burb
.
Ihan just tollaset erek.. krhm.. siis reaktiot mulla oli kun näin ne kuvat.Moe Szyslak sanoi::thumbfh: :jaska: :nope:
Ihan just tollaset erek.. krhm.. siis reaktiot mulla oli kun näin ne kuvat.Moe Szyslak sanoi::thumbfh: :jaska: :nope:
:mad!:burb sanoi:Ihan just tollaset erek.. krhm.. siis reaktiot mulla oli kun näin ne kuvat.
Moe Szyslak sanoi::mad!:
mut.. ööh... onkohan tota vähän photoshopattu? Toi seiska näyttää vähän asiaankuulumattomalta. Täytyy kääntää vastaväreiksi ja suurentaa ja mitähän niitä muita konsteja olikaan? Ruunar??Moe Szyslak sanoi::mad!:
No vahan. Hyvin vahan..Moe Szyslak sanoi:Eikö muka edes nuo VALKOISET KENGÄT ala OoPee?
Ei kuulu mun tapoihin. :frank:Moe Szyslak sanoi:Aika hölömö olet jos salaisuuksia tänne laitat.:frank:
:damn!: Sä huomasit oivallisen kuvankäsittelyn.:jaska: :jaska:Vellu sanoi:mut.. ööh... onkohan tota vähän photoshopattu? Toi seiska näyttää vähän asiaankuulumattomalta. Täytyy kääntää vastaväreiksi ja suurentaa ja mitähän niitä muita konsteja olikaan? Ruunar??
Tuleeko jo 13 täyteen?yussi sanoi:Jee! Synttärit tänä lauantaina!
JOO! Jee! *leipoo kakkua*S.A sanoi:Tuleeko jo 13 täyteen?
Pese vaatteet ja astiat samassa koneessa, säästyy aikaa.Juskanen sanoi:Pitäis tehdä hommia ja kotihommia... Pyykkikone on jo päällä. Kotityöt ensin, sit työtöitä mitä jaksaa...
Minulla on pari kuukautta sinua nuorempi pikkuveli.yussi sanoi:JOO! Jee! *leipoo kakkua*
Kiva. Mikä nimi?S.A sanoi:Minulla on pari kuukautta sinua nuorempi pikkuveli.
Lasse.yussi sanoi:Kiva. Mikä nimi?
Ei kestä astiat linkoomista!:thumbfh:yussi sanoi:Pese vaatteet ja astiat samassa koneessa, säästyy aikaa.
*ei vahingossakaan soita, jottei olisi avuksi*Juskanen sanoi:Tässä puuhaillessa olen sitten onnistunut laittamaan puhelimeni jonnekin kadoksiin :jaska: Ei siitä kauaa ole, kun siihen puhuin, mutta nyt en kyllä yhtään muista mihin laskin sen kädestäni. Mokoma taitaa vielä olla piippauksella iltapäivän palaveeraamisen jäljiltä :jaska: Noh, kai se löytyy, kun on löytyäkseen. Mä alan nyt töihin.