kouvotsvoni
Banjottu
*hekumoi*
Kiinnostavaa, että ateistia syytetään jeesustelusta - etenkin kun samalla puolustetaan hartaaksi kristityksi itsensä ilmoittanutta nimimerkkiä.Runar ja Kyllikki sanoi:On hurskastelu ja jeesustelu huipussaan, jos sellaisen faktan toteaminen että Thaimaassa on kauniita, nuoria huoria on tuomittavaa hekumointia.
Virossa on muuten kauniita nuoria huoria. Niitä on tullut Suomeenkin sieltä. Helsinginkin polisi on kauniita alaikäisiä virolaisia prostituoituja käännyttänyt täältä.
Syyllistyinkö tuossa nyt hekumointiin?
Balthazar sanoi:Eipä muuten yllätä, että tuon kaltainen, elintasoerojen hyväksikäyttöä puoltava kommentti tulee juuri sinun suunnalta.
Eipä muuten yllätä, että tuon kaltainen, elintasoerojen hyväksikäyttöä puoltava kommentti tulee juuri sinun suunnalta.kouvotsvoni sanoi:*hekumoi*
'Miksi tehdä nyt, minkä voi jättää huomennakin tekemättä'Micael sanoi:"Älä jätä huomiseksi sitä minkä voit tehdä tänään"
Mä laitoin koneen kiinni ja rupesin katsomaan Heroesta. Ei ollut kiusausta lain.:ahem:Micael sanoi:Voi vain kuvitella, kuinka suuri on Moella kiusaus poksauttaa jo tänään, kun kuitenkin lukee näitä ja haluaisi sanoa jotain.
Ei tainnut tarkoittaa viskiä? Eikä taida itse olla alaikäinen?kouvotsvoni sanoi:Tekstiä.. Partsista olisi kivaa semmosten alta 15 kesästen kanssa olla:doubtful: :yuck:
No jäi kyllä auki, että ironisoiko Partsi viestissään Micaelin termiä "naisia tai pikemminkin tyttöjä" (ei ehkä näin sanasta sanaan, mutta tuohon tyyliin) vai oliko kyse jostain vakavammasta.Vellu sanoi:Ei tainnut tarkoittaa viskiä? Eikä taida itse olla alaikäinen?
Runar ja Kyllikki sanoi:Eipä muuten yllätä, että tuon kaltainen, elintasoerojen hyväksikäyttöä puoltava kommentti tulee juuri sinun suunnalta.
Jep, hyvä, että tuli toinenkin näkökulma asiaan. En nyt ollut nousemassa barrikaadeille tai laittamassa ketään ignoreen tuon vuoksi, mutta kunhan herätti mielenkiinnon.Formulanomi sanoi:No jäi kyllä auki, että ironisoiko Partsi viestissään Micaelin termiä "naisia tai pikemminkin tyttöjä" (ei ehkä näin sanasta sanaan, mutta tuohon tyyliin) vai oliko kyse jostain vakavammasta.
Kouvohan on nyt päättänyt, että Partsi hekumoi ja retosteli alaikäisiin sekaantumisella. Vähän samaan tapaan hätäisiä johtopäätöksiä on tehty Micaelin viestin sisällöstä. En pitäisi tätä siis Partsinkaan osalta ihan varmana juttuna ja Micaelin osalta ainakin ollaan menty jo herjaamisen puolelle. Tosin eipä tuo näytä olevan noista moksiskaan....hyvä niin...
Vaikka prostituutio ja varsinkin niiden nuorten naisten (ja varsinkin alaikäisten) hyväksikäyttö on iljettävä asia ja erittäin tuomittavaa, niin minusta myös näiden em. herrojen suora ja epäsuora syyttäminen on yhtä vakavaa/iljettävää. Varsinkin jos perustelut ovat niin löyhät kuin ovat...(epäselvät eli tulkinnanvaraiset viestit)
Modet tekivät kyllä karhunpalveluksen, kun poistivat nuo viestit. Juttuhan jäi nyt elämään ja ne jotka eivät niitä viestejä nähneet voivat tehdä siksi vääriä johtopäätöksiä varsinkin täällä "julistetaan" yhtä sun toista.
Sama, mutta vastaan Partsi.ettelbruck sanoi:Moderoidut lukeneena: Balthasarilla mauttomimmat kommentit silti.
Rajan takana halpa pilu, ja ihan täysi-ikäisistä puhunBalthazar sanoi:Runar: mun nähdäkseni tässä on kyse arvokeskustelusta. Itse suhtaudun Thaimaan seksiturismiin samalla tavalla kuin nomi ja Moe. Micael taas esitelmöi aiemmin tällä yleisellä, kaikenikäisille suunnatulla keskustelupalstalla, että 50 dollarilla saa kauniin thaimaalaistytön kaikilla herkuilla käyttöönsä koko yöksi, tai jotain siihen suuntaan. Itse miellän tällaisen toiminnan elintasoerojen hyväksikäytöksi.
Millä tavalla noi kissat liittyy sun 'päiväpaineihisi'? :thumbup:Vesku sanoi:Pieni lepotauko paikalla ruokailun jälkeen, kohta alkaa taas päiväpainit...:ahem:
Vähän huono "ajatusväännös" tällä(kin) kertaa... Taitaa se 40 000 rajan ylittäminen tosiaan "veltostuttaa"...Moe Szyslak sanoi:Millä tavalla noi kissat liittyy sun 'päiväpaineihisi'? :thumbup: