Saarela teki byyrin.Il Tempo Gigante sanoi:Un moment
Saarela teki byyrin.Il Tempo Gigante sanoi:Un moment
Emmäkään.^Melissa sanoi:En olisi kyllä uskonut että juuri Moe on se, jolle forumistin lukihäiriöstä tulee ylitsepääsemätön ongelma.
Tämä uutinen hymyilytti. Onnittelut!lara sanoi:Tää uutinen ei oo merkityksetön. Tää uutinen on mun unelmien ja kaikkien työtuntien tähänastinen kohokohta. Minut on kutsu pariisin muotiviikoille tekemaan ison suunnittelijan näytökseen tukkaa bagstagelle. Olen yksi harvoista suomalaista ja ehdottomasti yksi nuorimmista ja vähiten vuosia alalla omaavista, jotka sinne kelpuutetaan. Ja sinne todella kelpuutetaan. Tämä oli mulla urasuunitelmissa noin viiden vuoden kuluttua joten tämä todella tuli hienona yllätyksenä. :ahem: :thumbup:
:thumbup:Micael sanoi:Selvästikin tiettyä yhdennäköisyyttä erääseen forumilaiseen.
Onnittelut.lara sanoi:Tää uutinen ei oo merkityksetön. Tää uutinen on mun unelmien ja kaikkien työtuntien tähänastinen kohokohta. Minut on kutsu pariisin muotiviikoille tekemaan ison suunnittelijan näytökseen tukkaa bagstagelle. Olen yksi harvoista suomalaista ja ehdottomasti yksi nuorimmista ja vähiten vuosia alalla omaavista, jotka sinne kelpuutetaan. Ja sinne todella kelpuutetaan. Tämä oli mulla urasuunitelmissa noin viiden vuoden kuluttua joten tämä todella tuli hienona yllätyksenä. :ahem: :thumbup:
Ei kyllä aavistustakaan.OoPee sanoi:Arvaa ketä itävaltalainen koomikko Viktor Gernot mun mielestä muistuttaa?
Sama, edelleen.Vellu sanoi:Ei kyllä aavistustakaan.
Yritysnumero. Yrittävät markkinoida sulle jotainburb sanoi:Mikä hitto on taho joka käyttää +358207292*** -mallisia puhelinnumeroita.
Tuolta on yritetty monta kertaa, useasta eri alanumerosta soittaa viimeisen viikon aikana ja kun en ole kerinnyt vastaamaan niin en ole soittanut peräänkään.
Varsinkin kun numeroita ei numerohaut tunnista.
Nyt sitten päätin soittaa takaisin mutta sieltä ei vastata...
Näin mäkin ajattelin, mutta kun yleensä nuo soitot loppuu kun ei vastaa, nyt tämä tykittää joka päivä eri aikoihin.Sam sanoi:Yritysnumero. Yrittävät markkinoida sulle jotain
Mikä lieneekään, mutta tulipa tuosta mieleen eilisten nokosten aikainen herätys. Olin juuri nukahtanut luottaen, että 'koen herätyksen' sopivaan aikaan. Juuri, kun olin nukahtanut, soi puhelin. Raahauduin vastaamaan ja siellähän oli tietysti tormakka lehtimyyjä. Ilmoitin heti, että en tilaa mitään. Siitä huolimatta tarjolla olisi ollut Jade, Eeva, Kauneus ja terveys... Toistin, että ei kannata luetella niitä, koska sanoin jo, etten tilaa.burb sanoi:Mikä hitto on taho joka käyttää +358207292*** -mallisia puhelinnumeroita.
Tuolta on yritetty monta kertaa, useasta eri alanumerosta soittaa viimeisen viikon aikana ja kun en ole kerinnyt vastaamaan niin en ole soittanut peräänkään.
http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=27433&page=5#post783247burb sanoi:Mikä hitto on taho joka käyttää +358207292*** -mallisia puhelinnumeroita.
Mulle myytiin boksereita puhelimessa. :thumbfh:Sam sanoi:Yritysnumero. Yrittävät markkinoida sulle jotain
No näköjään joo. Kiitos.Juskanen sanoi:http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=27433&page=5#post783247
Puhelinmyyjien numerot voi usein tarkistaa ihan tavallisella guuglellla...
Miguel sanoi:Mulle myytiin boksereita puhelimessa. :thumbfh: