Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

yussi

Virallisesti teini
Sijainti
Suomussalmi
OoPee sanoi:
Mä ilmeisesti sitten en, koska mulla meni melkoinen tovi tuojottaessa tuota lausetta ennenkuin ymmärsin sun puhuvan tussusta :nope:
Ohhoh! OoPeen tarve on ilmeisesti kadonnut viime yönä ja päivänä.

Estate

Well-known member
Meillä nuorison edustajilla on näemmä käytössä sama viestimäärä sivua kohden. :rolleyes:

Estate

Well-known member
Ettei vain olisi ns. tyhjä arpa ja jäisi tulematta?

Estate

Well-known member
Lähden tästä koululle tekemään ranskan korotustenttiä. Vedelkää te vain keskenänne rauhassa sillä aikaa. :thumbup:

Örfil

Guest
S.A sanoi:
Lähden tästä koululle tekemään ranskan korotustenttiä. Vedelkää te vain keskenänne rauhassa sillä aikaa. :thumbup:
Tekemään, ooksä joku maikka hä?

burb

.
jupla sanoi:
Muse on livenä hyvä :thumbup:
Taitaa mennä hankintalistalle tuo uusin plätty Black Holes & Revelations.
En ole aiemmin liiemmälti tutustunut tähän bändiin, tartteekohan mun hommata vanhempaakin Musea..?

elle

-------
Tilasin pankkiautomaatilta uuden sekkivihkon. Ovat nopein maksutapa automarketeissa. Kortinluku kestää ja eurosetelit skannataan.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Taidanpa siis lähteä katsomaan tuota maikkarin elokuvaa, juoda pari kolme mukia kaffetta kera vastaleivottujen omenapiiraiden, ja käydä silloin tällöin katsomassa mitä tänne forumille kuuluu.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
elle sanoi:
Tilasin pankkiautomaatilta uuden sekkivihkon. Ovat nopein maksutapa automarketeissa. Kortinluku kestää ja eurosetelit skannataan.
Suomessa ei taida enää shekkivihkoja saada?

Kaveripariskunta muutti britteihin ja avas pankkitilin. Siellä on oivallettu jotain olennaista: miehelle tuli postissa yksi shekkivihko, naiselle kaksi :ahem: