kouvotsvoni
Banjottu
Kirjoitin sähköpostiin "hop hoppana kopo", kun ei suostunut pelkkää liitetiedostoa ilman tekstiä lähettämään.
Onks toi sit sun mielestä epätodennäköisempi luku kuin joku muu?Moe Szyslak sanoi:Jokerissa oli voittonumerosarja: 6668600 ja kahdella täysin oikein eli 7 oikein. :eek!:
Kaksi oikein tarkoittaa Jokerissa usein sitä, että yhdellä kupongilla jokeri on pelattu molempiin suuntiinMoe Szyslak sanoi:Jokerissa oli voittonumerosarja: 6668600 ja kahdella täysin oikein eli 7 oikein. :eek!:
No on Tietty!:frank:OoPee sanoi:Onks toi sit sun mielestä epätodennäköisempi luku kuin joku muu?
Ajattelin samaa. Juontajakin sanoi hyvin kaikkien rötösjuttujen jälkeen, että lopuksi vielä yksi urheilu-uutinen.jupla sanoi:Johan oli "urheilu"ruutu :thumbfh:
Olen kyllä kymmeniä kertoja jokerinkin vuosien mittaan laittanut mutta taas olen ihan pihalla: Mitä ihmettä tarkottaa "jokerin pelaaminen molempiin suuntiin"? Ei mun lapuissa vaan oo ollut mahis kuin valita se, pelaako jokerin vai ei. En oo ainakaan huomannut.jaska sanoi:Kaksi oikein tarkoittaa Jokerissa usein sitä, että yhdellä kupongilla jokeri on pelattu molempiin suuntiin
Kupongilla on kaksi jokeria A ja B, joista voi pelata toista tai molempia. A on vasemmalta oikelle ja B päinvastoin (numeroiden vieressä on vasemmalla ja oikealla kyllä/ei, joka kuvaa tätä). B:ssä jos on kaksi viimeistä numeroa oikein, niin voittaa mitä ikinä 2 oikein voittoluokka kertoo.Runar ja Kyllikki sanoi:Olen kyllä kymmeniä kertoja jokerinkin vuosien mittaan laittanut mutta taas olen ihan pihalla: Mitä ihmettä tarkottaa "jokerin pelaaminen molempiin suuntiin"? Ei mun lapuissa vaan oo ollut mahis kuin valita se, pelaako jokerin vai ei. En oo ainakaan huomannut.
No nyt tiedän mitä hittoa ne A:t ja B:t siinä kupongilla meinaa.jaska sanoi:Kupongilla on kaksi jokeria A ja B, joista voi pelata toista tai molempia. A on vasemmalta oikelle ja B päinvastoin (numeroiden vieressä on vasemmalla ja oikealla kyllä/ei, joka kuvaa tätä). B:ssä jos on kaksi viimeistä numeroa oikein, niin voittaa mitä ikinä 2 oikein voittoluokka kertoo.
Jos sitten on kaikki oikein, niin toki sekä A, että B -jokerissa on 7 oikein...
Nyt varmaan ymmärsin jotain väärin, siksi kyselen lisää.jaska sanoi:Jos sitten on kaikki oikein, niin toki sekä A, että B -jokerissa on 7 oikein...
Melekein noin, paitti että osaa ne jokeritarkastuskoneet lukea numerojonon kummassa suunnasta päin "oikein". Oikealta päin luettaessa jono kääntyy siten, että numerot järjestetään jonoon edellisen vasemmalle puolelle. :alppu:Runar ja Kyllikki sanoi:Nyt varmaan ymmärsin jotain väärin, siksi kyselen lisää.
Eli mulla on jokeririvinä vaikkapa 1234567 ja pelaan sen molempiin suuntiin.
Jos oikea rivi on 1234567, "oikein pän pelatussa" on 7 eoikein mutta ei kait siinä väärinpäin pelatussa ole kaikkia oikein? Se oikeelta vasemmalle pelattu rivihän on 7654321.....ja kun oikea rivi on 1234567 niin......?
Miguel sanoi:Melekein noin, paitti että osaa ne jokeritarkastuskoneet lukea numerojonon kummassa suunnasta päin "oikein". Oikealta päin luettaessa jono kääntyy siten, että numerot järjestetään jonoon edellisen vasemmalle puolelle. :alppu:
Kahdellakin numerolla voi voittaa muistaakseni.Runar ja Kyllikki sanoi:Eli jos pelaan yhden rivin molempiin suuntiin, pelaankin tosiasiassa vain saman rivin kahteen kertaan? Tuntuu oudolta.
Jospa se työkkärin asiantuntija oli tämän opettajan entinen oppilas?kouvotsvoni sanoi:Työkkäri ...:nope:
ATK-opettaja miettinyt jotain muuta hommaa puolipäiväisen opettajan toimen lisäksi. Sattuipa työvoimatoimiston asiantuntijoilla käymään. Heidän ehdotus paperien tutkimisen jälkeen: "Jos kävisit suorittamassa tietokoneen ajokortin." Ei ollut ottanut kuuleviin korviinsa, että se on suoritettu ja opettaakin sitä..
Eipä ollut ei.. Täälläpäin työkkärin tädeillä yleensä kaksi ehdotusta. Joko pitäisi suorittaa tietokoneen ajokortti tai mennä lähihoitajakoulutukseen.Olga sanoi:Jospa se työkkärin asiantuntija oli tämän opettajan entinen oppilas?