Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Moe Szyslak sanoi:
mut.. ööh... onkohan tota vähän photoshopattu? Toi seiska näyttää vähän asiaankuulumattomalta. Täytyy kääntää vastaväreiksi ja suurentaa ja mitähän niitä muita konsteja olikaan? Ruunar??

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Vellu sanoi:
mut.. ööh... onkohan tota vähän photoshopattu? Toi seiska näyttää vähän asiaankuulumattomalta. Täytyy kääntää vastaväreiksi ja suurentaa ja mitähän niitä muita konsteja olikaan? Ruunar??
:damn!: Sä huomasit oivallisen kuvankäsittelyn.:jaska: :jaska: :(

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Pitäis tehdä hommia ja kotihommia... Pyykkikone on jo päällä. Kotityöt ensin, sit työtöitä mitä jaksaa...

yussi

Virallisesti teini
Sijainti
Suomussalmi
Juskanen sanoi:
Pitäis tehdä hommia ja kotihommia... Pyykkikone on jo päällä. Kotityöt ensin, sit työtöitä mitä jaksaa...
Pese vaatteet ja astiat samassa koneessa, säästyy aikaa.

Estate

Well-known member
yussi sanoi:
Kiva. Mikä nimi?
Lasse.

Tuossa vajaa tunti sitten soitti eräs mies, joka on ottamassa meiltä kissanpentua. Pikkuveljeni vastasi ja ilmeisesti sai hyvin kommunikoitua tämän kissanottajan kanssa, koska parin minuutin kuluttua sain sähköpostin, jossa hän vielä varmisteli minulta, onko hänen ehdottamansa hakuaika sopiva.
Kotinumeroomme vastannut mieshenkilö ( :rolleyes: ) ei ollut ilmeisesti saanut asiaa selväksi.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Tiskasin käsin. Lisäks imuroin koko kämpän ja viikkasin koneellisen puhdasta pyykkiä kaappiin. Kokkailin peuran fileestä pastakastiketta. Nyt syön, ja sit onkin varmaan pyykkikone pysähtynyt, saa märät narulle ja toisen satsin pyörimään. Sit jos ennättäis niitä oikeita töitä :rolleyes:

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Tässä puuhaillessa olen sitten onnistunut laittamaan puhelimeni jonnekin kadoksiin :jaska: Ei siitä kauaa ole, kun siihen puhuin, mutta nyt en kyllä yhtään muista mihin laskin sen kädestäni. Mokoma taitaa vielä olla piippauksella iltapäivän palaveeraamisen jäljiltä :jaska: Noh, kai se löytyy, kun on löytyäkseen. Mä alan nyt töihin.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Juskanen sanoi:
Tässä puuhaillessa olen sitten onnistunut laittamaan puhelimeni jonnekin kadoksiin :jaska: Ei siitä kauaa ole, kun siihen puhuin, mutta nyt en kyllä yhtään muista mihin laskin sen kädestäni. Mokoma taitaa vielä olla piippauksella iltapäivän palaveeraamisen jäljiltä :jaska: Noh, kai se löytyy, kun on löytyäkseen. Mä alan nyt töihin.
*ei vahingossakaan soita, jottei olisi avuksi*