Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

JOC

tavallinen virtanen
maradona sanoi:
Mitähän sitä niinku alkas opiskella tän lukion jälkeen.
Opinto-ohjausta:D Yliopisto, amk, normiamis? Onko ala selvillä? Lääkis on aina varma ja hyvä vaihtoehto, varsinkin hampaalle pääsee sisään hiukan helpommin.

Itsehän voin kauppista suositella kaikille.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Änghhhh.. miten sitä on välillä niin sekasin. Kaks läppäriä vierekkäin auki tässä. Äsken riuhdoin hiirtä piiiitkän aikaa, ja ihmettelin, kun se ei millään mene tohon "kakkosnäytölle" :jaska:

Joo, on niin paljo juttuja, että kahdella koneella pitää tehdä :eek:

JOC

tavallinen virtanen
Juskanen sanoi:
Änghhhh.. miten sitä on välillä niin sekasin. Kaks läppäriä vierekkäin auki tässä. Äsken riuhdoin hiirtä piiiitkän aikaa, ja ihmettelin, kun se ei millään mene tohon "kakkosnäytölle" :jaska:

Joo, on niin paljo juttuja, että kahdella koneella pitää tehdä :eek:
Mä pidän mun läppärit yleensä eri huoneissa välttääkseni tämän ongelman. Nyt ne on tosin molemmat tässä samalla pöydällä, ja kaverina niille on vielä 24"-näyttö. Tosin t43ssa käytän vain sitä ohjausnappia, niin kuvailemasi ongelma on tosin akuutti harvoin.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
JOC sanoi:
Mä pidän mun läppärit yleensä eri huoneissa välttääkseni tämän ongelman. Nyt ne on tosin molemmat tässä samalla pöydällä, ja kaverina niille on vielä 24"-näyttö. Tosin t43ssa käytän vain sitä ohjausnappia, niin kuvailemasi ongelma on tosin akuutti harvoin.
Mulla on pätkinyt jotenkin muutenkin viime päivinä. Esim. torstai-iltana heitin sukat pyykkikorin sijasta vessanpönttöön... :eek:

Joni

Well-known member
Tosiaan ne plustv:n uudet kanavat näkyvät vain kaapelissa. Ihme kun ei voivat tukea kumpaakin ja tulla yhtäaikaa kumpaankin vaan arvelen että antenniin tulee jälessä. Hyvin ne osaa! :thumbup: No ihanpa sama. Tärkeintä että Maxi näkyy!

maradona

Resistive User
Sijainti
Me seisotaan hattu kourassa maailman reunalla
JOC sanoi:
Opinto-ohjausta:D Yliopisto, amk, normiamis? Onko ala selvillä? Lääkis on aina varma ja hyvä vaihtoehto, varsinkin hampaalle pääsee sisään hiukan helpommin.

Itsehän voin kauppista suositella kaikille.
Ei jotenkin lääkis kiinnosta, olen ajatellut jotain DI-linjaa mutta fysiikka tökkii jo nyt aika paljon. Enkkuakin olen miettinyt koska se on niin helppoa (laiskuuttani sain E:n, L olisi ollut otettavissa), mutta jotenkin siitä aukenevat uravaihtoehdot eivät niin houkuta. Kai sitä voisi LTY:hyn hakea.

Muutenkin sanoivat opet että nykyään ei pärjää yhellä tutkinnolla niin kaipa se on sitten aika sama mistä aloittaa.

JOC

tavallinen virtanen
maradona sanoi:
Muutenkin sanoivat opet että nykyään ei pärjää yhellä tutkinnolla niin kaipa se on sitten aika sama mistä aloittaa.
Eivätpä taida opettajat paljon tietävän mistä puhuivat. Onneksi ovat opettajia.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Runar ja Kyllikki sanoi:
Jahas, ja taas pestiin mattopyykkiä heti aamulla. :mad:
No voi. :( Meidän neitonen kävelee tötterö päässä. Onneksi löytyi eläintarvkeliikkeestä tuollainen 'kevytversio', että se jaksaa pitää päätä ylhäällä. Lääkärin antama tötterö oli niin painava ja hankala, että koiran lisäksi emäntäkin masentui. Minä voin tarvittaessa käyttää sitä isompaa tötsää itse. :rolleyes:

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Olga sanoi:
No voi. :( Meidän neitonen kävelee tötterö päässä. Onneksi löytyi eläintarvkeliikkeestä tuollainen 'kevytversio', että se jaksaa pitää päätä ylhäällä. Lääkärin antama tötterö oli niin painava ja hankala, että koiran lisäksi emäntäkin masentui. Minä voin tarvittaessa käyttää sitä isompaa tötsää itse. :rolleyes:
:D

Makkonen

Guest
Olga sanoi:
screenshottia, kiitos.