Olga
.
Johan täällä on mahdoton melske. Taidatte kadehtia pieniä tirsojani.
Olis kyllä kiusaus jatkaa vielä. Kiitos herätyksestä kuitenkin. :wink:
Olis kyllä kiusaus jatkaa vielä. Kiitos herätyksestä kuitenkin. :wink:
Voi jee, että väsyttää täälläkin. Heräsin vahingossa tuntia ennen kellon soittoa ja kuvittelin, että on pakko herätä. Nukkuma-aika taisi jäädä kolmeen tuntiin. No, jospa sitten viikonloppuna tai joskus. :doubtful:Juskanen sanoi:Voi jee, että väsyttää. Väsytti jo illalla ajoissa muka, mutta uni ei vaan tullut. Pyörin jonnekin kahteen saakka sängyssä :thumbfh: Olipa tosi virkee olo, kun kello soi kuudelta :jaska:
Olga sanoi:On tietysti olemassa hyviäkin asioita, mutta ei niitä viitsi täällä merkityksettömissä hehkuttaa. :wink:
Onpä välinpitämätöntä touhua. Mitenkähän tuo töissä onnistaisi?kouvotsvoni sanoi:
Kolme päivää poissa olin ja opettaja ei mitään kysynyt missä olen ollut. Ei sitten..
Ihan hyvin!Olga sanoi:Onpä välinpitämätöntä touhua. Mitenkähän tuo töissä onnistaisi?
Jospa saisivat tehtyä "nokialaiset".Moe Szyslak sanoi:Kaivavat kahdella kaivurilla tossa vesi- ja jätevesiputkea.:thumbfh:
Mun normisäkällä me ollaan ilman vettä illasta.:ahem:
Ihan hyvinOlga sanoi:Onpä välinpitämätöntä touhua. Mitenkähän tuo töissä onnistaisi?
Ei onneksi meillä. Itsehän en tunnetusti ole milloinkaan pois.kouvotsvoni sanoi:Ihan hyvin!
Ken työpaikkanokosia harrastaa, ei siitä etuisuudesta koskaan tahdo luopua. Kannattaa ottaa vaikka palkan alennus, jotta saa sopivan nukkumissuojatyöpaikan.Olga sanoi:Ei onneksi meillä. Itsehän en tunnetusti ole milloinkaan pois.
Voi sun nyt:jaska:kouvotsvoni sanoi:Nykyään saa näemmä 3 päivän sairasloman puhelinsoitolla. t: 3 päivän sairaslomalla.
Jätkä yrittää metsästää viime hetken tröpöilyääniä...kouvotsvoni sanoi:Voi sun nyt:jaska:
Ilmankos eivät opettajat tai muutkaan tienneet mistään potilastoimistosta (eivätkä keskussairaalan potilastoimistossa), josta sairaslappu olisi ollut noudettavissa. Selvittelin asiaa ja olin soittanut Joensuun amiksen terkkarin sijasta Lieksan terkkarille.
No älä Koulu vienyt viimeisetkin aivotoiminnan ja muistikapasiteetin rippeet:thumbfh:Vellu sanoi:Jätkä yrittää metsästää viime hetken tröpöilyääniä...