Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Lähikaupassa Sunnuntain vehnäjauhot 2kg säkissä 1,39e. Saman merkkinen ja mallinen 1kg säkissä 1,45e

Mangelo

Well-known member
kouvotsvoni sanoi:
Lähikaupassa Sunnuntain vehnäjauhot 2kg säkissä 1,39e. Saman merkkinen ja mallinen 1kg säkissä 1,45e
Ostaa enemmän niin maksaa vähemmän :eek!:

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
kouvotsvoni sanoi:
Tossa ihan selvästi rikotaan sitä periaatetta, että ostamalla useamman yksikön tuotetta, yksittäisen tuotteen yksikköhinta ei saa alittua. :thumbdown

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
kouvotsvoni sanoi:
Toihan on tuttu ilmiö myös kalakukkojen kanssa. Sama kalakukko maksaa enämpi 1kg pussissa kuin 2kg pussissa. Pussittajat saavat karseita traumoja yrittäessään väkisin survoa kukkoa liian pieneen pussiin. Ilmiö tunnetaan paremmin nimellä elläänrääkkäys.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Moe Szyslak sanoi:
Jengi pitää taukoja töissä!:eek:
Onneks tuli eilen pidettyä, tänään ja koko loppuviikoksi voi näemmä unohtaa haaveet tauoista :frown:

No, kahviautomaatti on sentään korjattu. Ehkä siellä ehtii kipaista pari kertaa, kun matkaa on noin 10 metriä.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
S.A sanoi:
Kotinumeroomme vastannut mieshenkilö ( :rolleyes: ) ei ollut ilmeisesti saanut asiaa selväksi.
Tuttua kauraa. Nimittäin. Kun faijalle soiteltiin joskus työasioissa, kun se oli vapaalla ja minä satuin vastaamaan pelkällä sukunimellä puhelimeen, niin mulle alettiin aina selittään niitä juttuja. Eli olin just tota ikäluokkaa, enkä saanut asioita selviksi. Piti pyytää isi puhelimeen. :eek:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
AJ sanoi:
Tuttua kauraa. Nimittäin. Kun faijalle soiteltiin joskus työasioissa, kun se oli vapaalla ja minä satuin vastaamaan pelkällä sukunimellä puhelimeen, niin mulle alettiin aina selittään niitä juttuja. Eli olin just tota ikäluokkaa, enkä saanut asioita selviksi. Piti pyytää isi puhelimeen. :eek:
Voinut olla vastapuolella hauskaa, kun kuulunut "isii! tuu puhelimeen!"

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Pesukonekorjaaja kävi. Tietenkin vika sellainen, että siihen tarvittee osan, jonka saa vasta viikon päästä. T: haisuli

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
AJ sanoi:
Vastaavia sattui minulle ja veljilleni jokunen kerta.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
AJ sanoi:
Täsmälleen sama sattui mullekin, kun alkoi murrosiän myötä ääni madaltua. Tuon vuoksi opettelin sitten vastaamaan puhelimeen koko nimellä enkä pelkällä sukunimellä.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
OoPee sanoi:
Täsmälleen sama sattui mullekin, kun alkoi murrosiän myötä ääni madaltua. Tuon vuoksi opettelin sitten vastaamaan puhelimeen koko nimellä enkä pelkällä sukunimellä.
Minä opettelin vastaamaan kimeällä äänellä

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
jps sanoi:
Vastaavia sattui minulle ja veljilleni jokunen kerta.
Samoin äidille ja minulle. Äiti joutui useinkin kiusalliseen tilanteeseen, kun soittajat eivät uskoneet, että puhelimessa en ole minä. Aina vaan väittivät, että 'olga' taas kuljailee. :eek:

burb

.
Siivosin työtietokoneen työpöydän, nyt on enää 22 kuvaketta tossa ruudulla.

burb

.
Il Tempo Gigante sanoi:
Siinä työpydälläsi on varmaan sellainen kuvake, missä lukee 'Roskakori'. Sinne pystyy siirtämään melkein kaikki muut kuvakkeet. Kätevää ja siistiä.
Ei pysty kaikkia, tai siis pystyy muttei 'pysty'.
Tossa on nyt vaan kaikkein tärkeimmät/hyödyllisimmät.