Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

yussi

Virallisesti teini
Sijainti
Suomussalmi
Miguel sanoi:
Mulle myytiin boksereita puhelimessa. :thumbfh:
Mitäpä vastasit niin, että se kuulosti siltä ettei sulla oo boksereita. Oma vikasi siis.

Viimeksi muokattu:

-Hai-

keio
Sijainti
Oulu
Miguel sanoi:
Mulle myytiin boksereita puhelimessa. :thumbfh:
Mulle myytiin kerran kalsareita. Tilasin, mutta sitten peruin tilauksen kun piti mennä pois. Olis saanu postimaksun hintaan.

abc

DNF
-Hai- sanoi:
Mulle myytiin kerran kalsareita. Tilasin, mutta sitten peruin tilauksen kun piti mennä pois. Olis saanu postimaksun hintaan.
Mulle on useammanki kerran kaupannu. Muuten oisin voinu ostaa, mutta ku se postimaksu on kalliimpi ku normikalsarit.

72

Well-known member
Ilmoittelenpa tässä, että noustiin 6 jälkeen (arkisin 5.00), hoidetaan aamutoimet ja lähdetään kauppaan kiireenvilkkaan, ennenkuin se TALVIMYRSKY iskee puolen päivän hujakoilla! Sit ollaankin loppuviikonloppu sisällä kutakuinkin.

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Sain joulupukilta paketin "vähän" myöhästyneenä. Sisältö oli Tähkäkaupan bokserit ja t-paita, jossa teksti "Komia on aina komia" vai miten se oli. Boksereissa teksti "Hetkeksi en sulle rupia"

72

Well-known member
72 sanoi:
Ilmoittelenpa tässä, että noustiin 6 jälkeen (arkisin 5.00), hoidetaan aamutoimet ja lähdetään kauppaan kiireenvilkkaan, ennenkuin se TALVIMYRSKY iskee puolen päivän hujakoilla! Sit ollaankin loppuviikonloppu sisällä kutakuinkin.

Käytiin heti 9 aikaan. Karsee keli. Mainoskyltti meinasi lentää päin. Tyttö nukkuu nyt vaunuissa partsilla, ja mietin vaan, että kovasti tutisee noi parvekelasit. Voiko ne rojahtaa sisään myrskyllä? Nythän on varoteltu, että myrskytuuli voi repiä kattojakin irti, mutta onko kukaan kuullut, että parvekelaseja ois tullut sisään voimakkaan tuulen takia?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
72 sanoi:
Käytiin heti 9 aikaan. Karsee keli. Mainoskyltti meinasi lentää päin. Tyttö nukkuu nyt vaunuissa partsilla, ja mietin vaan, että kovasti tutisee noi parvekelasit. Voiko ne rojahtaa sisään myrskyllä? Nythän on varoteltu, että myrskytuuli voi repiä kattojakin irti, mutta onko kukaan kuullut, että parvekelaseja ois tullut sisään voimakkaan tuulen takia?
Ihan ilman kuulemattakin sanoo maalaisjärki, että jos se myrsky on oikein helvetillinen, niin tottakai ne voi tulla sisään etenkin, jos ovat huonosti kiinnitetyt. Se on sitten eri asia, että onko se myrsky siellä tarpeeksi voimakas, Suomessa varmaankin harvemmin on.

Itse tuskin ottaisin riskiä, jos ne lasit tosiaankin tutisee ja helisee.

72

Well-known member
OoPee sanoi:
Ihan ilman kuulemattakin sanoo maalaisjärki, että jos se myrsky on oikein helvetillinen, niin tottakai ne voi tulla sisään etenkin, jos ovat huonosti kiinnitetyt. Se on sitten eri asia, että onko se myrsky siellä tarpeeksi voimakas, Suomessa varmaankin harvemmin on.

Itse tuskin ottaisin riskiä, jos ne lasit tosiaankin tutisee ja helisee.

Lasien tutina loppui onneksi. Joten annoin nukkua rauhassa.

Iltalehti kertoo seuraavaa:

Tuuli voi olla tänään vaarallisen voimakas myös etelärannikon maa-alueilla.

Viikonloppuna tiedossa talvimyrsky
Tuuli on yltynyt myrskylukemiin Suomen etelärannikolla. Ilmatieteen laitoksen mukaan esimerkiksi Hangon Tulliniemessä tuulen nopeus on puuskissa noussut 23:een ja Russarössä 24 metriin sekunnissa.

Tuuli voi tänään olla vaarallisen voimakas myös etelärannikon maa-alueilla.

Tuulen voimakkuus on ollut Suomenlahdella pääasiassa 15-19 metriä sekunnissa. Helsingin maa-alueilla tuuli oli puolen päivän aikaan navakkaa.

Ilmatieteen laitokselta kerrotaan, että myrsky on aiheuttanut lentokoneissa kohtalaista turbulenssia reilun kilometrin korkeudella ja alempana.

Sää on vaikuttanut jo nyt pika-alusliikenteeseen Helsingin ja Tallinnan välillä. Nordic Jet Line on perunut tältä päivältä kaikki vuoronsa kovan merenkäynnin takia.

Suomea ennen myrskytuulet riepottelivat Ruotsia. Maan länsiosan asukkaita kehotettiin eilen pysymään sisätiloissa.

72

Well-known member
Katsoiko joku eilisen Sharkin? Nukahdin kesken, joten kertokaattes, oliko tuomari murhaaja ja mikä oli motiivi?