Captain Howdy sanoi:Syö ananasta!
Captain Howdy sanoi:Syö ananasta!
Siinäpä vasta kysymys. :dunno:maradona sanoi:Mitähän sitä niinku alkas opiskella tän lukion jälkeen.
Saiskohan mitenkä helposti väärennettyä henkilöllisyyden, notta saisit tuon yliopiston paikkani?maradona sanoi:Mitähän sitä niinku alkas opiskella tän lukion jälkeen.
Opinto-ohjausta Yliopisto, amk, normiamis? Onko ala selvillä? Lääkis on aina varma ja hyvä vaihtoehto, varsinkin hampaalle pääsee sisään hiukan helpommin.maradona sanoi:Mitähän sitä niinku alkas opiskella tän lukion jälkeen.
Mä pidän mun läppärit yleensä eri huoneissa välttääkseni tämän ongelman. Nyt ne on tosin molemmat tässä samalla pöydällä, ja kaverina niille on vielä 24"-näyttö. Tosin t43ssa käytän vain sitä ohjausnappia, niin kuvailemasi ongelma on tosin akuutti harvoin.Juskanen sanoi:Änghhhh.. miten sitä on välillä niin sekasin. Kaks läppäriä vierekkäin auki tässä. Äsken riuhdoin hiirtä piiiitkän aikaa, ja ihmettelin, kun se ei millään mene tohon "kakkosnäytölle" :jaska:
Joo, on niin paljo juttuja, että kahdella koneella pitää tehdä
Mulla on pätkinyt jotenkin muutenkin viime päivinä. Esim. torstai-iltana heitin sukat pyykkikorin sijasta vessanpönttöön...JOC sanoi:Mä pidän mun läppärit yleensä eri huoneissa välttääkseni tämän ongelman. Nyt ne on tosin molemmat tässä samalla pöydällä, ja kaverina niille on vielä 24"-näyttö. Tosin t43ssa käytän vain sitä ohjausnappia, niin kuvailemasi ongelma on tosin akuutti harvoin.
Tänään en ampunut, mutta haulikolla kun huitasee lonkalta niin onpa muuten sormet kovilla.Runar ja Kyllikki sanoi:Tänään ammuttua:
Ei jotenkin lääkis kiinnosta, olen ajatellut jotain DI-linjaa mutta fysiikka tökkii jo nyt aika paljon. Enkkuakin olen miettinyt koska se on niin helppoa (laiskuuttani sain E:n, L olisi ollut otettavissa), mutta jotenkin siitä aukenevat uravaihtoehdot eivät niin houkuta. Kai sitä voisi LTY:hyn hakea.JOC sanoi:Opinto-ohjausta Yliopisto, amk, normiamis? Onko ala selvillä? Lääkis on aina varma ja hyvä vaihtoehto, varsinkin hampaalle pääsee sisään hiukan helpommin.
Itsehän voin kauppista suositella kaikille.
Eivätpä taida opettajat paljon tietävän mistä puhuivat. Onneksi ovat opettajia.maradona sanoi:Muutenkin sanoivat opet että nykyään ei pärjää yhellä tutkinnolla niin kaipa se on sitten aika sama mistä aloittaa.
Jahas, ja taas pestiin mattopyykkiä heti aamulla.Runar ja Kyllikki sanoi:Koiralla on ripuli.
No voi. Meidän neitonen kävelee tötterö päässä. Onneksi löytyi eläintarvkeliikkeestä tuollainen 'kevytversio', että se jaksaa pitää päätä ylhäällä. Lääkärin antama tötterö oli niin painava ja hankala, että koiran lisäksi emäntäkin masentui. Minä voin tarvittaessa käyttää sitä isompaa tötsää itse.Runar ja Kyllikki sanoi:Jahas, ja taas pestiin mattopyykkiä heti aamulla.
Olga sanoi:No voi. Meidän neitonen kävelee tötterö päässä. Onneksi löytyi eläintarvkeliikkeestä tuollainen 'kevytversio', että se jaksaa pitää päätä ylhäällä. Lääkärin antama tötterö oli niin painava ja hankala, että koiran lisäksi emäntäkin masentui. Minä voin tarvittaessa käyttää sitä isompaa tötsää itse.
Pikkuveljellä on kanssa tuo Colt Goverment .45 acp. Hauska ammuskella kunnon kaliberin aseella.Runar ja Kyllikki sanoi:Tänään ammuttua: Tanfoglio Custom Hybrid, Ruger GP100, Colt Government 45 .acp sekä tietty S&W 686 ja Beretta.
Selvisi jo, mikä on seuraava ostos tuota harrastusta silmälläpitäen, joten vertailutestit lienee vähäksi aikaa ohi.
screenshottia, kiitos.Olga sanoi:No voi. Meidän neitonen kävelee tötterö päässä. Onneksi löytyi eläintarvkeliikkeestä tuollainen 'kevytversio', että se jaksaa pitää päätä ylhäällä. Lääkärin antama tötterö oli niin painava ja hankala, että koiran lisäksi emäntäkin masentui. Minä voin tarvittaessa käyttää sitä isompaa tötsää itse.
Ootellaan siellä ihan rauhassa. :wink: Pitää ottaa ensin tirsat jos toisetkin.Jason DeVillain sanoi:screenshottia, kiitos.