Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Johan täällä on mahdoton melske. Taidatte kadehtia pieniä tirsojani. :eek:
Olis kyllä kiusaus jatkaa vielä. :cool: Kiitos herätyksestä kuitenkin. :wink:

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Voi jee, että väsyttää. Väsytti jo illalla ajoissa muka, mutta uni ei vaan tullut. Pyörin jonnekin kahteen saakka sängyssä :thumbfh: Olipa tosi virkee olo, kun kello soi kuudelta :jaska:

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Jotakuinkin samat fiilikset väsymyksen ja heräämisen osalta. Nukahdin kyllä aika nopeesti yhdentoista jälkeen. Pitäis nukkuu enämpi.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Juskanen sanoi:
Voi jee, että väsyttää. Väsytti jo illalla ajoissa muka, mutta uni ei vaan tullut. Pyörin jonnekin kahteen saakka sängyssä :thumbfh: Olipa tosi virkee olo, kun kello soi kuudelta :jaska:
Voi jee, että väsyttää täälläkin. Heräsin vahingossa tuntia ennen kellon soittoa ja kuvittelin, että on pakko herätä. Nukkuma-aika taisi jäädä kolmeen tuntiin. No, jospa sitten viikonloppuna tai joskus. :doubtful:

Aina on noin keljumainen ilmakin, että sekin väsyttää. Loskaa ja liukasta. Eilenkin räntäsade kasteli hiukset kolmesti, tänäänkin jo kerran. Todellinen 'sex bomb' -fiilis. :doubtful:

On tietysti olemassa hyviäkin asioita, mutta ei niitä viitsi täällä merkityksettömissä hehkuttaa. :wink:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Olga sanoi:
On tietysti olemassa hyviäkin asioita, mutta ei niitä viitsi täällä merkityksettömissä hehkuttaa. :wink:
:)

Kolme päivää poissa olin ja opettaja ei mitään kysynyt missä olen ollut. Ei sitten.. Tietäskin missä saatanassa se potilastoimisto on, vai oliko se jotain kuumehoureitani. Sais sieltä sen terkkarin sairaslomalapun.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kaivavat kahdella kaivurilla tossa vesi- ja jätevesiputkea.:thumbfh:

Mun normisäkällä me ollaan ilman vettä illasta.:ahem:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Olga sanoi:
Ei onneksi meillä. Itsehän en tunnetusti ole milloinkaan pois. :cool:
Ken työpaikkanokosia harrastaa, ei siitä etuisuudesta koskaan tahdo luopua. Kannattaa ottaa vaikka palkan alennus, jotta saa sopivan nukkumissuojatyöpaikan.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
kouvotsvoni sanoi:
Nykyään saa näemmä 3 päivän sairasloman puhelinsoitolla. t: 3 päivän sairaslomalla.
Voi sun nyt:jaska: :eek:
Ilmankos eivät opettajat tai muutkaan tienneet mistään potilastoimistosta (eivätkä keskussairaalan potilastoimistossa), josta sairaslappu olisi ollut noudettavissa. Selvittelin asiaa ja olin soittanut Joensuun amiksen terkkarin sijasta Lieksan terkkarille.:eek:

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
kouvotsvoni sanoi:
Voi sun nyt:jaska: :eek:
Ilmankos eivät opettajat tai muutkaan tienneet mistään potilastoimistosta (eivätkä keskussairaalan potilastoimistossa), josta sairaslappu olisi ollut noudettavissa. Selvittelin asiaa ja olin soittanut Joensuun amiksen terkkarin sijasta Lieksan terkkarille.:eek:
:D Jätkä yrittää metsästää viime hetken tröpöilyääniä...