Meneekö pintarempalla tai astetta perusteellisemmalla peruskorjauksella - vai aattelitko ensin purkaa vanhan kivijalkaa myöden ja tehdä kokonaan uutta tilalle?burb sanoi:Olen päättänyt laittaa elämäni remonttiin. Aika alkaa nyt.
Vuoden päästä lanseeraan uudistuneen burbin.
Soon kans pastoja sekottamassa asiakkaiden päihin. :ahem:Moe Szyslak sanoi:Siis ei saa puoliakaan selville mitä toi lara sönkkää.
Kaipa se on a) nuorehko eli alle 40 ja tekee hiusalalla töitä?:doubtful:
Arvaa ketä itävaltalainen koomikko Viktor Gernot mun mielestä muistuttaa?Moe Szyslak sanoi:Löytypä netistä ihan samannäköinen heebo kuin yks mun asiakas.
:ahem:
No ei :doubtful:Moe Szyslak sanoi:???
Uutta Bondia?:doubtful:
OoPee sanoi:Arvaa ketä itävaltalainen koomikko Viktor Gernot mun mielestä muistuttaa?
Alkaen 250e täälläJuskanen sanoi:Henkilöautoilu alkoi juuri kiinnostaa kynpillä. Paljon sellanen mikra maksaa???
<aulisgerlander>Il Tempo Gigante sanoi:
:doubtful:Moe Szyslak sanoi:Siis ei saa puoliakaan selville mitä toi lara sönkkää.
Kaipa se on a) nuorehko eli alle 40 ja kee) tekee hiusalalla töitä?:doubtful:
En olisi kyllä uskonut että juuri Moe on se, jolle forumistin lukihäiriöstä tulee ylitsepääsemätön ongelma.Moe Szyslak sanoi:Siis ei saa puoliakaan selville mitä toi lara sönkkää.
Kaipa se on a) nuorehko eli alle 40 ja kee) tekee hiusalalla töitä?:doubtful:
Se on laran taktiikkaa vaan kirjoittaa vähän hutiloiden.:ahem:^Melissa sanoi:En olisi kyllä uskonut että juuri Moe on se, jolle forumistin lukihäiriöstä tulee ylitsepääsemätön ongelma.
Uskoo ken tahtoo. Mä nyt yritän keskittyä kirjoittamaan paremmin niin ei tarttis enää kommentoida.Moe Szyslak sanoi:Se on laran taktiikkaa vaan kirjoittaa vähän hutiloiden.:ahem:
Nonni, taas tuli 'puhdas' näyte!:thumbup:lara sanoi:Uskoo ken tahtoo. Mä nyt yritän keskittyä kirjoittamaan paremmin niin ei tarttis enää kommentoida.