Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Runar ja Kyllikki sanoi:
Ethän sä avautunut. Sä vaan aloit paheksua toista forumilaista asettaen itsesi hänen yläpuolelleen. Sellainen on nimenomaan hurskastelua ja jeesustelua.
Itse asiaan et esittänyt mitään ratkaisumallia, kunhan vain kerroit miten huono ihminen Micael mielestäsi on kun totesi faktan.
Paheksuminen ja epäkohtien osoittaminen on aina helpompaa kuin niiden ratkaiseminen. Siinä voi todeta itsensä fiksuksi ja hyväksi ihmiseksi kun on epäkohdan havainnut ja kertonut että paska juttu tollanen.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Balthazar sanoi:
Ja pidätän edelleenkin itselläni oikeuden paheksua institutionaalisen prostituution ylläpitäjiä ja käyttäjiä, vaikkei se mitään muutakaan.
Niin mäkin teen, mutten mä kuitenkaan halua ketään vaientaa sen takia. Jos kaikki asiat joita mä paheksun, olisi kiellettyjä puheenaiheita, niin aika hiljaista olisi.

Elettäis semmosessa liiba-laaba lässynlää-yhteiskunnassa. Asiat on päin helvettiä, mutta kukaan ei saa puhua siitä.

Örfil

Guest
Moe Szyslak sanoi:
Jos kaikki asiat joita mä paheksun, olisi kiellettyjä puheenaiheita, niin aika hiljaista olisi.

Elettäis semmosessa liiba-laaba lässynlää-yhteiskunnassa. Asiat on päin helvettiä, mutta kukaan ei saa puhua siitä.
... ja kuunneltais aamusta iltaan KASARIMUSAA :thumbup:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Moe Szyslak sanoi:
Istuttais alasti lattialla ja syötäis munkkeja vielä.:ahem:
Berliininmunkkeja. Eikös? Muuten en ala...:)

Joo. Täs keskustelussa on nyt mennyt puurot ja vellit sekaisin, joten täältäkin dibbi-dabbi...

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Moe Szyslak sanoi:
Niin mäkin teen, mutten mä kuitenkaan halua ketään vaientaa sen takia. Jos kaikki asiat joita mä paheksun, olisi kiellettyjä puheenaiheita, niin aika hiljaista olisi.

No, jos thaimaalaistyttöjen hintatiedot ja asiaan liittyvät tiedustelut ja matkarapot ym. "faktat" kuuluvat tällaiselle keskustelupalstalle, niin mikäs minä olen sitä kieltämään.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Balthazar sanoi:
No, jos thaimaalaistyttöjen hintatiedot ja asiaan liittyvät tiedustelut ja matkarapot ym. "faktat" kuuluvat tällaiselle keskustelupalstalle, niin mikäs minä olen sitä kieltämään.
:rolleyes:

Maailma on aika kova.

yussi

Virallisesti teini
Sijainti
Suomussalmi
Hyvää Pääsi... EIKU Vapp....Ei vaan Ukon juhl....Eikun itsenäisyyspä... EI vaan Joul.... V***u Uutta vuot.... Peruna! Ystävänpäivää, se se oli kattokaa! Se onnistu!

Viimeksi muokattu:

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Balthazar sanoi:
Voitais muuttaa nimikin sitten pedofilia-Forumiksi ja jauhaa vain ja ainoastaan siitä ittestään.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Pitänee valottaa asiaa tarkemmin tuolta Pattayan reissulta kun siitä näköjään viriää erään tietyn hahmon mielessä mitä irstaimpia ajatuksia minua kohtaan.

Kävimme vaimoni kanssa Pattayalla -90 viettämässä reilun kahden viikon loman. Tutuistuimme paikkaan ja tiesimme jo etukäteen sen paikan maineen. Turistina tutustuimme Pattayaan ja sen lähiympäristöön niinkuin yleensäkin turistina tulee tutustuttua.

Viimeisenä iltana vaimoni ei jaksanut lähteä hotellihuoneesta enää kaupungille mutta minä sain luvan lähteä parin tutun kanssa vielä iltakaljalle. Käveltiin siis sinne eteläisen kaupunginosan rantabaareille ja istuimme olusille kävelykadun erääseen baariin. Paikallehan saapui välittömästi joukko paikallisia tyttöjä juttelemaan ja tarjoamaan itseään. Kyselimme kaikenlaista ja siinä tuli erille myös se hinta, joka siis oli tuolloin 50 dollaria ja joka olisi sisältänyt tyttöjen mukaan THAI -hieronnan. Tottakai miesporukassa sitten kyseltiin ja keskusteltiin tyttöjen kanssa kaikenlaista siihen liittyvää ja aikamme siinä oltuamme, päätimme lähetä jatkamaan matkaa.

Käveltiin rannalla ja siellä istahdimme erään rantabaarin terassille, ja taas sama homma; noin 5 sekunnin kuluessa istuutumisestamme paikalle saapui tyttöjoukkue ja samat jutut kuin edellisessäkin paikassa, ja sama taksa.

Aikamme istuttuamme lähdimme suunnistamaan takaisin hotellille ja matkalla poikettiin vielä yhteen kuppilaan, ja taas sama tarjonta kuin edellisissäkin paikoissa. Katseltiin aikamme sitä touhua ja kaupankäyntiä kunnes lähdettiin kävelemään pääkadulle ja kyttäämään TukTukia hotelllille paluuta varten.

Tottakai sitten aamulla naisväkemme aamiaispöydässä virisi keskustelu siitä, mitä ne miehet sillä rantakadulla oikeastaan tekivät. Siihenhän sitten itse kukin taholtamme vastasimme, että kaljallahan me ja muutamassa paikassa käytiin ja tyttöjen kanssa keskusteltiin kaikenlaista. Selvitettiin myös, mitä kaikkea siihen palveluun kuuluisi ja mitä se maksaisi ja se tuli siis selväksi.
Se, kävikö kukaan porukastamme sitten siellä privaattiosiossa, siihen emme saaneet annettua vaimoille tyydyttävää vastausta kukaan, ja sen takiahan lentokoneessakin paluumatkalla jutustelu oli sitä mitä oli. Kuitenkin silloisen vaimonikin mielestä olin puhtailla papereilla liikkeellä, mutta halusi käyttää tilaisuutta hyväkseen ja kiusata minua, jossa onnistuikin aika hyvin.

Itse en missään tapauksessa ole koskaan pitänyt Pattayan tyttö/poika baarien tarjoamasta palvelusta, mutta maassa maan tavalla ja siellä se vaan on arkipäivän realismia. Vaikka prostituutio on Thaimaassa lailla kielletty, niin paikalliset poliisit ummistavat silmänsä koko asialle. Mafia sitä liiketoimintaa siellä pyörittää ja kerää rahat ja samalla voitelee viranomaisetkin.

En koskaan ole sanonut kannattavani ko. touhua, enkä koskaan voi sitä hyväksyä.

Omatuntoni on täysin puhdas tuon reissun jälkeenkin.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Nyt Micael olet ansainnut jyrkän paheksunnan jok'ikiseltä forumilaiselta.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
jps sanoi:
Nyt Micael olet ansainnut jyrkän paheksunnan jok'ikiseltä forumilaiselta.
No jos se kaljallakäynti ja paikallisten kanssa jutustelu katsotaan pahennusta herättäväksi asiaksi niin kai se sitten niin on.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Jussi sanoi:
No millä nämä "olosuhteet" voitaisiin korjata ettei kenenkään tarvitsisi elättää itseään?

Tai ettei miesten tarvitsisi maksaa siitä missään muodossa (rahana, uutena takkina, etelänmatkana, siivoamalla, uutena autona jne jne...) :thumbfh:
:rolleyes:
Niin sen kun keksisi. Taalla hollannissa asiaa yritetaan hoitaa asiaa estamalla kaikin tavoin ihmiskauppa ja parittaminen, eli etta naiset, jotka sita haluavat harjoittaa, tekisivat sen omasta vapaasta tahdostaan.
Onhan esimerkiksi jenkkilassa esiintynyt paljon sellaista, etta nuoret opiskelijatytot hyvista perheista harrastavat seksia rahasta vanhempien miesten kanssa rahoittaakseen ylihinnoiteltuja muotivaatteita tms. Mutta naissa tapauksissa ratkaisee ehka jarjen ja omanarvontunnon vahyys.