Makkonen
Guest
Tuo äskeinen kuva on Chaweng Beachilta... eli sieltä rannalta missä on eniten menoa...
Sitä rauhallisuuttakin löytynee, tai sitä ainakin lähdetään hakemaan. Menopaikkoijan kyllä löytyy tarvittaessa.Jason DeVillain sanoi:Tuo äskeinen kuva on Chaweng Beachilta... eli sieltä rannalta missä on eniten menoa...
Jason DeVillain sanoi:Tuo äskeinen kuva on Chaweng Beachilta... eli sieltä rannalta missä on eniten menoa...
Juu.. onhan siellä rauhallistakin...Micael sanoi:Sitä rauhallisuuttakin löytynee, tai sitä ainakin lähdetään hakemaan. Menopaikkoijan kyllä löytyy tarvittaessa.
Pattayaltakin löytää lankkupihvejä ihan joka makuun... ja joka lähtöön, eikä tarvii edes olla nälkä.PuoliPöhkö sanoi:Tuolla on tullut myös oleskeltua. En tykännyt läheskään yhtä paljoa kuin Krabin Ao Nangista, vaikka kyllä tuo Samuikin menetteli. Sattu vielä vähän heikompi hotla.
Tuolla Chawengilla saa helvatun hyvän lankkupihvin siinä ruåtsalaispaikassa (johon ei voi olla törmäämättä) jos alkaa tehdä lihaisaa länsiruokaa mieli.
Heh, mulla on jossain tosta samasta sähköhässäkästä kuva joka näkyy ton kuvasi keskellä. Siellä oli thaikku shortseissaan työkalut hampaissa korjaamassa jotain "särinää ja rätinää"
Tuohon en törmännyt Samuilla, mutta kävin siinä "Africa" mestassa, ja sieltä sai kunnon pihvit.PuoliPöhkö sanoi:Tuolla on tullut myös oleskeltua. En tykännyt läheskään yhtä paljoa kuin Krabin Ao Nangista, vaikka kyllä tuo Samuikin menetteli. Sattu vielä vähän heikompi hotla.
Tuolla Chawengilla saa helvatun hyvän lankkupihvin siinä ruåtsalaispaikassa (johon ei voi olla törmäämättä) jos alkaa tehdä lihaisaa länsiruokaa mieli.
Heh, samat paikat on koluttu. Toi oli sieltä hiekkapiitsin oikeesta päästä.Jason DeVillain sanoi:Juu.. onhan siellä rauhhallistakin...
Ne oli tosiaan uskomattomia ne sähkösysteemit siellä. Ne välillä ritisi ja paukkui, mutta kuitenkin toimi.. ihme kyllä.. koska ne johdot roikkui sielläsuntäällä...PuoliPöhkö sanoi:Heh, mulla on jossain tosta samasta sähköhässäkästä kuva joka näkyy ton kuvasi keskellä. Siellä oli thaikku shortseissaan työkalut hampaissa korjaamassa jotain "särinää ja rätinää"
Ei paljon työturvallisuushuolet painaneet.
PuoliPöhkö sanoi:
Samalta kalliolta puoliskon ottama kuva. Kuvassa myös isäntä itte.
[/QUOTE]
Tais olla Lamai-beachilta..
Olisin kyllä itse sanonut yhtä kuuluvalla äänellä, että "kuvitteletko muka saavasi vielä?".Micael sanoi:Tulipa mieleen tuosta silloisesta reissustamme X:n kanssa Pattayalle. Takaisin tullessamme koneessa emme montaa sanaa vaihtaneet. Sen hän kuitenkin sanoi ja kuuluvalla äänellä, että "käyt sitten testissä ennenkuin saat", ja siitäkös sitä hupia oli lähellä istuneille, jotka tuon kuulivat. Ei se minua kuitenkaan hymyilyttänyt mutta testitulokset näytille vein kun kotiin päästiin ja testeissä kävin, vieläpä aika piankin kotiutumisen jälkeen. Sen jälkeen kaikki OK ja minullakin hyvä mieli.
Kyllä sitä tulee jotain muutakin tehtyä, mutta se on hieno tunne tuo antamisen ja jakamisen ilo; siitä voi ammentaa iloisuutta elämään.Juskanen sanoi:Teeksä täällä forumilla mitään muuta kuin jaat?