Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Runar ja Kyllikki sanoi:
On hurskastelu ja jeesustelu huipussaan, jos sellaisen faktan toteaminen että Thaimaassa on kauniita, nuoria huoria on tuomittavaa hekumointia.

Virossa on muuten kauniita nuoria huoria. Niitä on tullut Suomeenkin sieltä. Helsinginkin polisi on kauniita alaikäisiä virolaisia prostituoituja käännyttänyt täältä.
Syyllistyinkö tuossa nyt hekumointiin?
Kiinnostavaa, että ateistia syytetään jeesustelusta - etenkin kun samalla puolustetaan hartaaksi kristityksi itsensä ilmoittanutta nimimerkkiä. ;)

Eipä muuten yllätä, että tuon kaltainen, elintasoerojen hyväksikäyttöä puoltava kommentti tulee juuri sinun suunnalta.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Balthazar sanoi:
Eipä muuten yllätä, että tuon kaltainen, elintasoerojen hyväksikäyttöä puoltava kommentti tulee juuri sinun suunnalta.

Perustelepa.

Sen jälkeen voisit kertoa, missä minä puollan hyväksikäyttöä.

Nytkö mä en enää olekaan kommunisti vaan elintasoeroja hyväksikäyttävä porvarisika? :D

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Micael sanoi:
Voi vain kuvitella, kuinka suuri on Moella kiusaus poksauttaa jo tänään, kun kuitenkin lukee näitä ja haluaisi sanoa jotain.:D
Mä laitoin koneen kiinni ja rupesin katsomaan Heroesta. Ei ollut kiusausta lain.:ahem:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
On se aika tylyä se ilotyttöhomma tuolla Thaimaassa ja Kamputseassa. Aikoinaanhan kaikki alkoi kun Vietnamissa sotineet jenkkisoturit pääsivät lomilla tuonne päin.

Oli siellä just ollut joku laivastovierailu Kampbutsean puolella. Aivan sikoja olivat olleet, kertoi Kambutseassa asuva entinen kolleega. 5 dollaria, eli joku 3e laaki.:nope: :thumbfh:

Hyvän tahdon eleenä olivat nämä solttupojat rakentaneet jonkun sillan sinne nytten.:rolleyes:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Vellu sanoi:
Ei tainnut tarkoittaa viskiä? Eikä taida itse olla alaikäinen?
No jäi kyllä auki, että ironisoiko Partsi viestissään Micaelin termiä "naisia tai pikemminkin tyttöjä" (ei ehkä näin sanasta sanaan, mutta tuohon tyyliin) vai oliko kyse jostain vakavammasta.

Kouvohan on nyt päättänyt, että Partsi hekumoi ja retosteli alaikäisiin sekaantumisella. Vähän samaan tapaan hätäisiä johtopäätöksiä on tehty Micaelin viestin sisällöstä. En pitäisi tätä siis Partsinkaan osalta ihan varmana juttuna ja Micaelin osalta ainakin ollaan menty jo herjaamisen puolelle. Tosin eipä tuo näytä olevan noista moksiskaan....hyvä niin...

Vaikka prostituutio ja varsinkin niiden nuorten naisten (ja varsinkin alaikäisten) hyväksikäyttö on iljettävä asia ja erittäin tuomittavaa, niin minusta myös näiden em. herrojen suora ja epäsuora syyttäminen on yhtä vakavaa/iljettävää. Varsinkin jos perustelut ovat niin löyhät kuin ovat...(epäselvät eli tulkinnanvaraiset viestit)

Modet tekivät kyllä karhunpalveluksen, kun poistivat nuo viestit. Juttuhan jäi nyt elämään ja ne jotka eivät niitä viestejä nähneet voivat tehdä siksi vääriä johtopäätöksiä varsinkin kun täällä "julistetaan" yhtä sun toista.

Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Menkääs perskele sinne katsomaan sitä touhua. Mun mielestä se on sairasta. Mutta mä en voi sille mitään, että joku 130-kiloinen Gunther siellä käy. Ja aika moni muukin. Valitettavasti kuuluu siihen yhteiskuntaan tuo. Kaipa ne tekis vaikka kärrynpyöriä, jos vaan saisivat elantonsa tuosta.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Formulanomi sanoi:
No jäi kyllä auki, että ironisoiko Partsi viestissään Micaelin termiä "naisia tai pikemminkin tyttöjä" (ei ehkä näin sanasta sanaan, mutta tuohon tyyliin) vai oliko kyse jostain vakavammasta.

Kouvohan on nyt päättänyt, että Partsi hekumoi ja retosteli alaikäisiin sekaantumisella. Vähän samaan tapaan hätäisiä johtopäätöksiä on tehty Micaelin viestin sisällöstä. En pitäisi tätä siis Partsinkaan osalta ihan varmana juttuna ja Micaelin osalta ainakin ollaan menty jo herjaamisen puolelle. Tosin eipä tuo näytä olevan noista moksiskaan....hyvä niin...

Vaikka prostituutio ja varsinkin niiden nuorten naisten (ja varsinkin alaikäisten) hyväksikäyttö on iljettävä asia ja erittäin tuomittavaa, niin minusta myös näiden em. herrojen suora ja epäsuora syyttäminen on yhtä vakavaa/iljettävää. Varsinkin jos perustelut ovat niin löyhät kuin ovat...(epäselvät eli tulkinnanvaraiset viestit)

Modet tekivät kyllä karhunpalveluksen, kun poistivat nuo viestit. Juttuhan jäi nyt elämään ja ne jotka eivät niitä viestejä nähneet voivat tehdä siksi vääriä johtopäätöksiä varsinkin täällä "julistetaan" yhtä sun toista.
Jep, hyvä, että tuli toinenkin näkökulma asiaan. En nyt ollut nousemassa barrikaadeille tai laittamassa ketään ignoreen tuon vuoksi, mutta kunhan herätti mielenkiinnon.

Väärinymmärrykset on usein aika pienestä kiinni ja ainakin itse koen tämän väärinymmärryksenä, kun en itse ole nähnyt tuota kommenttia.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Runar: mun nähdäkseni tässä on kyse arvokeskustelusta. Itse suhtaudun Thaimaan seksiturismiin samalla tavalla kuin nomi ja Moe. Micael taas esitelmöi aiemmin tällä yleisellä, kaikenikäisille suunnatulla keskustelupalstalla, että 50 dollarilla saa kauniin thaimaalaistytön kaikilla herkuilla käyttöönsä koko yöksi, tai jotain siihen suuntaan. Itse miellän tällaisen toiminnan elintasoerojen hyväksikäytöksi.

Joka tapauksessa, Micaelin suhtautuminen asiaan poikkeaa omastani ja itse asetuit jeesustelu ja hurskastelu-kommentillasi Micaelin puolelle tässä asiassa.

Partsin kommenttiin mulla ei ole mitään sanottavaa, mutta jos ettelbruck on sitä mieltä, että mun kommenttini ovat olleet mauttomimmat, niin siitä vaan. Tulen jatkossakin vastaamaan mauttomiin keskusteluihin mauttomilla viesteillä, jos katson siihen olevan aihetta.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Balthazar sanoi:
Runar: mun nähdäkseni tässä on kyse arvokeskustelusta. Itse suhtaudun Thaimaan seksiturismiin samalla tavalla kuin nomi ja Moe. Micael taas esitelmöi aiemmin tällä yleisellä, kaikenikäisille suunnatulla keskustelupalstalla, että 50 dollarilla saa kauniin thaimaalaistytön kaikilla herkuilla käyttöönsä koko yöksi, tai jotain siihen suuntaan. Itse miellän tällaisen toiminnan elintasoerojen hyväksikäytöksi.
Rajan takana halpa pilu, ja ihan täysi-ikäisistä puhun:eek:

Vesku

Maatalousneuvos
Pieni lepotauko paikalla ruokailun jälkeen, kohta alkaa taas päiväpainit...:ahem:

Vesku

Maatalousneuvos
Moe Szyslak sanoi:
Millä tavalla noi kissat liittyy sun 'päiväpaineihisi'?:eek: :thumbup:
Vähän huono "ajatusväännös" tällä(kin) kertaa... Taitaa se 40 000 rajan ylittäminen tosiaan "veltostuttaa"... :eek:

Noilla kissanpennuilla on se vaihe, että välillä syödään, sitten nukutaan ja sitten leikitäään, hypitään, juostaan ja keskenään painitaan. Mukava sitä on seurata! :thumbup: