Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Olga sanoi:
Noiden 'leuhkojen' matkajuttujen perään on karua kertoa, että on tässä jo muutamia tunteja tehty töitä ja tulevan päivän haasteet ahdistavat.

Nyt kuitenkin ulos lumiseen maisemaan - siitä saa voimia.
Vois tietenkin laittaa kuvan kinoksista, mutta tyydytään nyt tähän.

Tuostahan olisi tarkoitus neljän maissa kaahata kohti pohjoista. Saa nähdä pysyykö kamera mukana.

geiloord

Rajoittunut mieshenkilö
Sijainti
Suomi Finland
PuoliPöhkö sanoi:
Heh, mulla on jossain tosta samasta sähköhässäkästä kuva joka näkyy ton kuvasi keskellä. Siellä oli thaikku shortseissaan työkalut hampaissa korjaamassa jotain "särinää ja rätinää" :D
Ei paljon työturvallisuushuolet painaneet.
Kyllä sitä Kiinassakin osataan... Aika sekavan näköstä hommaa, en ois ihmetellyt vaikka sieltä olis äijä parivaljakko tullut johtoineen päivineen alas.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
PuoliPöhkö sanoi:
Heh, mulla on jossain tosta samasta sähköhässäkästä kuva joka näkyy ton kuvasi keskellä. Siellä oli thaikku shortseissaan työkalut hampaissa korjaamassa jotain "särinää ja rätinää" :D
Ei paljon työturvallisuushuolet painaneet.
Heh, mulla on jossain yhdestä Korhosesta kuva, jossa sillä on thaikku shortseissa kalu hampaissa korjaamassa jotain "jomintaa ja jökötystä" :D Ei paljon huolet painaneet.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Moderaattorit näemmä toimineet:D Muistan kun kirjoitin ilman quottauksia tuon Partsin kommentin nähtyäni kutakuinkin näin "MIKSEI MODETIIMI TOIMI?!"

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
kouvotsvoni sanoi:
Moderaattorit näemmä toimineet:D Muistan kun kirjoitin ilman quottauksia tuon Partsin kommentin nähtyäni kutakuinkin näin "MIKSEI MODETIIMI TOIMI?!"
Joopa joo, modet päässeet pätemään.:D

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Voi vain kuvitella, kuinka suuri on Moella kiusaus poksauttaa jo tänään, kun kuitenkin lukee näitä ja haluaisi sanoa jotain.:D