Voi jee, että väsyttää täälläkin. Heräsin vahingossa tuntia ennen kellon soittoa ja kuvittelin, että on pakko herätä. Nukkuma-aika taisi jäädä kolmeen tuntiin. No, jospa sitten viikonloppuna tai joskus. :doubtful:Juskanen sanoi:Voi jee, että väsyttää. Väsytti jo illalla ajoissa muka, mutta uni ei vaan tullut. Pyörin jonnekin kahteen saakka sängyssä :thumbfh: Olipa tosi virkee olo, kun kello soi kuudelta :jaska:
Olga sanoi:On tietysti olemassa hyviäkin asioita, mutta ei niitä viitsi täällä merkityksettömissä hehkuttaa. :wink:
Onpä välinpitämätöntä touhua. Mitenkähän tuo töissä onnistaisi?kouvotsvoni sanoi:![]()
Kolme päivää poissa olin ja opettaja ei mitään kysynyt missä olen ollut. Ei sitten..
Ihan hyvin!Olga sanoi:Onpä välinpitämätöntä touhua. Mitenkähän tuo töissä onnistaisi?
Jospa saisivat tehtyä "nokialaiset".Moe Szyslak sanoi:Kaivavat kahdella kaivurilla tossa vesi- ja jätevesiputkea.:thumbfh:
Mun normisäkällä me ollaan ilman vettä illasta.:ahem:
Ihan hyvinOlga sanoi:Onpä välinpitämätöntä touhua. Mitenkähän tuo töissä onnistaisi?
Ei onneksi meillä. Itsehän en tunnetusti ole milloinkaan pois.kouvotsvoni sanoi:Ihan hyvin!
Ken työpaikkanokosia harrastaa, ei siitä etuisuudesta koskaan tahdo luopua. Kannattaa ottaa vaikka palkan alennus, jotta saa sopivan nukkumissuojatyöpaikan.Olga sanoi:Ei onneksi meillä. Itsehän en tunnetusti ole milloinkaan pois.![]()
Voi sun nyt:jaska:kouvotsvoni sanoi:Nykyään saa näemmä 3 päivän sairasloman puhelinsoitolla. t: 3 päivän sairaslomalla.
kouvotsvoni sanoi:Voi sun nyt:jaska:![]()
Ilmankos eivät opettajat tai muutkaan tienneet mistään potilastoimistosta (eivätkä keskussairaalan potilastoimistossa), josta sairaslappu olisi ollut noudettavissa. Selvittelin asiaa ja olin soittanut Joensuun amiksen terkkarin sijasta Lieksan terkkarille.![]()
No äläVellu sanoi:Jätkä yrittää metsästää viime hetken tröpöilyääniä...