Hoh hoppana kopo!lara sanoi:Pyydan sulle kohta banjoa. Alkaa loppumaan pinna.
Sitten onkin pyöräily hankalaa.lara sanoi:Alkaa loppumaan pinna.
:doubtful: Ala yrita. Tuo ei tuu lammolla tai hellyyden puuskassa.kouvotsvoni sanoi:Hoh hoppana kopo!
:frank: Mua ei enaa jaksa naurattaa.Moe Szyslak sanoi:'Iara' toinen oikealta!
Vaikka tuo kuva on ollut täällä 'aika monesti', niin silti se aina huvittaa.Moe Szyslak sanoi:Rokkenroll by UP-toikki!
Eikö muka edes nuo VALKOISET KENGÄT ala OoPee?lara sanoi::frank: Mua ei enaa jaksa naurattaa.
Runar ja Kyllikki sanoi:Googlesta ei löydy mitään hakusanalla nmdfjkgfk. :frown:
Ei ollut tarkoituskaan. Ihan ilkeyttäni.lara sanoi::doubtful: Ala yrita. Tuo ei tuu lammolla tai hellyyden puuskassa.
:frown:lara sanoi:Ken tietaa, ehka joku paiva lahetankin. Se vaan vaatii suurta luottamusta, ettei foorumin sisapiirin ulkoistettu s-postirinki lahde heti kiertamaan. Settenhan kaikki tietais, milta ma oikeasti naytan.
Jaa? Mä kyllä luotan muutamiin vaikka kuinka paljon.:ahem:Miguel sanoi::frown:
Se on selvää, että luottamusta on vaikeaa löytää tältä foorumilta.
:eek!: :eek!:Moe Szyslak sanoi:Jaa? Mä kyllä luotan muutamiin vaikka kuinka paljon.:ahem:
Aika hölömö olet jos salaisuuksia tänne laitat.:frank:Miguel sanoi::eek!: :eek!:
Nyt mä tiedän mitä kautta foorumin salaisuudet paljastuvat. :nope:
Sun ei kannattais, me ollaan kaikki jo kuultu sun kaikki pervoudet ja nähty ne kuvatkin.Moe Szyslak sanoi:Jaa? Mä kyllä luotan muutamiin vaikka kuinka paljon.:ahem:
:thumbfh: :jaska: :nope:burb sanoi:Sun ei kannattais, me ollaan kaikki jo kuultu sun kaikki pervoudet ja nähty ne kuvatkin.