yussi
Virallisesti teini
Mitäpä vastasit niin, että se kuulosti siltä ettei sulla oo boksereita. Oma vikasi siis.Miguel sanoi:Mulle myytiin boksereita puhelimessa. :thumbfh:
Viimeksi muokattu:
Mitäpä vastasit niin, että se kuulosti siltä ettei sulla oo boksereita. Oma vikasi siis.Miguel sanoi:Mulle myytiin boksereita puhelimessa. :thumbfh:
Mulle myytiin kerran kalsareita. Tilasin, mutta sitten peruin tilauksen kun piti mennä pois. Olis saanu postimaksun hintaan.Miguel sanoi:Mulle myytiin boksereita puhelimessa. :thumbfh:
Mulle on useammanki kerran kaupannu. Muuten oisin voinu ostaa, mutta ku se postimaksu on kalliimpi ku normikalsarit.-Hai- sanoi:Mulle myytiin kerran kalsareita. Tilasin, mutta sitten peruin tilauksen kun piti mennä pois. Olis saanu postimaksun hintaan.
Oi kiitos. Ihanaa että sä sanot jotain tollasta!Olga sanoi:Terveisiä ulkoa. Käytiin melkein tunnin kävelyllä. :ahem:
jaa ... Kenen kanssa? :doubtful:Käytiin
Vireoiden. :dunno:PuoliPöhkö sanoi:Oi kiitos. Ihanaa että sä sanot jotain tollasta!
jaa ... Kenen kanssa? :doubtful:
Muista suhistaa kyyn tavalla ässää lailla Raija Pelli.K.Yrjola sanoi:Mulla on töissä päällä POLIISI-TV-t-paita!!!
72 sanoi:Ilmoittelenpa tässä, että noustiin 6 jälkeen (arkisin 5.00), hoidetaan aamutoimet ja lähdetään kauppaan kiireenvilkkaan, ennenkuin se TALVIMYRSKY iskee puolen päivän hujakoilla! Sit ollaankin loppuviikonloppu sisällä kutakuinkin.
Raija on muuten ihan soivan näköinen peli ikäisekseen.Moe Szyslak sanoi:Muista suhistaa kyyn tavalla ässää lailla Raija Pelli.
Ihan ilman kuulemattakin sanoo maalaisjärki, että jos se myrsky on oikein helvetillinen, niin tottakai ne voi tulla sisään etenkin, jos ovat huonosti kiinnitetyt. Se on sitten eri asia, että onko se myrsky siellä tarpeeksi voimakas, Suomessa varmaankin harvemmin on.72 sanoi:Käytiin heti 9 aikaan. Karsee keli. Mainoskyltti meinasi lentää päin. Tyttö nukkuu nyt vaunuissa partsilla, ja mietin vaan, että kovasti tutisee noi parvekelasit. Voiko ne rojahtaa sisään myrskyllä? Nythän on varoteltu, että myrskytuuli voi repiä kattojakin irti, mutta onko kukaan kuullut, että parvekelaseja ois tullut sisään voimakkaan tuulen takia?
OoPee sanoi:Ihan ilman kuulemattakin sanoo maalaisjärki, että jos se myrsky on oikein helvetillinen, niin tottakai ne voi tulla sisään etenkin, jos ovat huonosti kiinnitetyt. Se on sitten eri asia, että onko se myrsky siellä tarpeeksi voimakas, Suomessa varmaankin harvemmin on.
Itse tuskin ottaisin riskiä, jos ne lasit tosiaankin tutisee ja helisee.
Ihan hyvä.72 sanoi:... ja mikä oli motiivi?
Jopa ERITTÄIN hyvä sanoisin!K.Yrjola sanoi:Ihan hyvä.
Runar ja Kyllikki sanoi:Jopa ERITTÄIN hyvä sanoisin!
Hän oli uskovainen.72 sanoi:Mutta oliko tuomarin vaimo uskoton?