Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

elle

-------
lara sanoi:
Tää uutinen ei oo merkityksetön. Tää uutinen on mun unelmien ja kaikkien työtuntien tähänastinen kohokohta. Minut on kutsu pariisin muotiviikoille tekemaan ison suunnittelijan näytökseen tukkaa bagstagelle. Olen yksi harvoista suomalaista ja ehdottomasti yksi nuorimmista ja vähiten vuosia alalla omaavista, jotka sinne kelpuutetaan. Ja sinne todella kelpuutetaan. Tämä oli mulla urasuunitelmissa noin viiden vuoden kuluttua joten tämä todella tuli hienona yllätyksenä. :ahem: :thumbup:
Tämä uutinen hymyilytti. Onnittelut!

Jopas hoitaa pienellä varoajalla suuri suunnittelija kutsunnat tärkeään muotitapahtumaan. Luulisi, että spektaakkelin kokonaisuutta hiottaisiin varman päälle. Ivanan näytökseen syksyn viikoille lennätettiin Suomesta valmis tiimi irtoponnareita ja tyyliä työstämään.

Tsemppiä koitokseen. Oletan, että on hektistä työtä.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Micael sanoi:
Selvästikin tiettyä yhdennäköisyyttä erääseen forumilaiseen.
:thumbup:

Joka helvetin kerta, kun toi kundi on ruudussa tulee tää nimenomainen forumilainen mieleen :D

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
lara sanoi:
Tää uutinen ei oo merkityksetön. Tää uutinen on mun unelmien ja kaikkien työtuntien tähänastinen kohokohta. Minut on kutsu pariisin muotiviikoille tekemaan ison suunnittelijan näytökseen tukkaa bagstagelle. Olen yksi harvoista suomalaista ja ehdottomasti yksi nuorimmista ja vähiten vuosia alalla omaavista, jotka sinne kelpuutetaan. Ja sinne todella kelpuutetaan. Tämä oli mulla urasuunitelmissa noin viiden vuoden kuluttua joten tämä todella tuli hienona yllätyksenä. :ahem: :thumbup:
Onnittelut. :)

burb

.
Mikä hitto on taho joka käyttää +358207292*** -mallisia puhelinnumeroita.
Tuolta on yritetty monta kertaa, useasta eri alanumerosta soittaa viimeisen viikon aikana ja kun en ole kerinnyt vastaamaan niin en ole soittanut peräänkään.
Varsinkin kun numeroita ei numerohaut tunnista.
Nyt sitten päätin soittaa takaisin mutta sieltä ei vastata...

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
burb sanoi:
Tuolta on yritetty monta kertaa, useasta eri alanumerosta soittaa viimeisen viikon aikana ja kun en ole kerinnyt vastaamaan niin en ole soittanut peräänkään.
Yritysnumero. Yrittävät markkinoida sulle jotain :D

burb

.
Sam sanoi:
Yritysnumero. Yrittävät markkinoida sulle jotain :D
Näin mäkin ajattelin, mutta kun yleensä nuo soitot loppuu kun ei vastaa, nyt tämä tykittää joka päivä eri aikoihin.
Kai tää on vaan sitkeämpi tapaus.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
burb sanoi:
Mikä lieneekään, mutta tulipa tuosta mieleen eilisten nokosten aikainen herätys. Olin juuri nukahtanut luottaen, että 'koen herätyksen' sopivaan aikaan. Juuri, kun olin nukahtanut, soi puhelin. Raahauduin vastaamaan ja siellähän oli tietysti tormakka lehtimyyjä. Ilmoitin heti, että en tilaa mitään. Siitä huolimatta tarjolla olisi ollut Jade, Eeva, Kauneus ja terveys... Toistin, että ei kannata luetella niitä, koska sanoin jo, etten tilaa.

Sitten hän rupesi luettelemaan maksuehtoja... miten pieninä erinä ja monessa kuukaudessa voi maksaa. Sanoin, että ei TODELLAKAAN kiinnosta pätkääkään, koska kaiken lisäksi olin juuri nukkumassa ja heräsin puheluun. Se löi luurin korvaan. :mad_old: Onneksi nukkumatti otti tilanteen haltuun ja jatkoin unia.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
burb sanoi:
http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=27433&page=5#post783247

Puhelinmyyjien numerot voi usein tarkistaa ihan tavallisella guuglellla...