Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Enrique

Well-known member
Pitäs pihalla kävästä, mutta tohtiiko sitä jos pukki on kulkeilla :dunno:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Vaikka kuinka lienee upea laulaja tuo Mari Palo, niin siitä huolimatta tuollainen korkealta ja kovaa laulavan naisen ääni halkaisee tautisen kallon. :mad_old:

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Olipas parta vähän hapertunut viime vuodesta, tuskin huulia peitti. Vetäsin roolin tällä kertaa "Tarvana".

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Joulu. "Mummolenkki" ajettu. Kinkku korkattu. Laatikoita maisteltu. Saunatauolla olen. Aku Ankka rähjää TV:ssä. Olgalle voimia viiruksia vastaan. Lahjoja kuusen alla, avaamattomia vielä. Mahdollista juttua tänne ehkä vielä myöhemmin.

Yleensä ja erikseen: Valtavan hyvää Joulua kaikille forumisteille.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Moe Szyslak sanoi:
Menikö pukinkeikka bueno? :doubtful:

Ja saiko koira kinkkuva? :eek:

Hyvää joulua MäkMaik. :)
Keikka OK!

Saunasta käsin hangessa uimassa ja kyllä tekee hyvää. On mahtava tunne kun käy löylystä suoraan vasta sataneeseen lumeen sukeltamassa ja sitten hetki terassilla olusta nauttimassa ja sitten takas saunaan. :ahem:

-ja kyllähän sitä kinkkua piti koirallekkin antaa, sen verran hyvin päivysti uunin ja jääkaapin edessä, että on palkkansa ansainnut.

Knoukka

Well-known member
Joulukahvit ja suklaat nyt menossa.

Kylläpä muuten säikähti toi Fadoulin perheen keskimmäinen tytär Joulupukkia tuossa Ylen uutispätkässä!!! :D :) :thumbup:

"ÄIITII!!!" Herttanen lapsi.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
5 erää pelattiin perheen voimin Buzz:ia pleikkarilla. :D

Mulla oli semmonen tummapintainen (neekeri toim.huom.) afrotukkainen hahmo jolla isot pyöreät aurinkolasit. Se hoki koko ajan: Ou Man. :eek:

Knoukka

Well-known member
Moe Szyslak sanoi:
5 erää pelattiin perheen voimin Buzz:ia pleikkarilla. :D

Mulla oli semmonen tummapintainen (neekeri toim.huom.) afrotukkainen hahmo jolla isot pyöreät aurinkolasit. Se hoki koko ajan: Ou Man. :eek:
Mä luin että hoki koko ajan Nou Hau!

Estate

Well-known member
Kaveri antoi mulle joululahjaksi keittökirjan kera saatesanojen "Tie miehensydämeen käy vatsan kautta"... :rolleyes: