutta en kai mä olis kysynykkään, jos kyse olis vain poikkeuksesta, jotenkin mulle on syntynyt semmonen käsitys, että sä nukut harvoin pidempiä yhtenäisiä pätkiä putkeen.Olga sanoi:Viime yön valvomiseen oli erittäin hyvä syy. :wink: Parannan tapani tulevaisuudessa - tai sitten en.
Eikös hän hommannut sellaisen ihan vaan itselleen?yussi sanoi:Jaahas, on näemmä Heikki Kovalainen ostanut isukilleen Hummerin.
Tai jos se osti kauppareissullaan HUMMERIN!!!! HÄHÄHÄHÄHÄHÄH!!!! KALATISKILTÄ!!!!! HÄHÄHHÄHÄHÄHÄHÄH!!!!! TUO OUTO MERENELÄVÄ!!! HÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄH!!!! !!!!! AvutonTAAAAAAANNNAHHHH!!!burb sanoi:Jospa isukkinsa on vain lainannut sitä näppärää pikkukinneriä kauppareissulle..?
Entäs, jos se olis löytänyt hummaajan baaritiskiltä?burb sanoi:No, vähän.
Sellainen on pelkkää huputitihommaa.AJ sanoi:Entäs, jos se olis löytänyt hummaajan baaritiskiltä?
:thumbup:K.Yrjola sanoi:Tai jos se osti kauppareissullaan HUMMERIN!!!!